Gå til innhold

Når kan jeg begynne å date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt med meg og eksen for en måned siden - på mitt initiativ. Det var ikke noe dårlig stemning eller drama, selv om det var trist selvsagt, men vi har en god tone og vil det beste for hverandre.
Selv om jeg en gang håper det kan bli oss to igjen, trenger jeg nå å være alene og føle meg fri. Jeg har lyst til å laste ned tinder en eller annen gang, og lurer på om dere syns det er litt tidlig allerede nå?
Er ikke ute etter noe seriøst, er nok fordi jeg kjeder meg at jeg vil laste det ned. Men er så redd eksen min blir såret og ser på det som et stort tegn på at jeg vil finne meg en ny osv.. Tanker?

Anonymkode: dbeef...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du begynner å date når du er klar for det. Easy as that. 

Hvordan eksen din tar det får være hans sak, så lenge du er klar på at det faktisk er slutt mellom dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg har nok et rimelig avslappet forhold til dating og sex, så for meg er det ikke noen big deal.

Vi er klare på at det er slutt. Men føles likevel veldig rart ovenfor han...Jeg får bare kjenne skikkelig etter og ikke forhaste meg! :)

Anonymkode: dbeef...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du selv ønsker. :) Du trenger kanskje ikke dytte det på eksen din med det første, men det er ditt liv og du er nå fri som fuglen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min lastet ned tinder før meg men jeg merket at jeg brydde meg absolutt ikke. Det er vel noe med det hvis du tenker over hvordan du selv ville følt det om eksen din lastet ned Tinder eller andre apper og du syntes det var greit, så hvorfor skulle det ikke være greit om du gjorde det samme? 

Anonymkode: 406c2...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...