Gå til innhold

"Hva er attraktiv for deg da??"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 26 år gammel kvinne som aldri har hatt kjæreste. Jeg har ikke hatt sex fordi jeg ikke klarer å bli kåt på noen uten tiltrekning og følelser.

vi kunne se diverse serier når jeg var yngre, hvor foreldrene mine bl.a har kommentert at "han der synes vel du er kjekk og?" , om en eller annen dude som "alle" kvinnene liker. Og jeg sa "nei". Jeg begynte å henge med en fyr som hadde alt på stell, som de garanterte meg at jeg ville få følelser for. De har ikke dukket opp etter 5 år med vennskap en gang! Og lignende episoder har jeg hatt. Jeg er på en måte den eneste i familien som ikke har fått meg kjæreste enda. "han hadde vært en bra mann for deg" , så blir jeg selvfølgelig bare irritert fordi dette er en mann jeg ikke kunne tenkt meg. Jeg får så masse kommentarer om at "han liker vel du og""han hadde vært en fin kjæreste for deg" ! Problemet mitt er at til hver gang jeg har snakket om noen jeg har et øye for, så har det blitt krangling. Nå var dette når jeg var fjortis og tidlig tidlig i 20 årene, og da tiltrekkes man kanskje mot mer "spennende" menn. Men "han der er ikke bra""det der kommer til å skjære seg likevel" og en rekke negative kommentarer. 

Jeg har evne til å forelske meg. De har vært single til og med, men det har alltid vært en siste ting som har ødelagt. Jeg vet ikke om jeg bevist må forandre smak (tror ikke det går. Man liker det man liker) dersom jeg skal ende opp med noen jeg liker. For alle aktuelle menn hittil, som bor nærme nok til å kunne ha et forhold til, som har samme kultur og som ikke har kjæreste har dessverre ikke jeg heller funnet noe attraktive. :/ men foreldrene kine mener at disse hadde vært så bra. Men er det noe i det at det foreldrene dine vil at du skal, finner du kjedelig? Mens alt du ikke "får lov" blir spennende?

Anonymkode: 5fde7...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

For meg er det store pupper, god økonomi og bra utdannelse. Tror fattern har de samme preferansene. Moren min derimot er litt slik du beskriver. Sitater fra min mor: "Hun damen på Brilleland var søt og snill" "Tror hun likte deg"

Det er nok mye rett i hva foreldrene dine sier. De vet ikke hvem du faller for og ikke. De kan kun bedømme en persons personlige egenskaper. Sannsynligvis er disse mennene ansvarsfulle og ordentlige, noe dine foreldre påpeker. De vil bare det som er best for deg. Når det er sagt, så bør du finne en mann som er både ansvarsfull og fysisk attraktiv. Ikke heng deg for mye opp i hva foreldrene dine sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...