Gå til innhold

Hvem/hvordan tar dere initiativ til sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere vært i et langt forhold. Er nå singel, men har møtt en fin type. Vi har liksom ikke definert hva vi er enda, men har hengt sammen i over 1 måned. «Problemet» er at jeg er sjenert og han er visst også det... vi har sovet i samme seng to ganger, men ingenting annet en litt stryking på armen og ryggen har skjedd. Jeg vet egentlig at han liker meg, men klarer ikke å slippe meg løs/starte noe. Og det virker nesten som om terskelen blir litt høyere for hver gang.

Noen andre litt sjenerte som kan fortelle hvordan dere gikk fram...?

Anonymkode: ca6b1...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig sjenert og har i tillegg lite erfaring (kvantitesmessig, altså få partnere men langt forhold som deg), men her falt det seg bare naturlig. Vi startet jo med å kline, så tafse, dra av hverandre undertøyet og klarte bare ikke holde igjen liksom.. Det var vel ingen av oss som tok initiativet, det bare skjedde. Det var ingen tvil om hva begge ville.

Anonymkode: 4cda0...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn i rollen som ei dame fra nord i Norge, og rop ut til han. Å må ha kuk, no! Samtidig som du river av deg klærne. 

Anonymkode: 3e58b...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at alkohol er en god måte å bryte isen på i slike tilfeller

Anonymkode: 88208...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjedde det bare. Kunne ikke motstå hverandre,enkelt og greit. Så når timingen stemte og anledningen var der, bare skjedde det :)

Anonymkode: a252e...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal gjøres når det føles greit. Når du har lyst. Det kan være etter 1 dag eller 1 måned. Finnes ikke fasitsvar!

I situasjonen du nevner så tror jeg kanskje vin hadde løsnet opp stemningen

Anonymkode: 3c829...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn i rollen som ei dame fra nord i Norge, og rop ut til han. Å må ha kuk, no! Samtidig som du river av deg klærne. 

Anonymkode: 3e58b...ed4

Jeg er en dame fra Nord-Norge, og har aldri gjort det der.

Anonymkode: e00f5...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...