Gå til innhold

Er så glad jeg ikke er 18-20 år, hva er typisk 20åringer?


Gjest Eltele

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at jeg ikke er sånn 18 år lenger. Ja det er umodent å skrive men den aldern er ikke noe gøy i forhold til å være over 25 år. 

Alle bare gråter og krangler i den aldern og syter og det er nesten verdens undergang hvis man ikke får tak i nye moteplagget eller den nyeste bilen og sånt. Det er nesten like problemstillinger som i barnehagen det. :( 

Men sånn er det ikke nå lenger. Det er så underholdene å følge med på folk i den aldern. 

Når det er sagt så er ikke den aldern spesielt sjarmerende. Alle er forskjellige til og med 18-åringer men de er så hengslete og usikre, samtidig ikke. Noen sa til meg når jeg var 15 år at puberteten var over da men det stemmer ikke. Den varer til folk er 25 år!! Det er den største løgnen jeg har hørt. :sjokk: 

Man er eplekjekk, arrogant og kan liksom alt når man er 18-20 år og dette tror jeg er typisk for aldern også. Dem har liksom alt også noe som sjeldent går ann. Alt for god selvtillit har dem også. Nesten litt skummelt. :redd: 

Hva syns dere er typisk for 20-åringer? :) 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 og kjenner meg ikke igjen i det du skriver, men vet jo om enkelte som er sånn. Tror vi er ganske individuelle der... Man "modnes" jo hele tiden uansett, så man ser nok forskjellen når man blir eldre. Nå har jeg vokst opp i en familie der vi måtte jobbe hardt for å få det vi ønsket, så jeg er ikke vant til å få ting på sølvfat. Jeg har måttet ha sommerjobb for å tjene egen penger - har aldri bare fått penger sånn uten videre. Ser jo at enkelte har det annerledes - f.eks. ei venninne av meg fikk penger hver uke uten å gjøre noe. Hun hadde alltid de nyeste klærne i butikken, ofte merkeklær. Hun var vant til å få det hun ville og slippe å jobbe for det. Og da blir det gjerne sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...