Gå til innhold

Nye venner


Oslolisa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 34 år som flyttet til Oslo for en måned siden. Jeg kjenner ingen her, og føler meg derfor litt ensom, spesielt i helgene når jeg ikke er på jobb :) Savner gode venner som jeg kan snakke med og finne på ting sammen med. Noen her som har det på samme måte og har lyst å bli kjent? 😊


 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg er en jente på 38 som holder til i Oslo. Jeg kunne godt tenkt meg å henge, gå en tur, museum/galleri runde, kaffe, glass vin og gjerne spill og quiz. Jeg driver med yoga på lavt nivå ;) og er opptatt av musikk, samtidsdans så synes jeg det er gøy å dra på konserter og danseforestillinger og er glad i å spise og lage mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 19.42, Oslolisa skrev:

Hei!

Jeg er en jente på 34 år som flyttet til Oslo for en måned siden. Jeg kjenner ingen her, og føler meg derfor litt ensom, spesielt i helgene når jeg ikke er på jobb :) Savner gode venner som jeg kan snakke med og finne på ting sammen med. Noen her som har det på samme måte og har lyst å bli kjent? 😊


 

 

Hei. Jeg er jente 28 år som bor i Oslo. Har ikke venninner i oslo, siden mine venninner bor ett stykke unna blir det litt ensomt til tider. Send meg gjerne en pm om du har lyst til å bli litt bedre kjent🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...