Gå til innhold

Spørsmål til dere som driver analsex og finger/fingring i rumpa: hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, dette er så flaut! Selv om jeg er anonym, men tenk om moderatorene ser hvem jeg er. Men uansett noen praktiske spørsmål:

Fordi når man skal ha analsex så er gjerne penis litt stor til å bare putte inn ikke sant, så da må man gjerne "utvide" med en finger først, eller begynne med det først. Jeg har lyst til å prøve, men er ganske nervøs for at typen skal få dritt på fingeren/penis. Har det skjedd med dere?

Men så uansett da så ville vi prøve på ham først, jeg har slikket ham bak før, og det ELSKER han, så han ville prøve med en finger også da, men så herlighet, jeg dør av flauhet når jeg skriver dette, så kjente jeg noe inni der. Som ... da åpenbart var bæsj. Er dette vanlig? Fordi DET er ganske ekkelt! Altså, jeg skjønner jo at det alltid vil være spor etter bæsj i tarmen, men jeg er jo ikke interessert i å ta på det. Jeg og typen snakker veldig åpent om sex men også kroppsfunksjoner, men dette bare klarte jeg ikke si til ham, var redd han skulle føle seg ekkel sånn jeg vet JEG ville gjort. Så nå vet jeg ikke om jeg noen gang tør å la han prøve på meg! 

Men i tillegg lurer jeg på, og dette er sikkert et idiotspørsmål, men hvis man får dritt på hånda/fingeren ... jeg har vaska hendene med såpe i varmt vann 3 ganger og det er fortsatt litt dritlukt der. Altså lukter ikke ekkelt, men det er spor bak såpelukta av den dritlukta. Hva skjer med det??

Jeg dør av flauhet. 

Anonymkode: 32312...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet vil jeg nok si at, hvis du er redd for at han skal:

- Få bæsj på fingern.

- Få bæsj på pikken.

- Kjenne at fingern hans / pikken hans støter mot bæsj som ligger inni tarmen din, bare venter på å bli trøkket ut.

Så er ikke analsex noe for deg.

Men, hvis du likevel vil, så kan du søke opp "douche". Vet ikke hva det heter på norsk, men det er en innretning for innvendig kroppsvask.

Jeg ville heller anbefalt deg å kjøpe no billige kondomer, og bruke det på eventuelt fingre/penis, så slipper man at bæsjen og bæsjelukta setter seg direkte på finger/pikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker engangshansker. Det er litt usexy, men vi har ofte litt sår på fingeren, litt skarpe negler osv, og synes det er greit å være litt forsiktige.

Anonymkode: f79e5...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puppi skrev:

I utgangspunktet vil jeg nok si at, hvis du er redd for at han skal:

- Få bæsj på fingern.

- Få bæsj på pikken.

- Kjenne at fingern hans / pikken hans støter mot bæsj som ligger inni tarmen din, bare venter på å bli trøkket ut.

Så er ikke analsex noe for deg.

Men, hvis du likevel vil, så kan du søke opp "douche". Vet ikke hva det heter på norsk, men det er en innretning for innvendig kroppsvask.

Jeg ville heller anbefalt deg å kjøpe no billige kondomer, og bruke det på eventuelt fingre/penis, så slipper man at bæsjen og bæsjelukta setter seg direkte på finger/pikken.

Takk for svar! 

Ja, jeg er litt nervøs for at han skal få bæsj på fingeren. Ikke så mye pikken egentlig. Men jeg vet jo det er spor. Og jeg hadde ikke hatt noe imot om det var spor når jeg fingret ham heller, men ble litt ... overrasket over at plutselig var det en bæsjeklump er liksom. Kanskje det handler litt om treningssak på en måte, dette med bæsj og anal er jo helt nytt for meg. 

Men det jeg lurer på mest er om dette er vanlig for andre? Og hvordan andre evt. gjør det? 

TS

Anonymkode: 32312...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kondom/latexhabsker på fingeren. Bæsjlukten går vekk dersom du stikker fingeren oppi litt Ajax med sitronduft (tror jeg det var ? Er noen år siden jeg har vært borti lignende problemstilling selv. Men vanlig håndsåpe eller Zalo funker i alle fall ikke dersom drittlukta har satt seg)

Anonymkode: 745a9...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker engangshansker. Det er litt usexy, men vi har ofte litt sår på fingeren, litt skarpe negler osv, og synes det er greit å være litt forsiktige.

Anonymkode: f79e5...da9

Takk for at du deler hvordan dere gjør det! 

Ja, jeg synes også det høres forferdelig usexy ut! Blir jo som om man er hos doktoren og skal gjøre en kroppsundersøkelse! :fnise: Men det funker jo, høres ut som en veldig god måte å unngå dette på. Men dette med ... bæsjeklump er det vanlig? 

Og hvordan gjør dere det sånn praktisk hvis dere er midt i akten, har dere på hanske fra begynnelsen, eller tar på midt i?

TS

Anonymkode: 32312...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk kondom/latexhabsker på fingeren. Bæsjlukten går vekk dersom du stikker fingeren oppi litt Ajax med sitronduft (tror jeg det var ? Er noen år siden jeg har vært borti lignende problemstilling selv. Men vanlig håndsåpe eller Zalo funker i alle fall ikke dersom drittlukta har satt seg)

Anonymkode: 745a9...100

Jeg skal foreslå hansker til neste gang! Er dette med bæsjeklump vanlig og noe man bare må regne med?

Jeg har ikke Ajax! Jeg får be han stykke ut og kjøpe det. Herlighet jeg føler jeg er skitten på hendene, men de er kanskje ikke skitne selv om det lukter litt dritt? 

Men da forstår jeg det sånn at det er vanlig at drittlukta setter seg?

TS

Anonymkode: 32312...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok hende at man kan få litt avføring på penis eller fing, men om dere er flinke til å tømme dere og dusje skikkelig før sex så går det stort sett fint.

Bæsj vil lukte på fingeren, men om du skyler i varmt vann før du vasker deg med såpe får du lukten fortere bort (erfaring etter 4 bleiebarn).

Vi har stor glede av analsex eller "vanlig" sex med buttplugg innimellom. Det høres ut som om dere har en åpen dialog og det viktigste er at dere begge har lyst til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mariell77 skrev:

Det vil nok hende at man kan få litt avføring på penis eller fing, men om dere er flinke til å tømme dere og dusje skikkelig før sex så går det stort sett fint.

Bæsj vil lukte på fingeren, men om du skyler i varmt vann før du vasker deg med såpe får du lukten fortere bort (erfaring etter 4 bleiebarn).

Vi har stor glede av analsex eller "vanlig" sex med buttplugg innimellom. Det høres ut som om dere har en åpen dialog og det viktigste er at dere begge har lyst til dette.

Ja, for jeg gikk rett på såpa! Så det kan jo ha noe med det å gjøre, kanskje jeg på en måte kapsla inne lukten. Men man er rein selv om lukten er der? 

Jeg får snakke med ham om det at det er viktig å tømme oss, for jeg ble litt satt ut av den klumpen jeg da. Selv om det kanskje gjør at jeg høres ut som en som ikke bør drive med analsex. 

Vi har som oftest en åpen dialog, men jeg fikk meg ikke til å si akkurat dette siden jeg selv vet jeg hadde fått helt noia, men han er litt mer chill enn meg. Så kanskje han bare ler av meg når jeg tør meg til å si noe. Enig med deg at det viktigste er at begge har lyst, men er jo nytt og ikke like rettfrem som vaginalsex. Så jeg fikk litt spørsmål! 

TS

Anonymkode: 32312...ac1

 

Ryddet for svar til slettet innlegg.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ha analsex bør en jo planlegge såpass på forhånd slik at tarmen tømt. Bruk klyster om så er. 

 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Rens ut av analen først dersom dette er viktig. Ellers bare spør om partner har vært på do de siste par timene. Prøv gjerne ut på deg selv også, så har du litt peiling på hvordan partner opplever det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenn etter selv, på deg selv altså?

På m hanske, og kjenn oppi anus, før mannen slipper til👍🏼

Det kan vel han også gjøre på seg selv?

 

Anonymkode: 27383...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangshansker er turn-off. Man må selvsagt tømme seg ordentlig godt, og evnt. ta en analdusj før man setter i gang med slike aktiviteter. Hvis ikke begynner det mer å ligne en bæsje-fetisj.

De jeg har fingret i rumpa, har alltid vært "rene". Det vil alltid være bakterier, men har aldri fått noe på fingern. Selv er jeg også svært nøye på dette. Vet jeg ikke om jeg er helt ren, blir det heller ingen aktivitet der bak.

Anonymkode: b20ad...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være en ide å få tak i slik tarmskyll sett fra apoteke :) da får du tømt ut det meste og mindre sannsynligheten for å støte på noe :fnise: (for begge parter). Lykke til :) 

Anonymkode: 14a6a...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at det ligger igjen en liten bæsjeklump i tarmen. Man kan også av og til kjenne det som en liten kul gjennom skjedeveggen.

Og lukt setter seg gjerne på fingre man har hatt i rumpa også uten at man har kommet i direkte kontakt med bæsj.

Analsex er en risikosport ...

Anonymkode: face9...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, jeg har kjent selv bak der på han at det er noe der som jeg må presse fingeren gjennom på en måte, men aldri blitt brun på fingeren?

Anonymkode: 746b9...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, hør på meg. Jeg er nemlig analsexguruen som har kommet for å redde sexlivet ditt. For det første, drit i douching og tarmskylling. Ikke gjør det. Men du tenker helt riktig - fingre og glidemiddel må til før penis skal inn.

Analsex er en delikat sak. Viktigste faktoren her er at KROPPEN styrer suksessen, ikke viljen. Hvis du er forstoppet, har diare eller ikke har gått på do på en stund, ja, da har du nok litt bæsj i endetarmen, eller det vil ikke føles særlig godt å ha noe oppi der. Nei, det er ikke meningen at man skal ha analsex hvis du finner en bæsjeklump.

Men - har du gått på do de siste timene og hatt fast og fin avføring, da skal alt gå bra. Slapp av. 

Det er bæsjelukt i tarmen, sånn er det. Det får du ikke vekk. Tar du fingeren oppi, blir det lukt. Men hvis du ikke har noe bæsj oppi der, lukter det bare hvis du sniffer på fingern. 

Et siste tips: hvis du er usikker, kan du skjekke selv når du er på do, om du har noe igjen oppi der eller ikke, før sex. Og hvis ikke, kan du jo like gjerne sette igang og fingre og løsne deg opp selv, da går resten fortere og det er mindre sjanse for at typen din får bæsjelukt på fingrene :) 

Anonymkode: f742f...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velfungerende og regelmessig tarm slipper kun ned avføringen i endetarmen når det er behov for å tømmes, og når situasjonen tilsier at det er mulighet. Og hvis avføringen har riktig konsistens, slippes den pent ut av endetarmen når man bæsjer, og det blir lite avføringsrester i endetarmen. Slike forhold er nok optimale for dem som ønsker å ha analsex. Med andre ord burde mannen min drevet med analsex, han har en slik "perfekt" tarm. 

Selv har jeg aldri hatt verken slik tarm eller slik avføring. Jeg har hatt mye forstoppelse og fordøyelsesbesvær, og avføringen har ganske varierende konsistens, alt fra løs til hard til passe. Dersom jeg er forstoppet (noe jeg er veldig ofte), kan det ligge hard og klumpete avføring ytterst i endetarmen i et par dager, som jeg ikke får ut. Det sier seg selv at analsex ikke ville fungert for meg, med mindre jeg drev aktivt med klyster, douche eller tarmskylling. Men siden jeg i tillegg har hatt hemorroider flere ganger og i tillegg operert for det, kommer jeg aldri til å putte noe opp der, samme hvor digg det måtte være. 

Vi har med andre ord forskjellig fysiologi, og det som er lettvint og uproblematisk for noen, vil ikke fungerer i det hele tatt for andre. 

Og ja, det lukter naturlig nok ikke roser inni endetarmen, samme hvor tømt den er, så du må nesten regne med litt drittlukt på fingrene....

Anonymkode: 8be30...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...