Gå til innhold

Normalt at en fitte greier å knipe rundt kuken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle kvinner (uavhengig av trening) har "pelvic mucles" som hun kan bruke til å gripe rundt en mann. 

Med trening kan disse musklene bli sterkere ja (men dama blir ikke trangere, viktig forkskjell de fleste folk ikke vet om!). 

Anonymkode: 025b6...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som synes det er noe deilig å knipe under penetrering siden det forstyrrer nytelsen. 

Anonymkode: e0c71...ca1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si meg uenig. Jeg kniper alltid når jeg har sex, det kjennes bra ut for begge. Noen ganger kniper jeg for hardt, og han kommer da for fort. Tar ikke akkurat mye konesentrasjon å knipe, det er en naturlig del av sexen for min del :) Dette kan da ikke være så alt for uvanlig? Jeg trodde det var helt vanlig og det anbefales virkelig! 

Anonymkode: c41b8...fa5

Det er ikke vanlig bare fordi du gjør det. Dette har vært tema i mine gjenger flere ganger, og kun en av jentene (vi er fra 22-35 år) sa at hun Noen ganger knep. Alle oss andre fnyset av det og syntes det ødela hele sexen og sa at det ikke var noe folk som ikke hadde født barn trengte, selv et par av de har født barn og gjorde kun knipeøvelser siste del av svangerskap og det var for å ikke få urinlekkasje, og sluttet med det etter babyen var kommet.

Anonymkode: dbbdd...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som synes det er noe deilig å knipe under penetrering siden det forstyrrer nytelsen. 

Anonymkode: e0c71...ca1

Signerer denne. Ødelegger in the moment følelsen og sexen fullstendig, så jeg detter ut og ikke greier å nyte.
 

Anonymkode: dbbdd...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Jeg må knipe for å få vaginal orgasme. 

Anonymkode: 09f94...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si meg uenig. Jeg kniper alltid når jeg har sex, det kjennes bra ut for begge. Noen ganger kniper jeg for hardt, og han kommer da for fort. Tar ikke akkurat mye konesentrasjon å knipe, det er en naturlig del av sexen for min del :) Dette kan da ikke være så alt for uvanlig? Jeg trodde det var helt vanlig og det anbefales virkelig! 

Anonymkode: c41b8...fa5

Nei, det er ikke så uvanlig etter min erfaring. Selvsagt ulik grad på knipingen, men allikevel. Flere av de jeg har snakket med sier det går automatisk etterhvert, så de tenker ikke engang over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Madde123 skrev:

haha, nei!:eeeh: :fnise:

slufsa da?

Anonymkode: 5ccb0...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. Jeg må knipe for å få vaginal orgasme. 

Anonymkode: 09f94...91d

Men kan du få vaginal orgasme uten penetrering? 

Anonymkode: e0c71...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke helt vet hvordan hun kniper? Har du bedt henne om å knipe?

Jeg kniper alltid under sex. Ikke hele tiden selvfølgelig, det er ganske så slitsomt å stramme en muskel over lang tid. Men mannen min liker det veldig godt. 

Anonymkode: 713ab...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan du få vaginal orgasme uten penetrering? 

Anonymkode: e0c71...ca1

Nei, bare nesten. Må ha penetrering for å oppnå det.

Anonymkode: 09f94...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bare nesten. Må ha penetrering for å oppnå det.

Anonymkode: 09f94...91d

Takk for svar 

Anonymkode: e0c71...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi kniper aktivt under hele samleie, og det resulterer i orgasme for henne. Så jenter bør knipe/stramme å så slappe av litt. Ei jente bør klare å klemme rundt en lillefinger, hvis ikke har hun slappe muskler der nede.

Anonymkode: 37f49...3f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama mi kniper aktivt under hele samleie, og det resulterer i orgasme for henne. Så jenter bør knipe/stramme å så slappe av litt. Ei jente bør klare å klemme rundt en lillefinger, hvis ikke har hun slappe muskler der nede.

Anonymkode: 37f49...3f5

Når man har født skal man greie å stramme rundt to fingre. ;) 

How evner, stramming ødelegger nytelsen for oss kvinner. Vi gjør det ofte for å gi mannen nytelse men jeg gjør det i hvert fall aldri når jeg onanerer. Samleie blir mer jobb når man må knipe for at det skal bli godt.

Anonymkode: 8d7fd...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fint knipe, men pleier ikke gjøre det mye under selve penetreringen, da det er så mye annet som skjer, og det ikke er muskler som brukes så ofte, og jeg derfor må konsentrere meg såpass for å knipe at jeg kan bli litt distrahert fra alt det andre, men hadde kjæresten min bedt meg, ville jeg fint prøvd å knipe under hele samleie. Du må jo nesten fortelle henne at du vil at hun skal gjøre det da. 

Anonymkode: 516b1...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

slufsa da?

Anonymkode: 5ccb0...073

nei, da ser jeg for meg noen som slafser.:raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knullet ei tinderdate bakfra, og så hostet ho, kneip no veldig rundt lemmet. trodde ho hadde en mannehand inne i vaginaen......:P

Anonymkode: 9c091...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har født skal man greie å stramme rundt to fingre. ;) 

How evner, stramming ødelegger nytelsen for oss kvinner. Vi gjør det ofte for å gi mannen nytelse men jeg gjør det i hvert fall aldri når jeg onanerer. Samleie blir mer jobb når man må knipe for at det skal bli godt.

Anonymkode: 8d7fd...246

Ikke generaliser nå. Nei, det ødelegger ikke nytelsen for alle kvinner, langt derifra. For noen sørger stramming for å øke nytelsen såpass at de får orgasme, og ofte hardere orgasme enn når de ikke strammer. Så dette gjør de også for egen del. Og et samleie skal da være en fysisk økt av nytelse for begge. Det er deilig å ligge der sliten og utladet etter en deilig orgasme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...