Gå til innhold

Normalt at en fitte greier å knipe rundt kuken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg har samleie med dama kniper hun aldri rundt kuken min. Er dette normalt?

Anonymkode: 8b83a...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på om hun har trent knipemusklene det. 

Anonymkode: d1f0b...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun greier det så betyr det at du har mikropikk og at hun ønsker seg en større og bedre fremtid

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det kommer an på størrelsen din

Anonymkode: f6d7d...35e

Den er 19 cm lang og 13 i omkrets. Da burde det vel være mulig å knipe rundt kuken?

Anonymkode: 8b83a...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man har «sterke knipemuskler» der nede kjennes det ikke så godt når man kniper. Det kjennes bedre om man «presser», på en måte. Som om man skulle presset penis ut. Har testet litt forskjellig selv og fått tilbakemelding på at sistnevnte føles bedre. :P

Anonymkode: 3e9a5...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke spørsmålet helt.

Det er helt vanlig å være i stand til å knipe rundt en penis, men hvor vanlig det er å faktisk gjøre det under et samleie, er jeg mer usikker på. Jeg gjør det i hvert fall aldri selv. Hvis det er noe du har veldig lyst til, så må du jo bare spørre dama.

Anonymkode: 5ac85...ae9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt å gjøre det ganske hardt på mine tidligere partnere, men bare på kødd. De fikk litt sjokk hver gang 😂

I mitt nåværende forhold virker det derimot som han ikke merker noe av det hvis jeg prøver. 🤔 Muligens et resultat av at jeg kanskje er litt slappere og han litt mindre.

Anonymkode: 726e5...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på muskler og størrelse på begge. Har jo vært med kvinner som kan melke meg skikkelig, men også noen jeg ikke kan kjenne om kniper eller ikke. Noen liker at jeg ikke er så stor, for da kan de bruke musklene bedre enn de kan med større. 

Men langt viktigere er jo seksuell kjemi, tenning, lek og nytelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Madde123 said:

Altså, jeg mener ikke å være prippen,:sexy: men ordet "fitte", er himla stygt.:haar:

Er fittehøl bedre?

Anonymkode: 692e5...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er 19 cm lang og 13 i omkrets. Da burde det vel være mulig å knipe rundt kuken?

Anonymkode: 8b83a...c56

Blir poke-et da 😜

Anonymkode: ddd77...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madde123 skrev:

Altså, jeg mener ikke å være prippen,:sexy: men ordet "fitte", er himla stygt.:haar:

Enig!!!

Anonymkode: 634e2...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig utbredt å knipe nei. Dette er noe unggutter har lært seg via internett at går an, men er ikke vanlig for damer å gjøre. Og spesielt ikke under sex, da har man mer enn nok annet å rette fokus mot enn å knipe som tar vekk hele fokuset på sexen og all konsentrasjon går til å spenne musklene.

Anonymkode: dbbdd...169

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
4 timer siden, Madde123 skrev:

Altså, jeg mener ikke å være prippen,:sexy: men ordet "fitte", er himla stygt.:haar:

Varmestua da?

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er du som har en blyantpikk, altså ikke så mye å gripe rundt

Anonymkode: 76d41...19d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke veldig utbredt å knipe nei. Dette er noe unggutter har lært seg via internett at går an, men er ikke vanlig for damer å gjøre. Og spesielt ikke under sex, da har man mer enn nok annet å rette fokus mot enn å knipe som tar vekk hele fokuset på sexen og all konsentrasjon går til å spenne musklene.

Anonymkode: dbbdd...169

Jeg må si meg uenig. Jeg kniper alltid når jeg har sex, det kjennes bra ut for begge. Noen ganger kniper jeg for hardt, og han kommer da for fort. Tar ikke akkurat mye konesentrasjon å knipe, det er en naturlig del av sexen for min del :) Dette kan da ikke være så alt for uvanlig? Jeg trodde det var helt vanlig og det anbefales virkelig! 

Anonymkode: c41b8...fa5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...