Gå til innhold

Treffe en mann uten nettdating, går det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettdating er ikke for meg. Hater chat, får ingenting ut av det- kjeder meg, og det er kleint. Hva med å treffes på butikken, ute med hunden osv... 😏 savner gode gamle dager! Noen som har møtt noen på gamlemåten?🤪 

Anonymkode: 06c30...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer i kontakt med folk ute på byen iallefall. Gidder heller ikke nettdating! 

Anonymkode: 0afa2...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen ting som stopper deg. Du slipper å registrere deg noe sted for å sjekke på gammelmåten. Det vil mangedobler sjansene dine hvis du tar litt initiativ selv. 

Anonymkode: a2b36...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter folk når jeg er på konserter. Driver ikke med nettdating og jeg er heller aldri ute på byen (da mener jeg diskotek og plasser med høy musikk). Liker best å dra på pub eller en kro.

Anonymkode: f1b4c...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en mann for en del mnd siden på treningsenteret.. kjekk, sjarmerende, vi kikket og smilte til hverandre i lang tid før vi begynte og prate. Men kalddusjen kom rimelig fort. Han var ikke ute etter forhold.. kun flørt, kos og sex. 

Men.. det finnes jo der ute.. håper jeg, etterhvert.

Anonymkode: 20976...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en mann for en del mnd siden på treningsenteret.. kjekk, sjarmerende, vi kikket og smilte til hverandre i lang tid før vi begynte og prate. Men kalddusjen kom rimelig fort. Han var ikke ute etter forhold.. kun flørt, kos og sex. 

Men.. det finnes jo der ute.. håper jeg, etterhvert.

Anonymkode: 20976...aef

 

Det er en del menn som flørter, og som er i forhold eller ikke ute etter forhold... Og det får man jo ikke vite med en gang når man snakker med hverandre...

Det som sånn sett er enklere med nettdating er at alle er single og alle er ute etter forhold, på en eller annen måte. Enklere å spørre med en gang hva han er ute etter uten at det blir kleint.

Anonymkode: a23b7...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er en del menn som flørter, og som er i forhold eller ikke ute etter forhold... Og det får man jo ikke vite med en gang når man snakker med hverandre...

Det som sånn sett er enklere med nettdating er at alle er single og alle er ute etter forhold, på en eller annen måte. Enklere å spørre med en gang hva han er ute etter uten at det blir kleint.

Anonymkode: a23b7...04c

Langt i fra min erfaring. Nettdating er stort sett menn som ikke mestrer sosiale relasjoner, som er fikserte på sexprat og bilder av kropp. Jeg tror heller ikke alle er så single som de utgir seg for å være. Å tro at menn på nettdatingssider er klare for forhold bllir litt som å tro på julenissen..

Anonymkode: 0ab3f...528

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt i fra min erfaring. Nettdating er stort sett menn som ikke mestrer sosiale relasjoner, som er fikserte på sexprat og bilder av kropp. Jeg tror heller ikke alle er så single som de utgir seg for å være. Å tro at menn på nettdatingssider er klare for forhold bllir litt som å tro på julenissen..

Anonymkode: 0ab3f...528

Samme erfaring har jeg. Har fått flere henvendelser fra menn som er i forhold men som vil ha det litt morro på si. Er jo ærlig nok.. når en sier det.. Men venninne av meg var ute for en mann som løy henne huden full. Hun oppdaget etterhvert at han var samboer.. ventet barn.

Og så klart single menn.. som også kun vil ha et forhold basert på sex.

Finnes jo menn også som vil noe mer.. men en må være litt kynisk tror jeg og ikke involvere seg emosjonelt for tidlig.

Anonymkode: 20976...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri nettdatet. Fant kjæresten min på trening, felles interesse for en spesifikk sport :) Start med en ny hobby f.eks, plutselig kan det hende du finner noen på den måten! Veldig greit å ha noe felles i utgangspunktet å prate om :)

Anonymkode: 79258...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig å møtes på "gamlemåten" men det kan nok også være lurt å vise/kommunisere at du er åpen for dette. Med tanke på fokuset som har vært på "uønsket seksuell oppmerksomhet" er det nok mange som nøler med å sjekke opp kvinner i dagligdagse settinger fordi det kan bli veldig ubehagelig og få store konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Langt i fra min erfaring. Nettdating er stort sett menn som ikke mestrer sosiale relasjoner, som er fikserte på sexprat og bilder av kropp. Jeg tror heller ikke alle er så single som de utgir seg for å være. Å tro at menn på nettdatingssider er klare for forhold bllir litt som å tro på julenissen..

Anonymkode: 0ab3f...528

Jeg vet, litt det samme som med kvinner som med kvinner som tar kontakt i virkeligheten. Å tro at de er noe annet enn desperat og kun ute etter et ligg blir litt det samme.

Anonymkode: 43a7e...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Ja!! 😁 jeg har datet folk fra nett.. Og det funket ikke! Men jeg har mann nå, og det er naboen min. En fantastisk fyr som jeg er så forelsket I!  Venninna mi spleiset oss😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, byen! :vin::skya: Tror samtlige av parene jeg kjenner på min alder har funnet hverandre på byen. Det sikreste er å bli student, skal visst godt gjøres å pløye seg gjennom noen år på universitetet uten å havne i minst ett forhold. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg møtte en på trening, men endte opp med å bruke sosiale media for å få invitert han ut.:fnise: Litt feig ja.. Dessverre ble det ikke noe mer enn 5-6 dater ut av det heller.

Når jeg var ung så møtte jeg altid menn på fester og på byen. Vil jo tro at det fortsatt funker. Men når man er litt mer voksen blir det gjerne mindre av sånt.

Anonymkode: 84d23...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎01‎.‎2018 den 22.08, AnonymBruker skrev:

 

Det er en del menn som flørter, og som er i forhold eller ikke ute etter forhold... Og det får man jo ikke vite med en gang når man snakker med hverandre...

Det som sånn sett er enklere med nettdating er at alle er single og alle er ute etter forhold, på en eller annen måte. Enklere å spørre med en gang hva han er ute etter uten at det blir kleint.

Anonymkode: a23b7...04c

Jeg er enig her. Man vil alltid møte folk som flørter, men når man møtes via nett så kan man spørre om de er ute etter et seriøst forhold før man bruker tid på dem. Man finner de som kun er ute etter sex alle steder, men man kan finne de seriøse alle steder også.

Anonymkode: 84d23...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro mye kommer an på personlighet, både din, og på mannen du søker. 

Jeg er introvert, og i tillegg ganske asosial. Jeg liker ikke å gå ut på byen, jeg snakker ikke med fremmede på butikken, jeg har ikke noe ønske om å bruke fritiden min på diverse matlagings- eller språkkurs, og jeg er på treningssenteret for å trene. Da er det jo såklart ikke kjempeenkelt å komme i kontakt med folk :P

Ei heller ønsket jeg meg en mann som likte noen av de tingene, og som var helt annerledes enn meg selv. 

Altså er jeg en einstøing som ønsker å bli sammen med en annen einstøing. 

For meg ble nettdating redningen. Der kunne jeg sitte som den einstøingen jeg var hjemme i sofakroken, og komme i kntakt med andre einstøinger som satt hjemme i sin sofakrok. 

Etter mange bomskudd, traff jeg til slutt drømmemannen, og vi har nå hus, barn, stasjonsvogn og katt. 

Anonymkode: ca0cf...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...