Gå til innhold

Hvor tidlig fortelle (nettdating)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en ung voksen kvinne som er arbeidsledig men i tiltak i samarbeid med NAV, sliter også med tibakevendende depresjoner/angst på grunn av traumer gjennom barndom og oppvekst. Går til psykolog for behandling. Hvor tidlig bør jeg fortelle dette til menn jeg prater med på datingsider?

Anonymkode: 5ec10...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en ung voksen kvinne som er arbeidsledig men i tiltak i samarbeid med NAV, sliter også med tibakevendende depresjoner/angst på grunn av traumer gjennom barndom og oppvekst. Går til psykolog for behandling. Hvor tidlig bør jeg fortelle dette til menn jeg prater med på datingsider?

Anonymkode: 5ec10...18d

Du kan jo si du er arbeidssøker, eller går på avklaring for å komme ut i arbeid dersom det er aap du har. 

Du trenger absolutt ikke opplyse om traumer osv med mindre det vil påvirke forholdet. Du trenger heller ikke si du går til psykolog, det er privat.

For noen som ikke har kjennskap til slik kan de fort få litt panikk og tro at det er mye mer omfattende og har større konsekvenser enn det har. 

Anonymkode: e5962...e02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er noe å fortelle om før man har møttes flere ganger jeg.
Veldig mange vil dømme en uten arbeid og en med diagnoser, og det kan ødelegge hele sjansen og synet dems på deg. Da er det mye bedre å dra en hvit løgn å svare at man jobber med det man jobbet med før man havnet på nav, og heller bli mer ærlig etter at personen har dannet seg et positivt førsteinntrykk av deg fra noen dates.
Psykiske problemer er en privatsak og noe som ikke er nødvendig å utlevere før du føler du stoler på personen og det er en som kommer til å være i livet ditt en god stund.

Anonymkode: ba14a...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det mye bedre å dra en hvit løgn 

Anonymkode: ba14a...d18

Forhold som starter med løgner, er dømt til å mislykkes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Testosteron skrev:

Forhold som starter med løgner, er dømt til å mislykkes.

Det stemmer ikke.

Anonymkode: 6fe93...1eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn på nettdating er fremmede, ser ingen grunn til og fortelle alt om hele livet til mennesker som strengt tatt ikke har fortjent din tillitt. 

Var en mann som ville vite alt om meg, men selv ville han ikke oppgi alderen sin, det går ikke.

Anonymkode: 8eb73...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke.

Anonymkode: 6fe93...1eb

Enig, alle kan havne i ulike type livssituasjoner uskyldig, men de kan også jobbe seg mot bedret livssituasjon, mye er jo bestemt av markedet og man kan være uheldig med relasjoner, hvorfor skal utenforstående omstendigheter få ødelegge for deg, det er urettferdig det.

Sykdom er noe annet, der ville jeg nok fortalt noe dersom de fortjente min tillitt.

Anonymkode: 8eb73...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en mann som ville vite alt om meg, men selv ville han ikke oppgi alderen sin

Anonymkode: 8eb73...0c1

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å si ifra om mine problemer med en gang jeg møtte noen som ville på mer en  2 dater. På den måten har jeg ikke tilbakeholdt eller lurt noen inn i noe.

Anonymkode: bb521...ad2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Testosteron skrev:

:fnise:

Nettopp, det er ett eller annet som "skurrer" når det blir på den måten. Ikke søren om han får vite: hva er det værste noen har gjort mot deg?

Eksempel på hvorfor mennesker skal fortjene din tillitt, først da skal du fortelle.

Anonymkode: 8eb73...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville helt klart ha ventet til det begynner å nærme seg et alvorlig forhold. Evt tidligere dersom du kommer i situasjon hvor din tilstand kommer til synes og kan virke som såkalt avvikende oppførsel.

I nettdating blir man dømt rimelig raskt.

Anonymkode: c0a78...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en ung voksen kvinne som er arbeidsledig men i tiltak i samarbeid med NAV, sliter også med tibakevendende depresjoner/angst på grunn av traumer gjennom barndom og oppvekst. Går til psykolog for behandling. Hvor tidlig bør jeg fortelle dette til menn jeg prater med på datingsider?

Anonymkode: 5ec10...18d

Si det når det blir naturlig å si det. Du trenger ikke si det uten at du blir spurt om det, men ikke lyv. Du trenger ikke fortelle alle detaljene til noen du ikke stoler på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sagt jeg søkte jobb.. men hadde holdt tilbake med resten til senere og det blir naturlig å si det. En trenger ikke fortelle alt starten

Anonymkode: 3f58a...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...