Gå til innhold

Unngår sex til tider...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velger å poste dette her da jeg syntes at seksualitet underforum var litt useriøst. 

Jeg har en samboer og vi har vært sammen en stund. Han har veldig høy sexlyst og kan gjerne gjøre det hver dag, flere ganger om dagen :fnise:

Jeg derimot er det motsatte. Problemet er at jeg sliter med smerter under samleie....så jeg ønsker ikke å ta initiativ eller å gjøre det så ofte fordi det er ikke alltid så godt for meg. 

Har vært hos gynekolog og klagd på dette, uten å ha fått noe konkret svar.

Før jeg traff kjæresten min så har sex vært smertefullt og mye om hva mannen har lyst på (jeg hadde ikke vært aktiv særlig lenge før jeg traff han), og jeg tror at trauma sitter igjen og påvirker meg i dag. 

 

Om jeg er veldig kåt så er sexen utrolig bra, men når det blir spontant så er det stort sett alltid smertefullt. 

Jeg er veldig glad i kjæresten min og merker at jeg prøver å unngå å gå med sexy klær hjemme fordi jeg ikke orker sex så ofte. Dette er jo selvfølgelig kjempe dårlig for forholdet vårt og jeg vil det beste for oss, og ikke minst å kunne nyte sex hele tiden. 

 

Noen erfaringer eller råd å komme med? 

 

 

Anonymkode: da751...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn selv 😊 beste tipset jeg kan komme med er å bruke litt tid på vorspiel. La han gjerne fingre deg, da åpner du deg litt og det blir våtere der nede. 

Anonymkode: 7b69b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er problemet at du sliter med lav sexlyst? Eller er det at du ikke har like høy lyst som ham?

Jeg synes egentlig du høres normal ut. Det er ikke godt å ha sex om jeg ikke er kåt. Har også vært i et forhold der han hadde mye høyere lyst enn meg, så hadde endel sex selv om jeg egentlig ikke hadde så lyst. Plager meg fortsatt en gang i blant. Jeg stresser med å få lyst, og da får jeg i hvert fall ikke lyst. Men har slått meg til ro med at jeg har lyst ca.  2-4 ganger i uken, og det fungerer veldig bra i mitt nåværende forhold.

Mistet forresten sexlysten av p-piller. Så om det er sånn at du kun tenker på sex en gang i skuddåret kan det være verdt å teste ut :)

Anonymkode: 9f70e...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...