Gå til innhold

Vanskelig mann, eller er det meg???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Melk er holdbart til tom den dagen datoen går ut også ETTER den er åpnet.  Hva er poenget med å skrive dato da?   I verste fall smaker du, smaker det vond lar man vær å drikke og  man dør ikke av å smake på sur mat.  Det samme gjelder for juice.  

Han har tvangstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Melk er holdbart til tom den dagen datoen går ut også ETTER den er åpnet.  Hva er poenget med å skrive dato da?   I verste fall smaker du, smaker det vond lar man vær å drikke og  man dør ikke av å smake på sur mat.  Det samme gjelder for juice.  

Han har tvangstanker.

Det er ikke kun melk det gjelder, men andre produkter som kanskje har maks 5 dager holdbarhet etter åpnet lokk.

Anonymkode: 90d1c...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, var det noe som du ikke visste når du involverte deg til mannen du lever med nå? det er helt sikkert vanlig at noen har tvangstanker for hvordan det skal gjøres. Men for å si det sånn at om du ikke opplever at han elsker deg, og dette får bidra til at det ødelegger dagen din, så er du i feil par forhold! Jeg har vært bort i lignende opptreden, men da i mennesker jeg generelt og besøk, da får man egentlig se hvem man er på besøk hos. 

Anonymkode: 90d1c...567

Ts her. Ja, det sitter litt i når jeg blir kjeftet på for noe så banalt  (i mine øyne). Dessuten er dette bare en av mange ting han reagerer på at jeg gjør. Eller ikke gjør.

 

Dette med datoskrivingen kom litt gradvis en stund etter at vi ble sammen. Men livet var mest fest og fanteri frem til jeg ble gravid, så vi fikk dessverre ikke testet hverdagen skikkelig sammen før det var for sent..  det har etterhvert dukket opp ting etter ting som skurrer i mine øyne. 

Anonymkode: d6661...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...