Gå til innhold

Har gjort noe skikkelig dumt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i 2 mnd og har hele tiden kun hatt han. Dvs ikke hatt sex med andre..

Men igår ble jeg altfor full og tok med meg en gutt hjem. Føler meg billig og dum, burde ikke drukket så mye. Ikke minst har jeg sykt dårlig samvittighet for han daten min! Sexen betød ingenting. Bør jeg fortelle han det? Vi er jo ikke kjærester. Enda hvertfall. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg syns du bør fortelle han dette.

Dere har nylig blitt kjent, og hvis dette er en deal breaker for han så er det bedre at han får vite det nå enn hvis dere etterhvert blir kjærester og liker hverandre enda bedre og blir glade i hverandre osv osv. Da vil det sannsynligvis tære på deg hele tiden og så kommer det fram etterhvert og da kan han se på det både som et svik fordi du lå med en annen i datingperioden deres, og som at du har løyet for han i så og så lang tid. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo ikke kjærester, men om han har fått følelser for deg kan han bli skuffet. Du er ikke pliktet til å si det, men du får kjenne på det. Og det er lite sannsynlig at han vil finne det ut, med mindre dere blir sammen og gutten snakker om det.

Anonymkode: 2cabd...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere er jo ikke kjærester, men om han har fått følelser for deg kan han bli skuffet. Du er ikke pliktet til å si det, men du får kjenne på det. Og det er lite sannsynlig at han vil finne det ut, med mindre dere blir sammen og gutten snakker om det.

Anonymkode: 2cabd...44c

Tror min ons gjorde det veldig klart at det ble med den ene gangen..Og fra min side såklart! Om han har følelser for meg enda vet jeg ikke, ikke som han har sagt. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror min ons gjorde det veldig klart at det ble med den ene gangen..Og fra min side såklart! Om han har følelser for meg enda vet jeg ikke, ikke som han har sagt. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Har du følelser for han da, og har du fortalt han det? 2 måneder er ikke lenge å date, men selv ville jeg ha fått vite om den jeg datet hadde sex med andre. Uansett hvor mye engangstilfellet det måtte være.

Anonymkode: b940c...236

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du følelser for han da, og har du fortalt han det? 2 måneder er ikke lenge å date, men selv ville jeg ha fått vite om den jeg datet hadde sex med andre. Uansett hvor mye engangstilfellet det måtte være.

Anonymkode: b940c...236

Jeg liker han jo, men sterke følelser er det vel ikke. Har fortalt jeg liker han ja. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror min ons gjorde det veldig klart at det ble med den ene gangen..Og fra min side såklart! Om han har følelser for meg enda vet jeg ikke, ikke som han har sagt. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Du er ikke billig. Alle kan ha gjort noe dumt og du har jo kun vært med han i 2 mnd til nå. Ikke tenk negativt om deg selv. 😊

Anonymkode: 2cabd...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 1. AB. Synes det er litt dårlig av deg, spesielt når dere har avtalt at dere dater og dere har hatt sex. Håper du og ons beskyttet dere. For hvis ikke, og du ligger med daten igjen, så har han i hvert fall rett til å få vite det pga risiko for kjønnssykdom.

Anonymkode: 0f849...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med 1. AB. Synes det er litt dårlig av deg, spesielt når dere har avtalt at dere dater og dere har hatt sex. Håper du og ons beskyttet dere. For hvis ikke, og du ligger med daten igjen, så har han i hvert fall rett til å få vite det pga risiko for kjønnssykdom.

Anonymkode: 0f849...ed8

Brukte kondom igår ja. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri fortalt om det. Glem det, gå videre, med daten din. Ingen vits å lage konflikter av noe sånt.

 

Anonymkode: 4d569...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Nei herregud du er jo ikke sammen med han. Når du dater kan du fint ha sex med andre også. Det er når det blir seriøst du skal holde deg unna andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke er "eksklusive" så har du ikke gjort noe galt. Men hadde selv synes det hadde vært greit å vite om den jeg holdt på med holdt på med andre. Kanskje han begynner å få følelser for deg og at det da er vesentlig å vite hvilken retning dine følelser og planer for et evt. forhold går.

Anonymkode: eee07...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i 2 mnd og har hele tiden kun hatt han. Dvs ikke hatt sex med andre..

Men igår ble jeg altfor full og tok med meg en gutt hjem. Føler meg billig og dum, burde ikke drukket så mye. Ikke minst har jeg sykt dårlig samvittighet for han daten min! Sexen betød ingenting. Bør jeg fortelle han det? Vi er jo ikke kjærester. Enda hvertfall. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Det betydde jo tydeligvis nok til at du synes det var verdt å risikere forholdet til daten din.

Ja, du burde fortelle det. Selv om man ikke har definert seg som kjærester vil de fleste ha en forventning om at man ikke puler på andre når man har datet såpass lenge.

Anonymkode: 95758...7be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dere ikke er "eksklusive" så har du ikke gjort noe galt. Men hadde selv synes det hadde vært greit å vite om den jeg holdt på med holdt på med andre. Kanskje han begynner å få følelser for deg og at det da er vesentlig å vite hvilken retning dine følelser og planer for et evt. forhold går.

Anonymkode: eee07...be0

Jeg holder ikke på med andre. Dette var en glipp. Blir ikke skje igjen. Var veldig dum som gjorde det.. 

Anonymkode: 7a34b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom han jeg dater hadde hatt sex med noen når vi har blitt enige om å være eksklusive, så hadde jeg tatt det som et rødt flagg og ikke stolt på han, og da kunne det heller ikke blitt noe forhold. 

Jeg merker jo selv hvor betatt jeg er av han jeg dater, og det kunne aldri falle meg inn å ha sex med en annen - uansett hvor full jeg hadde vært. 

Jeg synes du skal fortelle det og la han avgjøre selv. For noen så kan det være et  tillitsbrudd og at man ikke vil mer, men for andre igjen så kan man komme over det. Men det må nesten han få lov til å bestemme. 

Anonymkode: 43e81...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føler jeg meg eksklusiv selv gitt. Har datet en del før, men har aldri hatt sex med andre, ei heller har de som har datet meg hatt det. 

Anonymkode: d0aff...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere er ikke eksklusive og ingen trenger å vite om ditt privatliv!
Men om dere ikke brukte kondom på one night standet så ville jeg tatt en test for kjønnssykdom før jeg hadde sex med han daten igjen.

Anonymkode: c4031...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva slags forhold dere har, og om du klarer å omgås han uten å fortelle det og hvordan han vil reagere. For min del er det nok stor sjanse for at en slik hendelse ville ført til at jenta ble sortert under "artig moro men ikke kjærestemateriale" så det er nok en fare for at noe sånt kan ødelegge mye som ellers kunne blitt fint. Det beste svaret er nok at du selv må finne ut hva du er komfortabel med, hva du klarer å leve godt med og hvilke konsekvenser du tror det å fortelle/ikke fortelle vil medføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...