Gå til innhold

Er det noen som har mistet følelsene for mannen, og fått de tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan følte du deg når de forsvant? Hvordan fikk du følelsene tilbake? Har mistet følelsene mine for mannen, men jeg er glad i ham og vil ikke at det skal bli slutt. Vi har barn sammen også. Noen råd til meg om hva jeg kan gjøre? :) 

Anonymkode: ab3ab...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet følelsene for partneren min for noen år siden. Å gå fra partneren var ikke et tema for meg. Da jeg forelsket meg i en annen, begynte jeg å gjøre med partneren min det jeg egenlig ville gjøre med denne nye personen. En forelskelse (selv om det er til en annen) bringer inn mange nye ideer som du kan bruke i forholdet. Stemningen i forholdet bedret seg i løpet av en kort periode. I løpet av noen måneder kom også følelsene for partneren tilbake, og følelsene til den nye personen forsvant. Nå er forholdet vårt bedre enn det har vært noen gang før. Etter at jeg har fått tilbake følelsene for partneren min, har jeg ikke vært tilgjengelig for å forelske meg i andre. Det er viktig å tenke gjennom hva som kan være grunnen til at følelsene forsvant, og prøve å unngå at det skjer igjen. 

Anonymkode: a72a9...530

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan følte du deg når de forsvant? Hvordan fikk du følelsene tilbake? Har mistet følelsene mine for mannen, men jeg er glad i ham og vil ikke at det skal bli slutt. Vi har barn sammen også. Noen råd til meg om hva jeg kan gjøre? :) 

Anonymkode: ab3ab...c9f

Mistet følelser for han over tid før et par år siden. Ble så klart stresset av det, men tanken min er at når man har vært forelsket i en person før så kan man bli det igjen.

Jeg dro og fikk litt avstand på ting, noe som hjalp for oss begge. Vi begynte å snakke bedre sammen og prioritere hverandre igjen. En stund senere kom følelsene mine tilbake for fullt og sterkere enn før. Så ble vi sammen igjen.

Anonymkode: ecbc9...194

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at om det går over i vennskapsfølelser, så kan de komme tilbake om man gjør en innsats begge to. Men litt verre om det går over i uvennskapsfølelser............

Anonymkode: d9ec5...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var borte i over et halvt år, og jeg trodde ikke jeg skulle få de tilbake. Nå har jeg fått de tilbake og det kom egentlig helt av seg selv. Det hjalp nok å ha mer separate ting å gjøre sånn at det ble hyggelig å endelig gjøre noe sammen , i stedet for at vi gjorde alt sammen og ikke følte noe spesielt med det siden vi gjorde det hele tiden.

Anonymkode: 48bda...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri opplevd. Om jeg først mister følelser, er det fordi vi ikke er kompatible. Da er det ingen vei tilbake, for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistet følelser for han over tid før et par år siden. Ble så klart stresset av det, men tanken min er at når man har vært forelsket i en person før så kan man bli det igjen.

Jeg dro og fikk litt avstand på ting, noe som hjalp for oss begge. Vi begynte å snakke bedre sammen og prioritere hverandre igjen. En stund senere kom følelsene mine tilbake for fullt og sterkere enn før. Så ble vi sammen igjen.

Anonymkode: ecbc9...194

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de var borte i over et halvt år, og jeg trodde ikke jeg skulle få de tilbake. Nå har jeg fått de tilbake og det kom egentlig helt av seg selv. Det hjalp nok å ha mer separate ting å gjøre sånn at det ble hyggelig å endelig gjøre noe sammen , i stedet for at vi gjorde alt sammen og ikke følte noe spesielt med det siden vi gjorde det hele tiden.

Anonymkode: 48bda...067

Jeg blir så happy av slike historier som dette. Men den absolutt beste, må jo være denne;

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet følelsene for partneren min for noen år siden. Å gå fra partneren var ikke et tema for meg. Da jeg forelsket meg i en annen, begynte jeg å gjøre med partneren min det jeg egenlig ville gjøre med denne nye personen. En forelskelse (selv om det er til en annen) bringer inn mange nye ideer som du kan bruke i forholdet. Stemningen i forholdet bedret seg i løpet av en kort periode. I løpet av noen måneder kom også følelsene for partneren tilbake, og følelsene til den nye personen forsvant. Nå er forholdet vårt bedre enn det har vært noen gang før. Etter at jeg har fått tilbake følelsene for partneren min, har jeg ikke vært tilgjengelig for å forelske meg i andre. Det er viktig å tenke gjennom hva som kan være grunnen til at følelsene forsvant, og prøve å unngå at det skjer igjen. 

Anonymkode: a72a9...530

Fantastisk! :dagens-rose:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har opplevd det i en vanskelig periode på rundt et år. Etter vi hadde løst det vanskelige, (det var ikke vold eller utroskap eller noe sånt) så kom følelsene tilbake. Følelser kan heller ikke være like sterke hele tiden, de kommer og går.

Anonymkode: 24b2d...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser går ofte opp og ned! Har selv opplveld dette og de kom tilbake for fullt da jeg sluttet å stresse med det

Anonymkode: cf110...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet følelsene gradvis, da mannen aldri hjalp til med noe husarbeid whatsoever, og virket lite interessert i å tilbringe tid eller oppdra sin egen sønn på 2 år. Han ville heller ha fred og slappe av...

Jeg tok et oppgjør med meg selv - om det var slik jeg ville leve resten av livet - og svaret var noe a’la «ikke faen» ;)

Jeg gjorde det slutt, og sønnen vår er annenhver helg +/- hos ham. Etter tre år møtte jeg en ny mann, som jeg venter barn med etter å ha bodd sammen i to år. <3

Anonymkode: 8d4ed...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet følelsene gradvis, da mannen aldri hjalp til med noe husarbeid whatsoever, og virket lite interessert i å tilbringe tid eller oppdra sin egen sønn på 2 år. Han ville heller ha fred og slappe av...

Jeg tok et oppgjør med meg selv - om det var slik jeg ville leve resten av livet - og svaret var noe a’la «ikke faen» ;)

Jeg gjorde det slutt, og sønnen vår er annenhver helg +/- hos ham. Etter tre år møtte jeg en ny mann, som jeg venter barn med etter å ha bodd sammen i to år. <3

Anonymkode: 8d4ed...d21

Og dette følte du at passet å dele her?

Anonymkode: 38338...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har det bedre enn noen gang  nå,men jobbet med det i tre(!) år. 

Anonymkode: f0c06...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...