Gå til innhold

Tinder profiler som har bilder som viser dem sammen med andre


hocane

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Hva er det de ønsker å oppnå?

Hvordan i huleste skal jeg vite hvem som er hvem, spesielt når noen av dem ikke har andre bilder heller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe irriterende. 8 av 10 menn har dette og da går jeg bare ut i fra at han er den styggeste av de på bildet og må bruke bilde med andre for å prøve å dra opp sitt eget snitt, og sveiper videre til noen andre.

Anonymkode: 986ff...dce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper ofte til venstre istedenfor å prøve å finne ut hvem av dem det er, som går igjen på alle bildene. Hvis alle er pene nok, så sveiper jeg til høyre uten å se noe mer på det. Et større problem er de som har svære solbriller på alle bildene, bilder bakfra osv. Evt ikke helfigur, som fort får meg til å tro at hun er overvektig. Filter er veldig dumt.

Endret av OnFire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som har bilder med damer ved siden av? Så dumt det! Rett til venstre her.

Anonymkode: dc56d...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de som har bilder med damer ved siden av? Så dumt det! Rett til venstre her.

Anonymkode: dc56d...c0c

Ja, skjønner ikke poenget. Tror de at noen blir tiltrukket av en fyr som har bilder sammen med andre damer. Noen har bilder sammen med moren sin også. Jeg synes det også er litt rart å ha på Tinder. 

Ellers så synes jeg at det er rart at folk ikke skjønner at det hadde vært litt lurt å i det minste ha ett bilde av bare seg selv. 

Anonymkode: c9348...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, hocane said:

Hva er greia? Hva er det de ønsker å oppnå?

Hvordan i huleste skal jeg vite hvem som er hvem, spesielt når noen av dem ikke har andre bilder heller?

Jeg har bilde av meg og bikkja på Tinder. Håper ikke noen tror jeg er bikkja....

Anonymkode: 985e0...d3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo komplette idioter. Hva med personvern? Har noen av disse menneskene i det hele tatt vurdert om deres venner og venninner ønsker å bli avbildet på nettdatingprofiler? Har de faktisk spurt? 

Jeg innbiller meg at jenter er verstingene her, uten at jeg har mannlige profiler å sammenlikne med. 40% av jentene har gruppebilder der de står sammen med folk som ikke har noe med datingen hennes å gjøre. 

Anonymkode: 52194...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...