Gå til innhold

Vibratorer for menn.. prostatamasaje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har noen noen gode favoritter for gutta her? 

Anonymkode: 7c0a1...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir orgasmen med de der?

Anonymkode: 9b7d7...081

Det sies at prostataorgasme er ganske lik kvinnelig orgasme, om det er sant eller ikke vet jeg ikke da jeg aldri har opplevd kvinnelig orgasme. Men at det er stor forskjell mellom prostataorgasme og penisorgasme er det ikke tvil om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, WubWub skrev:

Det sies at prostataorgasme er ganske lik kvinnelig orgasme, om det er sant eller ikke vet jeg ikke da jeg aldri har opplevd kvinnelig orgasme. Men at det er stor forskjell mellom prostataorgasme og penisorgasme er det ikke tvil om

Kult. Har du fått prostata orgasme før? Hvordan oppleves det?

Anonymkode: 7e6fc...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult. Har du fått prostata orgasme før? Hvordan oppleves det?

Anonymkode: 7e6fc...e41

Jeg er ikke så flink til å beskrive sånt men jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen som blir gitt her hva angår "en sterkere, mer langvarig orgasme som ikke er like intens men som føles som varme deilige bølger over hele kroppen som gir etterdønninger selv etter orgasmen er over". Av den grunn så mener jeg at dildoer og vibratorer ikke utelukkende er sexredskap for kvinner da det gir menn en like deilig opplevelse ;

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/finn-din-indre-penis-2475423

PROSTATAMASSASJE: Mange menn får en sterkere orgasme når prostata blir stimulert.

 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/20/2018 at 1:54 AM, WubWub said:

 

Støtter den her, sender deg rett til himmelen når du treffer prostata 😀 

Anonymkode: 73793...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan jeg stimulerer prostataen til mannen? 

Anonymkode: f8a61...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vibratoren er for penis. Hatt slik i mange år, og er mye deiligere, raskere og bedre enn en håndjobb, fleshlight osv. 
Burde vært inventar i enhver manns nattbord. 

Koster ikke mer enn en hundrelapp ferdig tilsendt i postkassa. Velg med EU-plugg: 
https://www.ebay.com/itm/Mini-Massage-Waterproof-Vibrating-Stimulator-fit-Women-Couple-Lovely-Magic-Wand/322596412152?hash=item4b1c3e9af8:m:m4XH1ws_0sGVQ9en4nu7K0g

Jeg syns vibratoren er for kraftig til å ha rett på penishodet. Så jeg bruker det over undertøyet eller utenpå buksa. 
Når jeg har kommet i undertøyet. Tar jeg det bare av og hiver det bare rett i vask.  Så slipper det å bli noe søl.
Raskt, deilig og enkelt.

Anbefales!

Anonymkode: 895c7...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg hvordan jeg stimulerer prostataen til mannen? 

Anonymkode: f8a61...5d2

om du skal fingre en mann så foreslår jeg at du bruker latex hansker og glidemiddel. prostata sitter et par cm opp analen og den kjennes ut som en valnøtt, stimuler den slik du ville stimulert klitoris. 

ikke bare er dette godt for mannen men det er også veldig sunt for helsen hans. regelmessig stimulering av prostata minimerer kraftig sannsynligheten for å utvikle prostatakreft 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den her, sender deg rett til himmelen når du treffer prostata 😀 

Anonymkode: 73793...94d

jeg har også lest mye bra om de to manne vibratorene her men jeg har ikke prøvd de selv. skal kjøpe rabbitvibratoren etterhvert ;

https://www.sinful.no/the-rabbit-company-backdoor-rabbit-oppladbar-prostatavibrator

https://www.sinful.no/lelo-loki-wave-prostata-vibrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne vibratoren er for penis. Hatt slik i mange år, og er mye deiligere, raskere og bedre enn en håndjobb, fleshlight osv. 
Burde vært inventar i enhver manns nattbord. 

Koster ikke mer enn en hundrelapp ferdig tilsendt i postkassa. Velg med EU-plugg: 
https://www.ebay.com/itm/Mini-Massage-Waterproof-Vibrating-Stimulator-fit-Women-Couple-Lovely-Magic-Wand/322596412152?hash=item4b1c3e9af8:m:m4XH1ws_0sGVQ9en4nu7K0g

Jeg syns vibratoren er for kraftig til å ha rett på penishodet. Så jeg bruker det over undertøyet eller utenpå buksa. 
Når jeg har kommet i undertøyet. Tar jeg det bare av og hiver det bare rett i vask.  Så slipper det å bli noe søl.
Raskt, deilig og enkelt.

Anbefales!

Anonymkode: 895c7...2b4

Hvordan blir orgasmen? Går det mye hardere?

Når du bruker den utenpå jeansen.  Da må vel jeansen sitter stramt på, så du får skikkelig kontakt med vibrator. Prøv uten boxer under, blir mye mer sensitivt da:)

Anonymkode: 9b7d7...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må ikke være dyr-  Kr 249 holder:  http://www.nytelse.no/prostata/ebony-prostatavibrator/menn/   Hadde hørt om prostataorgasme, men ikke prøvd.  Og hørt at stimulering av av prostata skal forebygge kreft også.  Men gadd ikke bruke tusen kroner på noe som bare var tull.  Fikk denne, Satte på pc-en med video av Elsa Jean (Hun er deilig).  Kledde meg naken i sofaen. Hadde på glidemiddel, og puttet den inn. Stod i spenn, så den også vibrerte ballene. Kjente at den vibrerte, men holdt på å skli ut. Satte meg på den, men fant ut jeg skulle ligge på magen å nyte, og å holde den inne. Kjente en helt spesiell følelse, og det begynte å komme mye precum ut av pikken.  Helt til slutt kom jeg og den sprutet uten av jeg rørte den. :)  Anbefales. Også til jenter som vil gi typen en grei gave.  :) Denne vare virkelig grei.

 

Anonymkode: 5ba96...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 23, 2018 den 14.52, WubWub skrev:

Jeg er ikke så flink til å beskrive sånt men jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen som blir gitt her hva angår "en sterkere, mer langvarig orgasme som ikke er like intens men som føles som varme deilige bølger over hele kroppen som gir etterdønninger selv etter orgasmen er over". Av den grunn så mener jeg at dildoer og vibratorer ikke utelukkende er sexredskap for kvinner da det gir menn en like deilig opplevelse ;

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/finn-din-indre-penis-2475423

PROSTATAMASSASJE: Mange menn får en sterkere orgasme når prostata blir stimulert.

 

Blir orgasmen inni kroppen på en måte? Er selv gutt og bruker vibrator. Får en helt anderledes orgasme. Det spruter noen ganger ikke, da varer orgasmen i mange minutter. Hatt orgasme som varte i 10 minutter, ble ubehagelig mot slutten, ekstremt følsomt. Dette er en helt annen orgasme enn de vanlige. 

Anonymkode: 7e6fc...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...