Gå til innhold

Min mann kler seg ut som baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en vanlig jente som ønsker et normalt og lykkelig liv. Jeg giftet meg i 2015 med min "drømmemann". Jeg ønsket barn og en familie som alle andre. Men her om dagen, da jeg kom tilbake fra jobb litt tidligere enn vanlig oppdaget jeg noe som sjokkerte meg. Vi har jo ikke barn ennå. Likevel kom det barnelyder fra andre etasje. Stille snek jeg meg opp og kunne da se, at min ektemann satt på gulvet iført kyse og hvit T-skjorte. Og hadde bleie på seg! Lekte med dukker... I sjokk skrek jeg til ham - hva er det du gjør? Da tok han av seg bleien og kastet den på hodet mitt. Den var full av tiss. Sønderknust rømte jeg huset og har nå flyttet inn hos mamma. Jeg er så lei meg for dette. Mannen min nekter jeg å snakke med nå. 

Anonymkode: e5ae6...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at du er sjokkert og skuffet, men det er vel egentlig en ufarlig fetisj.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl skrev:

Er dette sant?

Neppe :fnise:

Anonymkode: dadf6...6e4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt veldig redd for ektemannen min etter dette. Dette er ikke normalt.

Anonymkode: e5ae6...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, wintergirl skrev:

Er dette sant?

Det forundrer meg ikke, så mye unaturlig og perverst (i mine øyne) folk kan finne på å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Det forundrer meg ikke, så mye unaturlig og perverst (i mine øyne) folk kan finne på å gjøre.

Jeg er enig at noe sånt kunne skje, at en mann kler seg i babyklær. 

Jeg tror ikke noe særlig på denne historien allikevel. Det var vel den tissevåte bleia som mannen kastet i hodet på kona si som gjorde at det høres veldig ikke-sant ut. 

Anonymkode: f001a...e96

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var surrealistisk. Jeg respekterte ham og han meg. Så blir det hele ødelagt i løpet av et øyeblikk. Og jeg kan aldri fortelle noen, verken mamma eller venner om dette fordi det er stor skam. Dette skjedde i romjulen. Tidligere i kveld ringte han meg og lagde babylyder. Ville bli venner igjen. Jeg er sikker på at han var full. 

Anonymkode: e5ae6...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
18 minutter siden, Mannisinbestealder skrev:

Forstår at du er sjokkert og skuffet, men det er vel egentlig en ufarlig fetisj.

Litt ekkelt da, hvis man vil ha barn sammen. Også leker han baby, før de har fått en baby. Hva leker han når babyen kommer? :P et skrikende baby som vil ha pupp, og som har bæsja sin første morsmelkbæsj? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt var surrealistisk. Jeg respekterte ham og han meg. Så blir det hele ødelagt i løpet av et øyeblikk. Og jeg kan aldri fortelle noen, verken mamma eller venner om dette fordi det er stor skam. Dette skjedde i romjulen. Tidligere i kveld ringte han meg og lagde babylyder. Ville bli venner igjen. Jeg er sikker på at han var full. 

Anonymkode: e5ae6...958

Det finnes faktisk folk som kler seg ut som og oppfører seg som babyer, men du drar historien for lang til at jeg klarer å tro på deg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke om dette til selv mine nærmeste venner. Man gifter seg, kjøper leilighet, og håper på barn. Og så er den du har stolt på i flere år, en som rett og slett knuser alt. Det at han kastet bleien er ikke det viktigste. Det var hans oppførsel.

Anonymkode: e5ae6...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen og stolt av min tro.

Anonymkode: e5ae6...958

Hva har det med saken å gjøre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts svarer ikke på noen av kommentarene, men fortsetter ufortrødent sin "helt sanne historie fra virkeligheten". Dette er bare sprøyt fra ende til annen. Gå og legg deg nå ts. ;) 

Anonymkode: 0db48...8ab

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Arabella skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Det har alt med saken å gjøre. Ts ser hvor langt hun kan dra den før alle innser at det er trolling.

Anonymkode: 65c94...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...