Gå til innhold

Hvorfor gleder du deg til våren?


AmandaVI

Anbefalte innlegg

Gjest Husmusa70
1 hour ago, solavskjerming said:

Gal og gal...joda, jeg er veldig glad i hage. Forsåvidt også sommer, sol hele døgnet, varmere vær og lettere klær. Og kunne ikke fordra høst og vinter for bare få år tilbake, men har heldigvis funnet en måte å nyte også denne delen av året. Livet ble egentlig langt lettere å leve den dagen jeg klarte det, da vi tross alt har 7-8 mnd vinter i året.

Hvordan? Er desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå en tidlig tur i marka og se alt det grønne,høre bekkene som sildrer og fuglekvitter.

Å våkne til fuglesang.

Å se blomstene komme opp og bladene på trærne bli lysegrønne.

At dagene blir lengre og lysere.

Å kunne gå turer uten å måtte passe på hvor jeg går i forhold til is og holke.

Lettere klær og lyse farger.

Utepils.

Jeg liker alle årstidene men er alltid en lengsel etter vår når vi er i jan/feb.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solavskjerming
9 timer siden, Husmusa70 skrev:

Hvordan? Er desperat.

Snøscooter og båltur, isfisking, aking, sosialt samvær, stillhet, endeløse vidder og bålkaffe.

Skjønner at for mesteparten av Norges befolkning vil det være umulig med akkurat dette. Men det å finne en vinteraktivitet vil allikevel kunne være mulig tenker jeg.

Vi har også tenkt på å bruke det lokale alpintanlegget med barna, men har så langt ikke hatt tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg elsker å sitte ute og lese. Nå er det for kaldt

Endret av Testosteron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å kunne gå ute uten å bekymre meg for om jeg kommer til å falle, eller at det er slaps overalt. Det er nydelig når det blir grønt, blomstrer, og dagene er lengre og lysere. I år har jeg også tenkt å stelle litt i blomsterbedet jeg har utenfor, så det gleder jeg meg også til. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest N-Nøff

Jeg gleder meg fordi jeg har et prosjekt jeg ikke kan starte med før "bånntælan" har gått. Og så gleder jeg meg til at jeg kan gå i JOGGESKO :) Det blir deilig. Og det å kunne sitte ute, i sola, og høre på fuglene. Åh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veeeeeeeldig til å begynne å rydde opp i hagen og sitte ute i solen å drikke kaffe og nyte tidlig vårsolen og de aller første vårblomstene :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Husmusa70

For da skal jeg slippe å måke snø, arkeologisk grave ut bilen, bære ved, hogge ved, kjøpe ved, bruke vanvittig med strøm, gå med brodder, kle på hunden, kle på meg selv med ørten lag osv. Vinter medfører merarbeid :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...