Gå til innhold

å Leve i Åpent Forhold m/ flere sexpartnere


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Leste nyleg at mange velger å inngå avtaler om å leve under såkalt  " Åpent Forhold " og dette mest sansynleg blir en vanligere   samlivform hos  mange.   Er dette en samlivsform som høres intrs. og spennende ut for ditt vedkomende ?.    Eller er du av dem som foretrekker å forholde deg til en sexpartner.  ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er polyamorøs, og lever i et polyfidel forhold :)

Akkurat nå er vi bare 2, men vi håper å finne flere til familien vår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det siste jeg i det hele tatt ville vurdert. Det hadde aldri skjedd. Og det er like utenkelig for de fleste andre. Finnes såklart enkeltmennesker her og der som er positive til det, men det er en minimal subgruppe personer. Det kommer aldri til å bli "vanlig" med åpne forhold! Hva i helvete er vitsen med å være i et forhold da altså :murvegg::kvalm:

Anonymkode: c8a3a...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det siste jeg i det hele tatt ville vurdert. Det hadde aldri skjedd. Og det er like utenkelig for de fleste andre. Finnes såklart enkeltmennesker her og der som er positive til det, men det er en minimal subgruppe personer. Det kommer aldri til å bli "vanlig" med åpne forhold! Hva i helvete er vitsen med å være i et forhold da altså :murvegg::kvalm:

Anonymkode: c8a3a...19a

Blir vel det nærmeste ein kommer fleirkoneri. dersom ein lever i Åpent Forhold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...