Gå til innhold

Kan vi få de gode gamle KGerne tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heller enn å savne gamle forsvunne helter setter jeg pris på de gamle som holder ut og de nye som har dukket opp. Det er min livsfilosofi ellers også, jeg ser meg sjelden tilbake. Det er masse bra folk her fortsatt! :) 

Anonymkode: 3ca33...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt «problemer» med at jeg tydeligvis bor i samme nabolag som Pene Sko/tvillingbroren og kjæresten til den ene - jeg tror alltid at de er vagt bekjente før jeg kommer på at «åja, det er «dagens outfittråden» på KG :P 

Det er liksom ikke logisk å stå på trikken eller på nærbutikken og så plutselig er KG på trikken&butikken. KG er jo liksom internett, og ingen her eksisterer in real life :P 

Anonymkode: dbf86...de7

Joda, vi er ekte vi ;)

Anonymkode: c6dab...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de «gamle traverne» som har blitt nevnt noen ganger her. Jeg kikker innom under AB en gang innimellom, sånn som nå, en stille lørdag kveld på sofaen. Men jeg er ikke spesielt aktiv lenger, og jeg skriver aldri under nick.

For meg så handler det faktisk om at forumet etter mitt syn har forandret seg under de 7-8 årene jeg har brukt det. Det har alltid vært mye ymse her og det er bare gøy, men de siste par årene har kvinnenedrakkingen og innvandringskritikken tatt helt av og blir temmelig dominerende. Før i tida likte jeg å diskutere forskjellige ting på Aktuelt, men det har lenge vært kolonisert av hyperaktive «innvandringskritiske» som aldri skjønner når det er på tide å sette en propp i seg selv. Det går jo ikke an å diskutere noe annet, eller fra en annen synsvinkel. Og når jeg kikker innom forumets siste aktivitet, så ligger det gjerne fire-fem tråder på førstesida som omhandler hvor dumme kvinner er, hvor gjerrige kvinner er med sex, hvor irrasjonelle feminister er, hvor dobbeltmoralske kvinner er, osv. i det uendelige. Jeg orker ikke møte den negativiteten hver dag, eller den type holdninger, jeg kan ikke bruke så mye tid på et sted som i så stor grad rakker ned på mitt kjønn.

Puh, det var den utblåsninga :P Jeg synes fremdeles det er mange artige og kloke mennesker her, altså. Men min aktivitet er veldig begrenset. Derfor orker jeg ikke bruke nick, det føles lettere å begrense forumbruken på den måten.

Anonymkode: fdda5...18f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de «gamle traverne» som har blitt nevnt noen ganger her. Jeg kikker innom under AB en gang innimellom, sånn som nå, en stille lørdag kveld på sofaen. Men jeg er ikke spesielt aktiv lenger, og jeg skriver aldri under nick.

For meg så handler det faktisk om at forumet etter mitt syn har forandret seg under de 7-8 årene jeg har brukt det. Det har alltid vært mye ymse her og det er bare gøy, men de siste par årene har kvinnenedrakkingen og innvandringskritikken tatt helt av og blir temmelig dominerende. Før i tida likte jeg å diskutere forskjellige ting på Aktuelt, men det har lenge vært kolonisert av hyperaktive «innvandringskritiske» som aldri skjønner når det er på tide å sette en propp i seg selv. Det går jo ikke an å diskutere noe annet, eller fra en annen synsvinkel. Og når jeg kikker innom forumets siste aktivitet, så ligger det gjerne fire-fem tråder på førstesida som omhandler hvor dumme kvinner er, hvor gjerrige kvinner er med sex, hvor irrasjonelle feminister er, hvor dobbeltmoralske kvinner er, osv. i det uendelige. Jeg orker ikke møte den negativiteten hver dag, eller den type holdninger, jeg kan ikke bruke så mye tid på et sted som i så stor grad rakker ned på mitt kjønn.

Puh, det var den utblåsninga :P Jeg synes fremdeles det er mange artige og kloke mennesker her, altså. Men min aktivitet er veldig begrenset. Derfor orker jeg ikke bruke nick, det føles lettere å begrense forumbruken på den måten.

Anonymkode: fdda5...18f

Samma her.

Jeg er og nevnt noen ganger, og nevnes avogtil i denne type tråder. Og begrunnelsen er den samme som din. Jeg husker ikke helt hvordan det var i starten sånn egentlig, men mener det var mer humor og seriøse debatter(med innslag av snålheter selvsagt) - og så bare plutselig flommet det over av kommentarfelthelvete. I starten var det litt fascinerende å se på, men så blir det som du sier bare utrolig slitsomt å lese all bitterheten og oppgulpingen av nøyaktig samme temaer. 

Ekkokammeret fra helvete :P

 

Anonymkode: dbf86...de7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samma her.

Jeg er og nevnt noen ganger, og nevnes avogtil i denne type tråder. Og begrunnelsen er den samme som din. Jeg husker ikke helt hvordan det var i starten sånn egentlig, men mener det var mer humor og seriøse debatter(med innslag av snålheter selvsagt) - og så bare plutselig flommet det over av kommentarfelthelvete. I starten var det litt fascinerende å se på, men så blir det som du sier bare utrolig slitsomt å lese all bitterheten og oppgulpingen av nøyaktig samme temaer. 

Ekkokammeret fra helvete :P

 

Anonymkode: dbf86...de7

Signerer.

Nok en gammel traver som ofte nevnes i slike tråder.

Anonymkode: fff9e...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.2.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

@a l'orange :blomst::blomst::vin::sjokolade:

Kom tilbake. Forumet trenger deg

Anonymkode: f28fc...42d

Fått seg ny bruker. 

Anonymkode: cf9cc...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.1.2018 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Sikkert en del som er her under andre brukernavn, men  KG er vel neppe såpass spennende at ingen klarer å slutte. 

Anonymkode: 57709...cf3

Eh ja. Har blitt blokkert fra kg sikkert 4-5 ganger. Alle gangene har jeg ikke fått advarsel eller snakket til. Jeg har heller ikke postet noe rasistisk eller hat. Bare slettet fordi man ikke tåler hverandres mening. Ikke rart folk forsvinner. Folk blir slettet i hytt og pine uten advarsel. Det som er morsomt er at hver gang jeg hadde kvinne nick så fikk jeg advarsrl først. Da jeg begynte å poste med et mannenick ble jeg sletta uten advarsel. Dritt moderatorer. 

Anonymkode: 13aef...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja. Har blitt blokkert fra kg sikkert 4-5 ganger. Alle gangene har jeg ikke fått advarsel eller snakket til. Jeg har heller ikke postet noe rasistisk eller hat. Bare slettet fordi man ikke tåler hverandres mening. Ikke rart folk forsvinner. Folk blir slettet i hytt og pine uten advarsel. Det som er morsomt er at hver gang jeg hadde kvinne nick så fikk jeg advarsrl først. Da jeg begynte å poste med et mannenick ble jeg sletta uten advarsel. Dritt moderatorer. 

Anonymkode: 13aef...9bf

Da bør du gå i deg selv og se på hva du kan forbedre. Jeg har vært her i mange år, og aldri opplevd det du skriver. Heller enn å skjelle ut moderatorene kan du ta en titt i speilet. Har null tro på at du har blitt slettet fordi "man ikke tåler hverandres mening".

Hva angår de trådene om kvinnehat, så begriper jeg ikke at folk biter på konstant. Hvis disse trådene ble ignorert i stedet for at mange hisser seg slik opp, ville det ikke vært så morsomt å starte dem. Sikker på at det sitter noen barnslige tenåringer og ler seg skakke over de hissige damene på KG. Og er det en og annen kvinnehater som må blåse ut, så la ham bli forbigått i stillhet. Ignorering virker.

Anonymkode: 09021...972

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja. Har blitt blokkert fra kg sikkert 4-5 ganger. Alle gangene har jeg ikke fått advarsel eller snakket til. Jeg har heller ikke postet noe rasistisk eller hat. Bare slettet fordi man ikke tåler hverandres mening. Ikke rart folk forsvinner. Folk blir slettet i hytt og pine uten advarsel. Det som er morsomt er at hver gang jeg hadde kvinne nick så fikk jeg advarsrl først. Da jeg begynte å poste med et mannenick ble jeg sletta uten advarsel. Dritt moderatorer. 

Anonymkode: 13aef...9bf

Her var det lange pekefingre og lite selvinnsikt. 

Anonymkode: 8019b...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21/02/2018 at 11:41 PM, AnonymBruker said:

Eh ja. Har blitt blokkert fra kg sikkert 4-5 ganger. Alle gangene har jeg ikke fått advarsel eller snakket til. Jeg har heller ikke postet noe rasistisk eller hat. Bare slettet fordi man ikke tåler hverandres mening. Ikke rart folk forsvinner. Folk blir slettet i hytt og pine uten advarsel. Det som er morsomt er at hver gang jeg hadde kvinne nick så fikk jeg advarsrl først. Da jeg begynte å poste med et mannenick ble jeg sletta uten advarsel. Dritt moderatorer. 

Anonymkode: 13aef...9bf

Det er jo meningen at dere som blir kastet ut hele tiden fra KG skal holde dere unna forumet. At moderatorene ikke lenger gidder å gi deg advarsel om de har kastet deg ut 4-5 ganger er jo ikke så rart. 

 

Anonymkode: 57709...cf3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19/01/2018 at 11:54 PM, Salka said:

Håper også Winza snart er tilbake selv om han bare har pause. 

Begynner å bli en stund siden han postet nå. 

Anonymkode: 57709...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Winza
På 19.1.2018 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Hvem hadde du lokket tilbake til KG hvis du kunne? Du kan velge slettede eller inaktive medlemmer :)

Jeg hadde lokket Tirkes tilbake. Hun var morsom og kul :) Og Lille-pus fordi jeg likte moterådene hennes. Og Brutal mann fordi han lagde bråk uten å være troll eller frekk.

Anonymkode: a0303...197

 

 

Crazycatlady

Godjente

Sunflower-Penguin

Raven.Writing.Desk

Evans

Weeping_Angel

Ennasus

Cyrus

Gunfreak

Reza08

Hofmann

The Lost Dreamer

Cartman

@PPM

@Mann 42

 

 

 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 9.2.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Han er en av de brukerne som stadig kommer tilbake hit til Kvinneguiden, under litt forskjellige brukernavn...  

Anonymkode: d5798...dea

Har hatt samme brukernavn i 1 år nå, etter episoden med Jacklost brukernavnet så lærte jeg meg en lekse og sluttet å skifte brukernavn og har heller begynt å logge meg av i perioder istedenfor å slette meg. Funker fint :) 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 1/20/2018 at 4:28 PM, AnonymBruker said:

Kadust husker jeg fra libresseforumet. :fnise: tider. 

Anonymkode: 6e801...b4e

Libresse var de beste tidene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 14.15, Winza skrev:

 

 

Crazycatlady

Godjente

Sunflower-Penguin

Raven.Writing.Desk

Evans

Weeping_Angel

Ennasus

Cyrus

Gunfreak

Reza08

Hofmann

The Lost Dreamer

Cartman

@PPM

@Mann 42

 

 

 

Mange av dem :ninja: er her, men under andre navn. Og de vil forbli ugjenkjennelige i ny drakt, flere av dem. Noe de ikke er alene om. 

Anonymkode: 219c6...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...