Gå til innhold

Ser du ned på folk som selger sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør du?

Selv synes jeg ikke akkurat det er direkte attraktivt å selge sin egen kropp på den måten, men jeg bryr meg ikke noe særlig heller. De får jo bare gjøre som de vil, tenker jeg. 

Ser du ned på kvinner og menn som selger sex frivillig? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: c6344...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Ser ned på de som kjøper sex derimot. 

De fleste som selger har ikke noe valg. De er desperate etter å få tak i penger og får ikke tak i det på noen annen måte. Andre ble presset til det, og må tjene en viss sum for å beholde beskyttelsen «sjefen» gir. 

De som gjør det fordi de selv vil gjør det nettop fordi de selv vil. De skader ingen. 

Anonymkode: bcda9...ff5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på de som selger tjenester for å få dyrere veske, klær etc. Typ studenter. 

Anonymkode: fa796...155

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på de som kjøper sex, og bakmenn.

Anonymkode: 9b4b0...971

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser ned på de som selger tjenester for å få dyrere veske, klær etc. Typ studenter. 

Anonymkode: fa796...155

Hvorfor? På hvilken måte påvirker dette deg? 

Anonymkode: bcda9...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Nei , ser ikke ned på noen . Hva andre velger å gjøre med livet sitt er deres sak . Jeg forstår det ikke , men bruker ikke så mye tid på å prøve heller for å si det som det er.  Det er trist for dem som må pga rusmisbruk . De kan jeg tenke på , for det må være et sjukt tøft liv . 

Gjør de det frivillig så bryr det meg egentlig ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes synd på de som selger sex, selvom de gjør det frivillig så vil de på et punkt angre, og det er psykiske både årsaker og etterfølger av det som jeg syntes er leit at noen skal ha. De flykter jo fra et eller annet med seg selv, på linje med folk som ødelegger livet sitt til rus, og det finnes sunnere måter å møte livets tomheter og usikkerheter på.
Men ser ikke ned på de. Men ville aldri vært kjæreste med en som hadde gjort det heller.

Derimot så ser jeg veldig ned på de som kjøper sex! Det syntes jeg er forferdelig lavmål, ekkelt og oser dårlig moral og menneskesyn. Blir faktisk så kvalm av mennesker som gjør det at jeg har kuttet ut enkelte venner som har vært i thailand eller amsterdam og kjøpt sex og eier ikke respekt for de lenger, samme gjelder folk som forsvarer kjøp av sex, de kutter jeg ut og vil ikke ha i livet mitt. Eklere enn hundebæsj sånne folk!

Anonymkode: 9ce68...075

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? På hvilken måte påvirker dette deg? 

Anonymkode: bcda9...ff5

Spørsmålet var om jeg ser ned på de som selger sex, dette er svaret mitt. Påvirker ikke meg på noen som helst måte, men jeg ser ned på de som er så materialistiske og opptatt av dyre ting at de velger å selge kroppen sin.

Anonymkode: fa796...155

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ned på dem, men synes synd på dem.

Anonymkode: 26071...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok trist for dem at det er så mange løse kvinner som gir det gratis.

Anonymkode: 8da4f...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok trist for dem at det er så mange løse kvinner som gir det gratis.

Anonymkode: 8da4f...f87

Tenker stikk motsatt av dette. Jeg syns prostitusjon er mer fornuftig enn noensinne nå for tiden, nettopp fordi kvinner behandles respektløst om de ikke tar seg betalt også. Akkurat nå er de prostituerte vinner-kvinnene, for de sitter i det minste igjen med penger, mens andre kvinner kanskje bare sitter igjen med Clamydia og legeregning for egen lomme. Det er tap-tap dét.

Anonymkode: 8589e...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer an på grunnen hvorfor de selger sex. noen har ikkeno valg, noen gjør det for raske penger, og vil gjøre det for å få gode karakter på høyskolen/universitet. 

De som gjør det frivillig, altså de som har god mulighet for å finne andre jobber, men ikke giddder,  ser jeg ned på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Syntes synd på de som selger sex, selvom de gjør det frivillig så vil de på et punkt angre, og det er psykiske både årsaker og etterfølger av det som jeg syntes er leit at noen skal ha. De flykter jo fra et eller annet med seg selv, på linje med folk som ødelegger livet sitt til rus, og det finnes sunnere måter å møte livets tomheter og usikkerheter på.
Men ser ikke ned på de. Men ville aldri vært kjæreste med en som hadde gjort det heller.

Derimot så ser jeg veldig ned på de som kjøper sex! Det syntes jeg er forferdelig lavmål, ekkelt og oser dårlig moral og menneskesyn. Blir faktisk så kvalm av mennesker som gjør det at jeg har kuttet ut enkelte venner som har vært i thailand eller amsterdam og kjøpt sex og eier ikke respekt for de lenger, samme gjelder folk som forsvarer kjøp av sex, de kutter jeg ut og vil ikke ha i livet mitt. Eklere enn hundebæsj sånne folk!

Anonymkode: 9ce68...075

Ja, der er ikke måte på hvor mye man skal fordømme den ensomme, funksjonshemmede grisen som med senket blikk kjøper sex for å få litt nærhet (hvem ellers vi ha en taper som ham i dagens verden der man stiller høye krav), mens den kvinnelige studenten som skattefritt håver inn halvannen million i året - hun er det synd på, stakkar. Uff, så utnyttet hun blir.

Anonymkode: 624cd...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt ikke, de har sine grunner. De som kjøper derimot, ser jeg veldig ned på.

Anonymkode: 3734d...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ingen grunn til. Folk skal få gjøre det de selv ønsker med sin egen kropp uten at jeg skal dømme de av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer folk som er så attraktive og dyktige at de kan tjene store penger på noe som mange gir bort nærmest gratis. 
Å se ned på disse, ville være en helt ulogisk reaksjon. Misunnelse, derimot! – Ingen har tilbudt meg så mye som ei krone, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
Akkurat nå, GauteS skrev:

Jeg beundrer folk som er så attraktive og dyktige at de kan tjene store penger på noe som mange gir bort nærmest gratis. 
Å se ned på disse, ville være en helt ulogisk reaksjon. Misunnelse, derimot! – Ingen har tilbudt meg så mye som ei krone, dessverre.

Du trenger ikke og være så voldsomt sexy eller pen for å selge sex altså :P du kan være ei feit, dundrende brun ku, og likevel tjene store penger. Menn kan være ganske så desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...