Gå til innhold

Hvor ville du vært akkurat nå? Post et bilde!


i så fall

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
2 hours ago, Husmusa70 said:

Er det ikke mye mafia der? Sikkert et fælt sted (sa hun som har for mye dyr til å reise noe sted for tiden). Sikkert det samme her, altfor varmt er det vel også:
 Related image

Jo selvfølgelig er det mafia der. De har en lokal mafia som heter 'Ndrangheta. Akkurat som alt annet fra Calabria er ikke 'Ndrangheta så veldig kjent, men de er veldig sterke. Positano, på bildet ditt, er jeg egentlig ikke så himla glad i. Det er overpriset og kjedelig. Da hadde jeg heller tatt med dyrene dine og reist innenlands til et pent sted i Norge.

Rorbuer%20Lofoten%20Islands,%20Norway.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

White_Cliffs_of_Dover_(264098158).jpg

Jeg elsker å kikke på slike bilder fra forskjellige kystruter man kan gå i England og har egentlig suuuuperlyst å gå der selv en gang.

Meeeen, jeg er litt urolig for at jeg hadde følt at jeg var midt i en skummel britisk krim hele tiden (fordi; er det ikke påfallende ofte de driver og skumler til livet til uskyldige folk ute på nettopp slike klipper i mange av de episodene, jooo det er nemlig det! :unsure: ) 

Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg nok gått og vært livredd hele tiden :ninja:

Men, fint er det :rodmer:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2018 den 13.26, Rumle skrev:

Er det fra Millenium park? Jeg så noen fascinerende scener fra den i en serie her en dag og ble sittende og google Chicago i evigheter etterpå :ler:

 

Ikke sikker, har bare sett den på snapp. Har ei vennine som er flyvertinne som er der ofte. 

 

 

Her skulle jeg gjerne sittet å snakket;

 

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her på benken med en kald øl. Kanskje en lydbok eller bare sitte og nyte og høre på fuglesangen. Ingen klokke, ingen plikter. 

old-cabin-woods-wooden-54872526.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sunprime Miramare Beach, Rhodos 😍😍😍😍😍 Føles ut som et hjem for meg.  Kunne bodd der halve året. 

WheExYbYwQo.jpg

sunprime-miramare-beach.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Agathe skrev:

image.png.4a3d9d0cbc516fa06180de682b2bfc41.png

Dit vil jeg gjerne bli med. Vakkert.   😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...