Gå til innhold

Var dette stygt av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant en fyr på sukker.no som så veldig kjekk ut på snap. Møttes og da ble jeg fort skuffet, men ga det likevel sjansen. Da vi hadde sex oppdaget jeg at penisen var utrolig, da mener jeg utrolig, liten. Jeg ble helt avtent. Da vi hang sammen på dagtid hadde jeg problemer med bare å se på han, jeg var liksom bare helt tom for ord. Måtte ringe venninna mi og be om avlastning i form av selskap, slik at jeg kunne puste litt. Da han dro etter 6 døgn var jeg SÅ GLAD, men han var jo fra da av helt oppslukt i meg og sa han fort kommer tilbake. Da han var hjemme skrev han i tide og utide, jeg svarte han ikke på 1 uke. Da jeg svarte sa jeg its over dude! Og så meg aldri tilbake.

Jeg har ikke dårlig samvittighet, men får høre at jeg var slem som gjorde dette. Var jeg det? Jeg synes jeg var svært tålmodig, som bet i meg 6 døgn med en som ikke fungerte verken i senga eller emosjonelt. Jeg angrer på at jeg i det hele tatt traff han.

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke er interessert er det ikke særlig hyggelig å la være å svare. Du bør virkelig svare han, men forklare at du ikke er interessert i han (På en hyggelig måte). Det er ikke rettferdig overfor han å holde han slik på "pinebenken".

Anonymkode: b79d7...193

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dro du det ut over seks døgn hvis du ikke klarte å se på ham?

Hvorfor avsluttet du det ikke bare med en gang på en hyggelig måte, i stedet for å holde på sånn?

Hvorfor lot du vær å svare, i stedet for å bare si det som det var?

Drittsekkoppførsel, skam deg. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ginny skrev:

Hvorfor dro du det ut over seks døgn hvis du ikke klarte å se på ham?

Hvorfor avsluttet du det ikke bare med en gang på en hyggelig måte, i stedet for å holde på sånn?

Hvorfor lot du vær å svare, i stedet for å bare si det som det var?

Drittsekkoppførsel, skam deg. 

Fordi jeg hadde gått med på at han fikk være hos meg mens han var i byen. Han dro hit pga meg så derfor. Han kunne ikke booke om flyet, så jeg fikk meg ikke til å be han stikke før. 

Lot være å svare fordi jeg bare ikke klarte å forholde meg til han. Han var helt på knærne etter meg. Hender jeg har mareritt om han og. Av alle jeg har vært borti har jeg aldri angret mer enn her, på at jeg involverte meg i noen som helst grad!!

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymjente21

Det var ikke slemt av deg, men måten du gjorde det på var veldig teit. Hvorfor tilbrakte du 6 døgn med han er min første tanke.. Men nå har du lært, neste gang avtaler du en date som varer maks 2 timer, er daten bra kan dere gjerne møtes dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om natta skyndte jeg meg å sovne for å slippe nærhet! Han var ikke objektivt utiltrekkende, men for meg føltes det jelt feil.

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Klarer ikke å tro på at du holdt ut i 6 døgn. Var det en mini penis? 

Hvorfor sa du ikke med en gang at du ikke likte han? Ville du pine han med vilje først? For å føle deg selv bedre? Typisk bitre kjerringer med *kremt* skal ikke si mer ;) 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dårlig og barnslig oppførsel. Du burde ha svart på meldingen. 

Anonymkode: 598bd...cf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns ikke det var slemt, kunne vært værre, du sa jo bare at dere ikke kunne ha noe mer kontakt, og mobba han ikke akuratt for den lille pikken sin! Jeg har avvist menn med liten pikk på værre måte enn det der, men man prøver jo å skjerpe seg litt, har dårlig samvittighet for en jeg ditcha pga penisen, men det er bare sykt vanskelig å se på en man egentlig var litt fascinert over på samme måten som før når man vet hva som er (eller snarere sagt ikke er) mellom bena hans. For sex har mye å si for en videre relasjon, og da angrer man jo på at man brøyt vennegrensa og tok han nærmere enn en armlengdes avstand liksom om man kan si det sånn og vil egentlig bare fortrenge det og hele personen. 
Jeg skjønner ikke at du holdt ut i 6 dager?! Ikke kun pga utstyret hans såklart , men generelt er det ganske vågalt å avtale besøk av en fremmed og ikke sette opp hjemreise før etter så lang tid... Det hadde vært ille om dere ikke hadde kjemi på andre måter uansett og sjansen for det er jo ganske stor sånn egentlig.
Han kan uansett ikke forvente at bare fordi du lå med han den ene dagen så skulle du ligge med han de andre dagene også, uavhengig av penisstørrelsen hans.

På meg gikk det gudskjelov motsatt retning når jeg reiste langt på besøk for å møte en nettflørt, hadde ikke bestilt returbillett, men planla jo bare et døgn etter max to, men han hadde så stor penis at jeg likegjerne ble der i 11 dager :P (Vi ble forsåvidt kjærester kort tid senere og var sammen 3 år)

Anonymkode: c8deb...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle aldri skrevet, it's over dude. Er du 14?

Du skulle sagt det på en normal og voksen måte. Du er uinteressert og følte ingen kjemi med han.

Med det sagt. Jeg hadde heller ikke holdt ut med en mann med liten penis. Uansett hvor flott han hadde vært på alle andre punkter. Forstår deg godt der. 

Anonymkode: 1b72c...a1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle aldri skrevet, it's over dude. Er du 14?

Du skulle sagt det på en normal og voksen måte. Du er uinteressert og følte ingen kjemi med han.

Med det sagt. Jeg hadde heller ikke holdt ut med en mann med liten penis. Uansett hvor flott han hadde vært på alle andre punkter. Forstår deg godt der. 

Anonymkode: 1b72c...a1c

Jeg syns ikke det var så barnslig eller unormalt sagt. Han hadde jo prøvd i en uke å få kontakt, så han burde strengt talt skjønt hintet. Når man da fortsetter å mase så blir det litt sånn its over dude take a hint....
Kunne vært værre, hun kunne kasta han ut etter sexen og ledd av pikken hans og oppført seg som hun aldri hadde snakket med han før så fort hun fikk se hvor liten penisen var liksom. Vet om ganske mye styggere måter enn hennes å ditche en mann på :P huff uheldigvis får jeg kanskje si :P *litenpenisfobi*

Anonymkode: c8deb...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Easy fix. Begge var på sukker = begge er søppel. Ingen grunn til å tenke mer over det.

Anonymkode: b87b8...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det beste hadde nok vært å avtale et kortere besøk (feks helg, om han kom utenbys fra), eller å be ham ta inn på hotell de siste dagene ettersom ting ikke fungerte for deg. Du prøvde å ghoste ham, men det skjønte han selvfølgelig ikke hvis du lot som ingenting under besøket. 

Jeg elsker typens penis svært høyt, både pga størrelse og andre ting, men jeg hadde heller ikke blitt sinnsykt sjokkert om det dukket opp en snabb jeg ikke likte. Det er jo sjansen en tar. Jeg hadde forøvrig sett utstyret før vi gikk til sengs sammen, så det er også en måte å eliminere skuffelser på...

 

Anonymkode: 65b22...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde forøvrig sett utstyret før vi gikk til sengs sammen, så det er også en måte å eliminere skuffelser på...

 

Anonymkode: 65b22...f71

Enig, greit å klemme litt på pakka før man pakker opp , som på julaften ;) Jeg har også lært meg å alltid sjekke på forhånd for å prøve å unngå skuffelser

Anonymkode: c8deb...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personligheten din er så ille at jeg faktisk bare må ut av tråden. It`s over hussy

Anonymkode: 97c89...383

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke det var så barnslig eller unormalt sagt. Han hadde jo prøvd i en uke å få kontakt, så han burde strengt talt skjønt hintet. Når man da fortsetter å mase så blir det litt sånn its over dude take a hint....
Kunne vært værre, hun kunne kasta han ut etter sexen og ledd av pikken hans og oppført seg som hun aldri hadde snakket med han før så fort hun fikk se hvor liten penisen var liksom. Vet om ganske mye styggere måter enn hennes å ditche en mann på :P huff uheldigvis får jeg kanskje si :P *litenpenisfobi*

Anonymkode: c8deb...c4e

Nettopp! Du har helt rett. Men jeg holdt faktisk ut i 6 døgn ja, og det klarte jeg ved å sperre for kroppskontakt i form av å "sovne med en gang" og så "skynde meg opp for å få i meg frokost" for å si det slik. Jeg ba han ikke stikke tidligere pga hva jeg allerede har nevnt, i tillegg til det faktum at jeg ikke klarer å bare ditche noen "like that". Jeg visste han ville ta på vei for det, så jeg valgte å gå veien via hint. Som etter 1 uke ble klar tale. Jeg synes faktisk jeg har vært jævla tålmodig, jeg ga en stor sjanse til noen jeg fort skjønte var "far gone", det bør jeg få respekt for. Han derimot kneblet meg og omfavnet meg som om jeg skulle ha vært en celebrety. Han burde gått stillere i dørene og skjønt hintene allerede de dagene han var her, da jeg stadig gikk mer og mer unna . 

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...