Gå til innhold

Betatt... dette er glaskap!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Betatt... jeg er helt utrolig betatt av en mann. Jeg har mann og barn, men har i de siste to årene hatt vanskelig for å føle kjærlighet ovenfor mannen min. Kan det være det som er grunnen til at jeg er såå betatt av en annen mann?! Jeg tenker på denne mannen jeg er betatt av hele tiden... dette er ikke rett ovenfor min nåværende mann, men jeg klarer ikke å skru av disse følelsene!! 

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: b0c2e...c01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ikke så uvanlig, spesielt ikke når du ikke har de romantiske følelsene for partneren din lenger eller noe gnist med han.
Men det riktige å gjøre er å kutte kontakten med han du er betatt av i det minste. Er det en kollega du ikke kan komme vekk fra, så begrens kontakten og tenk at han er homo eller på en eller annen måte helt utelukka. For de fleste holder det å utelukke en annen ved å være bevisst på at man elsker den partneren man har, men siden du ikke føler kjærlighet for mannen din lenger så er det nok ikke like "lett". Men kanskje du egentlig ikke bør være i forholdet ditt? Om kjærligheten er død?

Anonymkode: 7017b...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det beste du kan gjøre er å gi partneren din mer oppmerksomhet. Forelskelsen går over av seg selv hvis du ikke følger den. Forelskelsen til partneren din kan komme tilbake dersom du legger til rette for det.

Anonymkode: b5fc4...1dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...