Gå til innhold

God voksne kvinner får lite oppmerksomhet eller lite


Onar

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/magasinet/derfor-blir-godt-voksne-kvinner-seksuelt-usynlige/69343316

Stemmer dette?

Og  hva kan man gjøre selv for å få mer oppmerksomhet hvis det er ønskelig?

Gjelder det samme for menn, at dd også får lite oppmerksomhet?

Selv er jeg mann 37 og liker godt voksne kvinner. Spørsmålet hvordan gi oppmeksomhet på en god måte som resulterer at man havner i sengehalmen. Snakker ikke om ONS.  For min egendel er det snakk om alder opp til 51 år mhp godt voksen.

 

 

Endret av Onar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke lest artikkelen, men velkjent problem det, at vi kvinner blir usynlige når vi eldes. Når det punktet er, vet jeg ikke, men kanskje rundt 50++ ca 

Nå gjelder det selvfølgelig ikke alle, og selvfølgelig også i større og mindre grad for enkelte osv, men ja, det er det som blir sagt / skrevet om, at vi kvinner blir usynlige når vi er eldre. Veldig trist synes jeg.

Anonymkode: 95562...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Onar skrev:

https://www.dagbladet.no/magasinet/derfor-blir-godt-voksne-kvinner-seksuelt-usynlige/69343316

Stemmer dette?

Og  hva kan man gjøre selv for å få mer oppmerksomhet hvis det er ønskelig?

Gjelder det samme for menn, at dd også får lite oppmerksomhet?

Selv er jeg mann 37 og liker godt voksne kvinner. Spørsmålet hvordan gi oppmeksomhet på en god måte som resulterer at man havner i sengehalmen. Snakker ikke om ONS.  For min egendel er det snakk om alder opp til 51 år mhp godt voksen.

 

 

Hvorfor opp til akkurat 51 år? :klo:

Anonymkode: 0cd10...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor opp til akkurat 51 år? :klo:

Anonymkode: 0cd10...549

Vet ikke helt. 14 års alderforskjell er vel godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer. Som godt, godt voksen kvinne er du ikke lenger fertil og interessen fra menn vil dermed dale. Det er bare en naturlig biologisk realitet, som gjelder ikke bare blant mennesker, men andre pattedyr i tillegg.

Endret av hocane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Jeg er i den voksne aldersgruppen!

Føler meg absolutt ikke usynlig når jeg er ute.Det blir jo litt hva du gjør det til selv.

Jeg er glad i å pynte meg.Kjoler,høye hæler,sminke,lyst hår,glad i å danse,positiv...Tror ikke alltid det går på utsende.Man kommer langt med positivitet,utstråling,være flink til å prate med andre...Hadde jeg følt meg usynlig så måtte jeg gjort litt forandringer med meg selv:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder oss som er unge og pene også. Menn mister lett interessen og bruker oss før de går til neste... sånn har det blitt. Vil ikke ha mange partnere og oppmerksomhet... Vil ha en eneste en av mange milliarder som bare elsker og beundrer meg, vil være med meg hele livet. Gi meg barn og vil gifte seg. Men neida det kommer aldri til å skje. Ser mindre pene og skrukkete damer som ofte er sure og kjedelig som er gift og blir elsket. Hvorfor vil ingen elske meg ?

Anonymkode: 040f1...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, hocane skrev:

Ja det stemmer. Som godt, godt voksen kvinne er du ikke lenger fertil og interessen fra menn vil dermed dale. Det er bare en naturlig biologisk realitet, som gjelder ikke bare blant mennesker, men andre pattedyr i tillegg.

Ikke bare derfor - inntrykket jeg har er at «godt voksne kvinner» er mer grodd fast og mindre «laid back» enn yngre. Jeg var på noen datingsider da jeg var 40, og det manglet ikke på menn som ville være i forhold med meg. Manglet ikke på dem som ville ha barn heller. Flere ganger fikk jeg høre at det var bra jeg ikke var så opphengt i ting, så «kjerring» ut og generelt oppførte meg ungt. 

Noen kvinner er for øvrig fertile laangt oppi alder, og det finnes kvinner som får barn uten problemer på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: 851f2...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken Diamant skrev:

Jeg er i den voksne aldersgruppen!

Føler meg absolutt ikke usynlig når jeg er ute.Det blir jo litt hva du gjør det til selv.

Jeg er glad i å pynte meg.Kjoler,høye hæler,sminke,lyst hår,glad i å danse,positiv...Tror ikke alltid det går på utsende.Man kommer langt med positivitet,utstråling,være flink til å prate med andre...Hadde jeg følt meg usynlig så måtte jeg gjort litt forandringer med meg selv:wink:

Ja, det er slik jeg også egentlig tenker at man må by på seg selv rett og slett mer enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjelder oss som er unge og pene også. Menn mister lett interessen og bruker oss før de går til neste... sånn har det blitt. Vil ikke ha mange partnere og oppmerksomhet... Vil ha en eneste en av mange milliarder som bare elsker og beundrer meg, vil være med meg hele livet. Gi meg barn og vil gifte seg. Men neida det kommer aldri til å skje. Ser mindre pene og skrukkete damer som ofte er sure og kjedelig som er gift og blir elsket. Hvorfor vil ingen elske meg ?

Anonymkode: 040f1...36c

Fordi du går etter playere siden de som er rolig og stabil er for kjedelig?

Anonymkode: 072b1...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er forskjell på menn og kvinner. Kvinner blir mindre tiltrekkende og menn kommer i sin andre ungdom.  Menn som er intelligente og sterke får seg yngre partnere.  Gjerne over 20 år yngre....

Anonymkode: 5b941...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder oss som er unge og pene også. Menn mister lett interessen og bruker oss før de går til neste... sånn har det blitt. Vil ikke ha mange partnere og oppmerksomhet... Vil ha en eneste en av mange milliarder som bare elsker og beundrer meg, vil være med meg hele livet. Gi meg barn og vil gifte seg. Men neida det kommer aldri til å skje. Ser mindre pene og skrukkete damer som ofte er sure og kjedelig som er gift og blir elsket. Hvorfor vil ingen elske meg ?

Fordi vi lever nå i en one night stand kultur, og det har vært sånn siden feminismen frigjorde kvinnen. Tradisjon er over og forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder oss som er unge og pene også. Menn mister lett interessen og bruker oss før de går til neste... sånn har det blitt. Vil ikke ha mange partnere og oppmerksomhet... Vil ha en eneste en av mange milliarder som bare elsker og beundrer meg, vil være med meg hele livet. Gi meg barn og vil gifte seg. Men neida det kommer aldri til å skje. Ser mindre pene og skrukkete damer som ofte er sure og kjedelig som er gift og blir elsket. Hvorfor vil ingen elske meg ?

Anonymkode: 040f1...36c

Hmmm, vet da rakkern hvorfor?

Send meg en Pm, neida😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke bare derfor - inntrykket jeg har er at «godt voksne kvinner» er mer grodd fast og mindre «laid back» enn yngre. Jeg var på noen datingsider da jeg var 40, og det manglet ikke på menn som ville være i forhold med meg. Manglet ikke på dem som ville ha barn heller. Flere ganger fikk jeg høre at det var bra jeg ikke var så opphengt i ting, så «kjerring» ut og generelt oppførte meg ungt. 

Noen kvinner er for øvrig fertile laangt oppi alder, og det finnes kvinner som får barn uten problemer på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: 851f2...827

Noen sjeldne unntak finnes men de fleste kvinner er ikke fertile etter 43...  

Anonymkode: 5b941...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er forskjell på menn og kvinner. Kvinner blir mindre tiltrekkende og menn kommer i sin andre ungdom.  Menn som er intelligente og sterke får seg yngre partnere.  Gjerne over 20 år yngre....

Anonymkode: 5b941...2e2

Ja jøss. Tidligere Anna Nicole Smith med den utgamle fyren som hun var gift med i ett år. «Andre ungdom» du liksom. 

Anonymkode: 851f2...827

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på min foreldregenerasjon med venner er jeg ikke helt enig. Moren min kunne velge mellom 3 beilere etter å ha vært single i få måneder. Mange av enkene/de fraskilte blir lagt an på av naboer/menn i omgangskretsen. Man merker nok mindre oppmerksomhet, men er man åpen for en partner tror jeg ikke det er så vanskelig. 

Anonymkode: 3d705...8c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jøss. Tidligere Anna Nicole Smith med den utgamle fyren som hun var gift med i ett år. «Andre ungdom» du liksom. 

Anonymkode: 851f2...827

"Den andre ungdom" var ironisk ment.  Men mannfolk over 45 vil jo bare ha yngre damer ! 

Anonymkode: 5b941...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen sjeldne unntak finnes men de fleste kvinner er ikke fertile etter 43...  

Anonymkode: 5b941...2e2

Du vet det er forskjell på kronologisk og biologisk alder sant? En kvinne på 25 år kan ha en biologisk alder på 60 og være infertil. Og så kan man ha en kvinne på 45 som har en biologisk på 25 og være fertil som faen. Biologi har alt å si. 

Anonymkode: 851f2...827

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
Just now, AnonymBruker said:

Ja jøss. Tidligere Anna Nicole Smith med den utgamle fyren som hun var gift med i ett år. «Andre ungdom» du liksom. 

Anonymkode: 851f2...827

Hehe! Selv Johnny Depp har falmet til det ugjenkjennelige nå, men vi skal vel ikke gidde å være sånne som tar livsløgnen fra gutta..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet det er forskjell på kronologisk og biologisk alder sant? En kvinne på 25 år kan ha en biologisk alder på 60 og være infertil. Og så kan man ha en kvinne på 45 som har en biologisk på 25 og være fertil som faen. Biologi har alt å si. 

Det du nevner her tilhører sjeldenhetene. Generelt stemmer det at en kvinnes fertile alder er mellom 18-30. Det finnes universale unntak selvsagt, men for majoriteten er vinduet ditt i 20 årene, tidlig 30 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...