Gå til innhold

Fruen tenker på andre gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min klarte å spytte ut at hun tenker på andre når vi har sex eller når vi roter. Jeg må si jeg mistet mye av tillit og ble ganske såret. Taker om dette?

Anonymkode: dce12...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste har vel vett nok til å ikke fortelle kjæresten sin at de tenker på andre når man har sex. Er hun mindre begavet? 

Anonymkode: 72e2c...593

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det nok er helt normalt, men at hun burde ha løyet eller holdt kjeft for ikke å såre deg. 

 

(Forøvrig tenker jeg at det er en trolletråd pga måten du ordlegger deg. Bare en mann på 50+ville skrevet "frue", og denbe mannens "frue" ville ikke drømt/tenkt/fantasert om andre "gutter", men om menn)

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Perle skrev:

At det nok er helt normalt, men at hun burde ha løyet eller holdt kjeft for ikke å såre deg. 

 

(Forøvrig tenker jeg at det er en trolletråd pga måten du ordlegger deg. Bare en mann på 50+ville skrevet "frue", og denbe mannens "frue" ville ikke drømt/tenkt/fantasert om andre "gutter", men om menn)

Mange damer over 30 som tenner på unge gutter. Just saying..

Anonymkode: d249b...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noen dame for meg, såpass kan jeg si. Faller kun for intelligente kvinner (og det er faktisk helt sant). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk litt vanskelig, eller rettere sagt, så klarer jeg ikke å fantasere om andre mens jeg har en kuk inni meg. Da nyter jeg det som skjer og hvem det skjer med. Om fyren er dårlig, så tenker jeg vel mer på om han snart er ferdig. :roll::roll: 
Når jeg dagdrømmer derimot, da er det en litt annen sak. Da kan fantasiene mine fly fra den ene til den andre.

Men aldri i livet at jeg hadde sagt det! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, folk som absolutt skal si sannheten hele tida. Akkurat som om den er så magisk. I stedet for å tie stille når man bør gjøre det. 

Jeg skjønner ikke vitsen med å si ting som enhver person med middels hjernekapasitet skjønner at vil såre vedkommende. 

Det har selvsagt hendt at jeg har tenkt på andre under sex, men jeg kunne aldri, aldri sagt det. Og jeg vil selvfølgelig ikke vite det om min kjæreste gjør det. Noen ting holder man for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt. Håper dog hun tenker på menn og ikke gutter da. Om hun tenker på gutter når dere har sex så bør du kanskje slå opp siden hun er pedofil?

Anonymkode: 8ba0d...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Donout skrev:

Fruen tenker på gutter? Det hørtes jo ikke helt bra ut. 

Hun tok en Grandis :ler: 

Anonymkode: cdaee...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Om man planlegger et langt samliv med en partner, bør en forvente at seksualiteten er i bevegelse, og at det kan oppstå fantasier og fascinasjoner for andre virkelige eller fiktive personer. Det er ikke realistisk å tro at en selv skal kunne dekke alle seksuelle behov hos en partner gjennom et langt samliv. Åpne heller opp for å dele fantasier og drømmer. Det er kjn dere som dere mellom kan definere hva som er grensene for trofasthet i forholdet. Ikke steng partner inne, slipp han/henne fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...