Gå til innhold

Norges bunnslam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det går med nordmenn som faller utenfor normale jobber og som blir sett ned på av andre fordi de ikke enkelt får seg en butikkjobb eller lagerjobb. Som mange ser på som bunnslammet som ikke forsøker nok eller som ikke duger nok

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bunnslam? Hvem snakker så nedlatende om sine medmennesker? Og da spesielt om de som ikke har klart seg så bra. Skammelig synes jeg. 

Anonymkode: 642b8...8d1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg tror det går bedre med dem enn med fordomsfulle mennesker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bunnslam? Hvem snakker så nedlatende om sine medmennesker? Og da spesielt om de som ikke har klart seg så bra. Skammelig synes jeg. 

Anonymkode: 642b8...8d1

Skammelig, kanskje, men det er fakta at mennesker i jobber som krever minimalt eller ingen utdannelse blir oppfattet slik

Anonymkode: be46b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skammelig, kanskje, men det er fakta at mennesker i jobber som krever minimalt eller ingen utdannelse blir oppfattet slik

Anonymkode: be46b...1ec

Hvem er så dette da? Rengjøringsfolka og bosstømmerene? Ja, gi det en uke at disse yrkesgruppene ikke er på jobb, så skulle du sett et samfunn med store problemer veldig fort.

Folk som tenker slik må tenke lenger enn nesen sin

 

 

Anonymkode: 642b8...8d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skammelig, kanskje, men det er fakta at mennesker i jobber som krever minimalt eller ingen utdannelse blir oppfattet slik

Anonymkode: be46b...1ec

Da er jeg bunnslam🎉 Ikke med vilje, men med minst 20 søkere per jobb, er jeg somregel sistevalg. Er under utdannelse rikitignok, er man bunnslam da, forresten? 

Anonymkode: b6d1c...744