Gå til innhold

Har aldri vært så tiltrukket av en mannekropp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde ikke jeg var så interessert i kropp eller var så visuell av meg, men i det siste har det bare sagt pang!

Fra første gang jeg så han. Måten han tar rommet på, han bare er så tilstede, åpent og komfortabelt kroppsspråk, utstråler full kontroll. Ser så naturlig sterk ut, deilige overarmer, skuldre, brystkasse, elsker hvordan t-skjorta legger seg over ryggmusklene hans. Han klemte meg en gang og jeg følte meg bare så liten og svak i armene hans, han så kraftig. Og lukten hans, herregud, MANN! 

Er så intenst sexuelt tiltrukket uten å være forelska. Aldri opplevd noe i nærheten. Aner ikke hva jeg gjør med sånne følelser.

Aner ikke hva jeg vil med dette, kanskje vite om noen kjenner seg igjen eller om jeg virker så sprø som jeg føler meg. Eller om det går over...

 

Anonymkode: 508bc...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har set slik med samboeren min. Vi har vært sammen i fire år, og er like skamforelska enda. Aner ikke hva det er som gjør det og tror han har det på samme vis med meg.

Jeg elsker alt ved ham! Hvordan han lukter, smaker, går, sitter, står, skjærer brødskiver (haha!), eller snakker. Kan ta meg selv i å bare sitte og GLO på ham. 

Det spiller heller ingen rolle hvordan han går kledd i, om han hadde lagt på seg litt, at han burde ha klippt seg eller mistet et bein for den sakens skyld. Like fordømt deilig er han for meg uansett. 

Tror at man en sjelden gang i livet møter mennesker en tiltrekkes av så sterkt.Føler meg veldig heldig som kan føle slik ovenfor en partner som jeg i tilegg elsker og som elsker meg. Det er sterkt lim i forholdet. 

Endret av Perle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charlene87 skrev:

Syns du skal gå å flørte med han jeg ;) 

Ja, prøver jo men blir helt surrete. Er egentlig vant med å flørte, men har ingen erfaring med det når alt jeg tenker på er sex og hvor fysisk digg han er. Føler meg så avkledd og at det er lett å gjennomskue hva jeg tenker liksom. Er sikkert rød som en tomat når vi snakker.

Anonymkode: 508bc...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke partileder eller høyt oppe i en organisasjon eller noe?

I så fall må du holde deg langt unna, da dette lukter potensielt maktmisbruk lang vei!

Anonymkode: 51b2b...6da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel ikke partileder eller høyt oppe i en organisasjon eller noe?

I så fall må du holde deg langt unna, da dette lukter potensielt maktmisbruk lang vei!

Anonymkode: 51b2b...6da

Hæ? Kommentert i feil tråd?

Anonymkode: 508bc...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å objektifisere menn! Det er trakassering!

Anonymkode: 7821b...f26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ? Kommentert i feil tråd?

Anonymkode: 508bc...b5c

Dame faller for autoritær mann = maktmisbruk og seksuell trakassering!

Alltid!

Som Anniken Huitfeldt sier til vg.no: «forteller at hun har sett yngre kvinner forelske seg i eldre menn.» !!!!

Anonymkode: 51b2b...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame faller for autoritær mann = maktmisbruk og seksuell trakassering!

Alltid!

Som Anniken Huitfeldt sier til vg.no: «forteller at hun har sett yngre kvinner forelske seg i eldre menn.» !!!!

Anonymkode: 51b2b...6da

Har ingenting med denne tråden å gjøre, sorry.  

Anonymkode: 508bc...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen altså? Kanskje jeg bare er heldig som opplever det da 😁 

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 15.50, Perle skrev:

Jeg har set slik med samboeren min. Vi har vært sammen i fire år, og er like skamforelska enda. Aner ikke hva det er som gjør det og tror han har det på samme vis med meg.

Jeg elsker alt ved ham! Hvordan han lukter, smaker, går, sitter, står, skjærer brødskiver (haha!), eller snakker. Kan ta meg selv i å bare sitte og GLO på ham. 

Det spiller heller ingen rolle hvordan han går kledd i, om han hadde lagt på seg litt, at han burde ha klippt seg eller mistet et bein for den sakens skyld. Like fordømt deilig er han for meg uansett. 

Tror at man en sjelden gang i livet møter mennesker en tiltrekkes av så sterkt.Føler meg veldig heldig som kan føle slik ovenfor en partner som jeg i tilegg elsker og som elsker meg. Det er sterkt lim i forholdet. 

nyt det så lenge det varer, et tre vokser ikke inn i himmelen, alt har en ende :)

Anonymkode: 5f8d6...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nyt det så lenge det varer, et tre vokser ikke inn i himmelen, alt har en ende :)

Anonymkode: 5f8d6...e95

Jeg har vært i forhold før, hvis varte i tolv år. Vi hadde ok sex, og han var kjekk og pen, men det stoppet der.

Etter gire år med ny samboer er allt anderledes, og jeg tror ikke det kommer til å "ende". Selvom vi skulle gjort det sluttb og han hadde forsøkt å myrde meg, hadde vi linevel hatt denne seksuelle kjemien.

flaks for meg at han er en lovlydig, ytterst sjarmernde og snill mann og ikke en idiot.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Han er vel ikke partileder eller høyt oppe i en organisasjon eller noe?

I så fall må du holde deg langt unna, da dette lukter potensielt maktmisbruk lang vei!

Anonymkode: 51b2b...6da

Ingen partiledere på høyt nivå går inn i trådstarters beskrivelse. Utrent kropp å tannpirkerlemmer oser liksom ikke testosteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er to menn jeg har møtt på som jeg har sånn der INTENS seksuell kjemi med. Jeg synes ikke de er så interessante intellektuelt sett, men boy-oh-boy har jeg lyst på dem. Han ene har jeg hatt sporadiske møter med når vi begge har vært single opp gjennom åra. Han er litt sånn at klærne mine nesten faller av når han ringer. Han andre er litt forbudt, en av kompisene til bestekameraten min, som bestekameraten min ser på litt som en rival på alle områder, og jeg vet at han ikke ville likt det om jeg hadde sex med han, og bestekameraten min har allerede sabotert litt når han fyren har spurt om meg og henging ("A spurte om du kanskje også ville komme på den festen, men jeg sa at de folka ikke er noe for deg"). Sukk. Jeg skulle gjerne hatt sex med han om det var konsekvensløst, men det er det ikke. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, bortebra skrev:

Det er to menn jeg har møtt på som jeg har sånn der INTENS seksuell kjemi med. Jeg synes ikke de er så interessante intellektuelt sett, men boy-oh-boy har jeg lyst på dem. Han ene har jeg hatt sporadiske møter med når vi begge har vært single opp gjennom åra. Han er litt sånn at klærne mine nesten faller av når han ringer. Han andre er litt forbudt, en av kompisene til bestekameraten min, som bestekameraten min ser på litt som en rival på alle områder, og jeg vet at han ikke ville likt det om jeg hadde sex med han, og bestekameraten min har allerede sabotert litt når han fyren har spurt om meg og henging ("A spurte om du kanskje også ville komme på den festen, men jeg sa at de folka ikke er noe for deg"). Sukk. Jeg skulle gjerne hatt sex med han om det var konsekvensløst, men det er det ikke. 

 

Men kan du bli sammen med noen av disse? Eller blir det feil, når de ikke er så interessante intellektuelt? Det er nemlig akkurat det samme for meg, den beskrivelsen din kunne vært han denne tråden handler om. Har hatt sex med han for første gang nå i helgen og boy-oh-boy var det hett :ninuskapus: Visste ikke at sex kunne være en så total sanseopplevelse, tenner på han og nyter han så intenst mye mer enn hva jeg har opplevd med andre... Kan man gi slipp på sånt egentlig? Jeg skal i hvert fall nyte det og se hva som skjer.

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke jeg var så interessert i kropp eller var så visuell av meg, men i det siste har det bare sagt pang!

Fra første gang jeg så han. Måten han tar rommet på, han bare er så tilstede, åpent og komfortabelt kroppsspråk, utstråler full kontroll.

Dette har da ingenting med kroppen hans å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Dette har da ingenting med kroppen hans å gjøre?

Ja, vet at overskriften ikke var så dekkende.

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg hatt det med alle kjærester. 

Trodde det var helt vanlig...

Anonymkode: 4889a...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...