Gå til innhold

Hvor ca er en clear blue test?


tussi84

Anbefalte innlegg

Jeg har testet meg idag og utrolig så fikk jeg et kryss.. som betyr gravid. Jeg klarer bare ikke helt å tro på det fordi jeg har har ikke hatt noen symptomer som jeg har lagt merke til. Har slitt litt med treg avføring og lite matlyst men regnet med dette kom av noen tabletter jeg tok. Har pcos så det at jeg ikke har hatt mensen på 2 mnd har ikke vært noe jeg så på som noe tegn som at jeg skulle være gravid da mensen min har vært ustabil i mange år. Jeg hadde en liten spot blødning for et par uker siden, men fikk ikke mensen. Ingen ømme pupper, humørsvingninger, trøtthet eller kvalme..

Så kan dette være sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg skjønner får ikke alle symptomer, positiv test betyr at du er gravid. 99,99% sikkert! :) Ville tatt en tur til lege for blodprøve om du fortsatt ikke føler deg overbevist!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aryamili skrev:

Hvordan går det @tussi84?  Tatt flere tester? :)

Jeg tok en clearblue digital med uker i går kveld. Den var positiv og 2 til 3 uker. Det vil si 4 til 5 uker altså. Så var jeg hos legen idag og måtte testes der og den var også positiv. Så da er jeg nok gravid. Om det har gått opp for meg helt er en annen sak. Alt er uvirkelig på en måte..

Men om jeg kun er 4 til 5 uker på vei så er det jo ikke så rart at jeg ikke merker noe særlig til graviditeten enda.. så det går nok opp for meg ettervært. 

Jeg har forsøkt dette i flere år uten og lykkes. Først med xen i 4 år.. etter første graviditet som endte i en sa for 9 år siden, og de to siste årene med min nåværende samboer. Så 6 år.. og nå endelig. Nå håper jeg så inderlig at dette går bra.

 

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tussi84 skrev:

Jeg tok en clearblue digital med uker i går kveld. Den var positiv og 2 til 3 uker. Det vil si 4 til 5 uker altså. Så var jeg hos legen idag og måtte testes der og den var også positiv. Så da er jeg nok gravid. Om det har gått opp for meg helt er en annen sak. Alt er uvirkelig på en måte..

Men om jeg kun er 4 til 5 uker på vei så er det jo ikke så rart at jeg ikke merker noe særlig til graviditeten enda.. så det går nok opp for meg ettervært. 

 

Gratulerer! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...