Gå til innhold

Dere som har operert nesen...


menhva

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for at jeg skal operere nesen. Det er nøye gjennomtenkt, og noe jeg har hatt lyst til å gjøre i snart 17 år. Men jeg blir veldig usikker på valg av kirurg..

Så jeg lurer på:

Hvem opererte du deg hos?

Er du fornøyd?

Bodde du langt fra operasjons stedet? 

Isåfall hvordan gjorde du det? Reiste du hjem etter operasjonen og tilbake igjen når du skulle ta av gipsen? For meg vil det være en kjøre tur på rundt 7-8 timer eventuelt flytur på ca 1 time. 

Jeg tror jeg må til Oslo eventuelt Bergen for å operere. 

 

Kom gjerne med tips, og om du ønsker så blir jeg veldig glad for før og etter bilder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holdt ikke med en tråd? 

Anonymkode: 9052e...0ff

Ikke meningen å publisere to ganger. Kom opp at det ikke gikk første gangen pga problem med forumet..

Hvordan kan jeg slette det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, menhva skrev:

Jeg har bestemt meg for at jeg skal operere nesen. Det er nøye gjennomtenkt, og noe jeg har hatt lyst til å gjøre i snart 17 år. Men jeg blir veldig usikker på valg av kirurg..

Så jeg lurer på:

Hvem opererte du deg hos?

Er du fornøyd?

Bodde du langt fra operasjons stedet? 

Isåfall hvordan gjorde du det? Reiste du hjem etter operasjonen og tilbake igjen når du skulle ta av gipsen? For meg vil det være en kjøre tur på rundt 7-8 timer eventuelt flytur på ca 1 time. 

Jeg tror jeg må til Oslo eventuelt Bergen for å operere. 

 

Kom gjerne med tips, og om du ønsker så blir jeg veldig glad for før og etter bilder! 

1. Opererte meg hos Bjørn Tvedt på Akademikliniken i Oslo(Ullevål).

2. Ja, jeg er veldig fornøyd. :)  Han er svært dyktig og en veldig behagelig person, men litt dyrere enn de andre.

3. Bodde 1,5 time unna operasjonsstedet. Jeg ble kjørt til og fra på samme dag. Egentlig skal man tilbake dagen etter for å ta ut tampongene fra nesen, men siden det var noe reisevei for meg fikk jeg ta de ut selv(ekstremt smertefullt, men bortsett fra dette hadde jeg ingen smerter). Jeg dro tilbake ca. en uke etter for å ta av gipsen.

Du kan ikke kjøre selv etter en neseoperasjon. Jeg ville ha anbefalt å være på operasjonsstedet hvert fall et helt døgn(hotell 1 natt), slik at de også kan fjerne tampongene. Men du må dessverre forberede deg på å måtte dra tilbake etter 1 uke! Hvis du har en sykepleier eller lege i nærheten, kan sikkert de gjøre det, men plastikkirurgen ønsker jo også å se resultatet.

Anonymkode: 9bd91...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

1. Opererte meg hos Bjørn Tvedt på Akademikliniken i Oslo(Ullevål).

2. Ja, jeg er veldig fornøyd. :)  Han er svært dyktig og en veldig behagelig person, men litt dyrere enn de andre.

3. Bodde 1,5 time unna operasjonsstedet. Jeg ble kjørt til og fra på samme dag. Egentlig skal man tilbake dagen etter for å ta ut tampongene fra nesen, men siden det var noe reisevei for meg fikk jeg ta de ut selv(ekstremt smertefullt, men bortsett fra dette hadde jeg ingen smerter). Jeg dro tilbake ca. en uke etter for å ta av gipsen.

Du kan ikke kjøre selv etter en neseoperasjon. Jeg ville ha anbefalt å være på operasjonsstedet hvert fall et helt døgn(hotell 1 natt), slik at de også kan fjerne tampongene. Men du må dessverre forberede deg på å måtte dra tilbake etter 1 uke! Hvis du har en sykepleier eller lege i nærheten, kan sikkert de gjøre det, men plastikkirurgen ønsker jo også å se resultatet.

Anonymkode: 9bd91...e70

Tusen takk for utfyllende svar :) Vurderer sterkt å velge Bjørn Tvedt. Vil du dele før og etter bilder med meg på pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...