Gå til innhold

36 år - kommer fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en mann på 36 år og vi har hatt en god del sex. Starter gjerne med klining og tafsing i sofaen, før vi tar det videre inn på soverommet. Men han holder gjerne ikke lengre enn 3-5 minutt under akten! 

Vi har sex i forskjellige stillinger, og de siste gangene har han måtte trekke ut av meg og ta en pause for å ikke komme for fort. 

I går sugde jeg han i et par minutter, før han ba meg stoppe for han holdt på å komme. Da ridde jeg han i to minutt, og da kom han. 

Hva kan jeg/han/vi gjøre for at han ikke skal komme så fort? Sexen er fantastisk ellers altså, men skulle gjerne holdt han gående litt lenger. 

Anonymkode: 73238...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mulighet er jo å ta to runder. La han komme fort første gang. Når han så blir stiv igjen vil han normalt vare veldig lenge. 

Ellers er det jo en masse råd og triks som fungerer i varierende grad. Bruk kondom, eller tykkere kondom, bruk rikelig med glide-middel, pass på å puste ordentlig, hold øynene åpne. 

Det går jo også an å prøve stillinger som ikke har så mye inn-ut bevegelse, f.eks. CAT-stillingen. Der er det mer framover-bakover, som er deilig for dama. Så når hun er i ferd med å komme, kan man ta noen inn-ut, og time det ganske bra. Ihvertfall om det å komme samtidig er et mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at han også er bevisst at dette er et problem. Da må du si det til han. Kan det ikke sies på en flørtende, indirekte måte? Vil at du skal ta meg lenge og grundig i kveld... 

Når det er gjort...

Pausene han tar hjelper. Om man tar lange nok pauser underveis når man etterhvert et punkt der man kan kjøre på uten å komme. Har selv snudd det fra å måtte knipe igjen alt jeg har til å såvidt greie å komme, på 10-15 minutter. Så ikke stress han når han tar pauser.

Anonymkode: f3380...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 runder er bare supert. Hjalp meg mye i begynnelsen. Etter hvert så holder man som regel lenger. 

Men hvis du forventer knulling i et kvarter uten at han skal komme har du litt for høye krav.

Ellers kom Stan med nyttige tips.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kansje får "øve" seg litt selv da. På å holde igjen. Dette, eller å ta en liten kjappis selv hver dag .

Min sin kommer også kjempefort dersom det er et par dager siden forrige gang, og om han ikke har "jukset" litt selv eller fått en bj. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ulike løsninger.

Øvelser:

Krem.

Sleeve.

Hard onani.

Oftere sex.

Hypnose.

Osv.

Vanlig årsak:

Menn med normalt til små peniser tenderer til å få raskt utløsning da deres følsomme områder er der damer er trangest. De har og flere nerver pr areal. Men siden de ikke trenger så mye blod for å fylle opp så tenderer de til å få den raskt opp igjen. Liten og kjapp.

Hvorfor han er normalt til rask på antrekket vet bare dere selv.

Andre er motsatt. Det kan være like utfordrende med stor og treg (slapp).

 

Anonymkode: 2e817...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har altså sex så ofte vi kan. Men siden vi er på datingstadiet, så kan det gå et par dager i mellom. Vi kan jo alltids prøve med kondom eller krem. 

 

Ts

Anonymkode: 73238...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er at han også er bevisst at dette er et problem. Da må du si det til han. Kan det ikke sies på en flørtende, indirekte måte? Vil at du skal ta meg lenge og grundig i kveld... 

Når det er gjort...

Pausene han tar hjelper. Om man tar lange nok pauser underveis når man etterhvert et punkt der man kan kjøre på uten å komme. Har selv snudd det fra å måtte knipe igjen alt jeg har til å såvidt greie å komme, på 10-15 minutter. Så ikke stress han når han tar pauser.

Anonymkode: f3380...bf6

Uff, det kjipeste jeg vet under sex er når han holder på for lenge og «så vidt greier å komme». :/ Da er det bedre at han kommer litt for fort, fordi for meg er det fryktelig turn-on når han bare «må» komme, det er skikkelig deilig å høre på lydene hans når han må holde igjen litt. 

Jeg levde med en som brukte alt for lang tid eller aldri kom (slik at jeg måtte avbryte fordi det gjør jo vondt etter mer enn 10-15 minutter med inn-ut..) i mange år, og til slutt orket/klarte jeg ikke ha sex med ham lenger..

Nå er jeg sammen med en som kommer for fort i følge seg selv, men er heeelt perfekt for meg. Han tar litt pauser av og til mens han fingrer meg, men han kommer så det suser etter rundt fem-sju minutter. Helt nydelig, og jeg lar ham få vite det.

Anonymkode: 1813b...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha mer sex... ;) for gutta blir det sånn når de har vært uten en stund, det ligger så undertrykt og presser på at raketten eksploderer før den når himmelen. Hjelper å ha veldig rolig sex også. 

Anonymkode: 962eb...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være med på å gjøre dette til et problem, gjør i hvertfall ikke ting no bedre.

Mitt råd er å bruke mye mer tid på seksuell lek.. herunder: stryking, kyssing, lett berøring, lett runking/fingring etc.. Når du suger han, ikke tenk at du skal «prestere» eller no, men bruk tid på å tease/leke/kysse/slikke på han der nede. Ikke så mye på penishodet, mer på staken/ballene..

Ikke gjør knulliga til selve hoved-greia. Han trenger tid på å bli seksuell komfortabel med deg. Trenger tid på å slappe ordentlig av. Dette kan ta alt fra dager, til uker/måneder. 

Jeg har det akkurat som han, første gangene (evt. første 30 gangene) med ei my jente, kan jeg komme etter 2 min med knulling (gitt at jeg i det heletatt får ståpikk).

Men, når jeg blir mer trygg på og komfortabel med dama, så våkner jeg også på en helt annen måte seksuelt. All usikkerhet og engstelse for å ikke klare prestere skikkelig forsvinner. Merker det oppstår en slags dyrisk og rå seksualitet hos meg, som da gjør at jeg fint kan peise på i 3 timer, uten å komme med mindre jeg virkelig går inn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det kjipeste jeg vet under sex er når han holder på for lenge og «så vidt greier å komme». :/ Da er det bedre at han kommer litt for fort, fordi for meg er det fryktelig turn-on når han bare «må» komme, det er skikkelig deilig å høre på lydene hans når han må holde igjen litt. 

Jeg levde med en som brukte alt for lang tid eller aldri kom (slik at jeg måtte avbryte fordi det gjør jo vondt etter mer enn 10-15 minutter med inn-ut..) i mange år, og til slutt orket/klarte jeg ikke ha sex med ham lenger..

Nå er jeg sammen med en som kommer for fort i følge seg selv, men er heeelt perfekt for meg. Han tar litt pauser av og til mens han fingrer meg, men han kommer så det suser etter rundt fem-sju minutter. Helt nydelig, og jeg lar ham få vite det.

Anonymkode: 1813b...504

Ja, du sier noe der altså. Men ingenting negativt med at han kommer fort, men jeg vil jo at han skal kunne nyte så lenge så mulig! 

Ts

Anonymkode: 73238...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha mer sex... ;) for gutta blir det sånn når de har vært uten en stund, det ligger så undertrykt og presser på at raketten eksploderer før den når himmelen. Hjelper å ha veldig rolig sex også. 

Anonymkode: 962eb...6e5

Vi har så mye sex som vi kan ha 😅 vi har sex hver gang vi møtes. Og han har selv sagt at han fikser seg selv sjeldent, så er kanskje der det ligger 😉

Anonymkode: 73238...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puppi skrev:

Å være med på å gjøre dette til et problem, gjør i hvertfall ikke ting no bedre.

Mitt råd er å bruke mye mer tid på seksuell lek.. herunder: stryking, kyssing, lett berøring, lett runking/fingring etc.. Når du suger han, ikke tenk at du skal «prestere» eller no, men bruk tid på å tease/leke/kysse/slikke på han der nede. Ikke så mye på penishodet, mer på staken/ballene..

Ikke gjør knulliga til selve hoved-greia. Han trenger tid på å bli seksuell komfortabel med deg. Trenger tid på å slappe ordentlig av. Dette kan ta alt fra dager, til uker/måneder. 

Jeg har det akkurat som han, første gangene (evt. første 30 gangene) med ei my jente, kan jeg komme etter 2 min med knulling (gitt at jeg i det heletatt får ståpikk).

Men, når jeg blir mer trygg på og komfortabel med dama, så våkner jeg også på en helt annen måte seksuelt. All usikkerhet og engstelse for å ikke klare prestere skikkelig forsvinner. Merker det oppstår en slags dyrisk og rå seksualitet hos meg, som da gjør at jeg fint kan peise på i 3 timer, uten å komme med mindre jeg virkelig går inn for det.

Det er altså ikke et "problem" i den grad altså. Men jeg vil han skal kunne nyte lenge og kose seg. Men i og med dette er litt nytt mellom oss, så kanskje det bygger seg litt opp før vi møtes og da går det litt fort i svingene. Så du har nok rett i at det kan bli bedre med tida 😊

Ts

Anonymkode: 73238...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er altså ikke et "problem" i den grad altså. Men jeg vil han skal kunne nyte lenge og kose seg. Men i og med dette er litt nytt mellom oss, så kanskje det bygger seg litt opp før vi møtes og da går det litt fort i svingene. Så du har nok rett i at det kan bli bedre med tida 😊

Ts

Anonymkode: 73238...210

Han syntes nok det er rimelig kjipt selv også (er han en nogenlunde normal gutt/mann), så jeg syntes du skal legge opp til mer lek/kos neste gang dere har sex.

Kanskje du selv også kan legge opp til litt pauser? Du vet han kommer fort, sliter med å holde ut mer enn 2-3 minutter, og du kan kanskje registrere på han at det er like før han kommer? Kanskje han blir mer spent i kroppen, mer fokusert i blikket osv. Da kan du jo (eh unnskyld uttrykket) tre deg av ham, og heller fortsette kose litt på andre måter, som ikke er fult så intensivt for ham?

Alt som tar fokuset vekk fra at «han kommer for fort», vil være til god hjelp er min erfaring ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Du er sikkert dritdeilig. Når dama er for hot så er det ikke alltid enkelt å holde ut lenge. Han må øve på å holde igjen.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det kjipeste jeg vet under sex er når han holder på for lenge og «så vidt greier å komme». :/ Da er det bedre at han kommer litt for fort, fordi for meg er det fryktelig turn-on når han bare «må» komme, det er skikkelig deilig å høre på lydene hans når han må holde igjen litt. 

Jeg levde med en som brukte alt for lang tid eller aldri kom (slik at jeg måtte avbryte fordi det gjør jo vondt etter mer enn 10-15 minutter med inn-ut..) i mange år, og til slutt orket/klarte jeg ikke ha sex med ham lenger..

Nå er jeg sammen med en som kommer for fort i følge seg selv, men er heeelt perfekt for meg. Han tar litt pauser av og til mens han fingrer meg, men han kommer så det suser etter rundt fem-sju minutter. Helt nydelig, og jeg lar ham få vite det.

Anonymkode: 1813b...504

Men så skriver TS at problemet her er at han kommer for tidlig. Jeg prøvde bare å hjelpe 😉 Merkelig respons.

Anonymkode: f3380...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange teknikker om dere bruker google. "How to last longer in bed"
Helt vesentlig og veldig viktig at han gjør disse øvelsene! Skulle tro at i den alderen hadde han gjort disse øvelsene i minst 10-15 år allerede.

Anonymkode: 37463...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange teknikker om dere bruker google. "How to last longer in bed"
Helt vesentlig og veldig viktig at han gjør disse øvelsene! Skulle tro at i den alderen hadde han gjort disse øvelsene i minst 10-15 år allerede.

Anonymkode: 37463...39c

Jada, mange merkelige teorier om hvordan man skal gjøre ditt og datt, men fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...