Gå til innhold

Jeg tror kjæresten min er utro (igjen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I desember kom det frem at kjæresten min hadde vært utro mot meg. Han innømmet at det bare skjedde 2 ganger å at han hadde kalde føtter ovenfor oss å vårt forhold men at han angret på at det hadde skjedd. 

Etter mye om å men tilga jeg han med forbehold om at jeg ikke hadde det i meg å tilgi slikt igjen.

Jeg fant nå ut at han har vært utro flere ganger. Både med menn å kvinner. Han har tilogmed betalt for sex med en man. 

Hvordan går jeg frem nå? Han vet ikke at jeg vett disse tingene. Å samtalen jeg vett du ligger med menn å prostituerte er ikke akuratt en samtale jeg har hatt før 😣😣 trenger seriøst hjelp ????!!!!!!

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du selv et behov for å prate ut om dette for å komme deg videre? Om du ikke har et behov for det så hadde jeg ikke tatt det opp, jeg hadde bare gjort det slutt og kuttet all kontakt. Kast han ut av livet ditt og kom deg videre. Husk å sjekk deg for alt av sykdommer. 

Anonymkode: 28fe1...248

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig da jeg virkelig er så glad I denne mannen. Vi fant hverandre etter vi mistet en felles bestevenn å vi har begge trengt hverandre i den tunge tiden etterpå. Hvordan kan jeg bare gi slipp på Det??

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også nå at han har skiftet passord over alt å det er ikke likt han med mindre han prøver å skjule noe😣😣😣

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at en del av meg vil ha svar men jeg tror aldri han kommer til å åpne seg om dette. Jeg har bokstavelig talt funnet hans dypeste hemligheter 😣😣

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville løpt til nærmeste legeklinikk og beordret legen til å ta ALLE tester som finnes for kjønnssykdommer. Du kan begrunne det med at du har oppdaget at partneren din har vært med prostituerte. Da får de fart på seg og tester alt.

Bor du i Oslo, kan du kanskje bruke Olafia klinikken, de er spesialiserte på den slags.

Anonymkode: 61664...e4c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å testet meg i desember når det kom på bordet. Jeg har ikke funnet noe som tyder på at han har vært utro etter at det kom på bordet. Alt har skjed før😣

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en mail når jeg var inne å såg på værmeldingen på telefonen. De var ikke til å unngå å se hva det var. Etter det klarte jeg ikke la vær å snoke litt på telefonen. Fant meldinger fra flere personer der de hadd avtalt møte å de eller han sto uten for. 

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk en mail når jeg var inne å såg på værmeldingen på telefonen. De var ikke til å unngå å se hva det var. Etter det klarte jeg ikke la vær å snoke litt på telefonen. Fant meldinger fra flere personer der de hadd avtalt møte å de eller han sto uten for. 

Anonymkode: 1e4a6...33f

Bare si dette til han. At du kikket på det og at du nå gjør det slutt. Han lyger og bedrar deg, han driter i deg.

Anonymkode: 42df9...8bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
25 minutter siden, GiftMann38 skrev:

En gang utro alltid utro. 

Myte. 

TS, som andre sier: om DU ikke har behov for å snakke om det skylder du denne fyren ingen verdens ting. 

Du trengte ham en periode som trøst etter sorgen etter å miste bestevennen deres. Men nå trenger du ham ikke. Tvert i mot. Du trenger å avslutte en relasjon med en mann som behandler deg som dritt hver gang han lyver og går bak ryggen din og bryter tilliten og troskap til deg. Hva sier det om selvrespekten din og selvmedfølelsen om du går videre med ham mens du vet dette. Det er ikke liv laget. Se for deg et helt samliv med en mann som stadig bedrar deg. Å bli gammel med en mann som stadig pleier gresset hos andre. Du VET at dette ikke kommer til å vare. Så stå opp nå og avslutt det, ikke gi ham den gleden å ha deg tvinnet rundt lillefingeren til han finner det for godt å kaste deg ut med søpla. 

Ta vare på deg selv. Behandle seg selv som verdt mer enn dette. For du er verdt mer enn dette. Kanskje du kan minne deg selv på hva bestevennen din ville ønsket for deg i situasjonen? Jeg nekter å tro at han hadde ønsket at du skulle bli i et sånt forhold for å finne trøst etter hans død. Gå. Ta et godt valg for seg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig vanskelig da jeg virkelig er så glad I denne mannen. Vi fant hverandre etter vi mistet en felles bestevenn å vi har begge trengt hverandre i den tunge tiden etterpå. Hvordan kan jeg bare gi slipp på Det??

Anonymkode: 1e4a6...33f

Ja, hva skal du med fiender når du har en kjæreste som det der... :klo:

Vi har alle historier med eksene våre, det betyr ikke at man skal forbli i et giftlig forhold. Det hjelper så lite hva slags følelser du har for han når han på ingen måte har de samme overfor deg.

her synes jeg at du bør stå opp for deg selv og si at slik oppførsel finner du deg ikke i.

Anonymkode: 42df9...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk en mail når jeg var inne å såg på værmeldingen på telefonen. De var ikke til å unngå å se hva det var. Etter det klarte jeg ikke la vær å snoke litt på telefonen. Fant meldinger fra flere personer der de hadd avtalt møte å de eller han sto uten for. 

 

Han er utro og du bør komme deg ut av skapet.

Men om du elsker ham veldig høyt og vil fortsatt være sammen med ham, er det bare en ting. Han må slutte å kjøpe sex, og dere har en åpent sex forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var å testet meg i desember når det kom på bordet. Jeg har ikke funnet noe som tyder på at han har vært utro etter at det kom på bordet. Alt har skjed før😣

Anonymkode: 1e4a6...33f

Alt har skjedd før? Hvorfor skriver du da i overskriften at du tror han er utro IGJEN? Det betyr jo at du tror han er utro på nytt.

Anonymkode: 61664...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt må du dumpe denne mannen. Han har sex med prostituerte, både kvinner og menn?! Du kan jo bare forbli i forholdet og finne deg i dette, men da kan du nesten ikke klage den dagen han smitter deg med en alvorlig kjønnssykdom. 

Anonymkode: ca523...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt har skjedd før? Hvorfor skriver du da i overskriften at du tror han er utro IGJEN? Det betyr jo at du tror han er utro på nytt.

Anonymkode: 61664...e4c

 

Jeg mistenker at han har begynt påan igjen. Tror han ble skremt da ting kom frem å tok en "pause" kanskje han virkelig prøvde å vær trofast. Men noe i meg sier at han ikke klarer det.

 

Anonymkode: 1e4a6...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt har skjedd før? Hvorfor skriver du da i overskriften at du tror han er utro IGJEN? Det betyr jo at du tror han er utro på nytt.

Anonymkode: 61664...e4c

Er vel ikke feil formulering av overskriften som er problemet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...