Gå til innhold

Jeg har lyst å ha sex med en 17 årig jente.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Axl Rose skrev:

Vil du ha sex med henne så ha sex med henne. Fuck alder så lenge hun er over 16. Jeg har ei ff på 18 år. Yngste jeg har knulla etter 25 års alderen er 16 år. Kos dere. 

Kremt - hun må nesten ville ha sex med han også da.

Anonymkode: a7d63...411

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk mellom 16-25ish har ikke ferdig utviklet hjerne. Så både du og Grande er bare nasty om dere velger å ha sex med folk som ikke kan forventes å ta gjennomtenkte og veloverveide valg. 

Anonymkode: 7391d...d09

Det er noe veldig paternalitsik over å skulle bestemme sexpartnerene til andre voksne mennesker. En ting er å synes det er ekkelt at noen kan ønske seg sex med barn som faktisk går på videregående. Men å kalle det nasty at en f.eks 22 åring selv velger å ha sex med en 40-åring, dét synes jeg er nasty. 

For en overbeskyttende holdning til andres liv. Klart man som ung voksen velger feil noen ganger, og også innenfor sex. Men det å gjøre feil er det som hjelper en å vokse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 (kvinne) og kunne lett hatt sex med en 17 åring. Hva som er sosialt akseptabelt og ikke, kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om. Noen tenner på eldre, noen tenner på yngre. Kunne aldri hatt noen annen type relasjon til noen såpass mye yngre, men sex er kun sex.

Anonymkode: 5504e...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Kremt - hun må nesten ville ha sex med han også da.

Anonymkode: a7d63...411

Ja. Det er ekstremt mange flere gamle gubber som vil ha sex med unge kvinner enn det er unge kvinner som vil ha sex med gamle gubber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kremt - hun må nesten ville ha sex med han også da.

Anonymkode: a7d63...411

Så klart og det vil hun nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 13.01, AnonymBruker skrev:

.

Endret av stf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er ingen lov mot å ha samtykkende sex med en 17-åring. De er i tillegg pene på en rådyr-aktig måte.

Men for å være ærlig: 17-åringer generelt KAN ingenting. De er flaue, kleine, , uten erfaring, fulle av komplekser og bundet av pubertale og stereotype forestillinger om sex. 

Finn deg en frigjort og erfaren kvinne på din egen alder. En med erfaring som nyter utfra egne personlige preferanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mer skadelig for en 17-åring å ha sex med en på 40 enn en jevnaldrende? Hvorfor er det evt det?

Anonymkode: 86770...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er ingen lov mot å ha samtykkende sex med en 17-åring. De er i tillegg pene på en rådyr-aktig måte.

Men for å være ærlig: 17-åringer generelt KAN ingenting. De er flaue, kleine, , uten erfaring, fulle av komplekser og bundet av pubertale og stereotype forestillinger om sex. 

Finn deg en frigjort og erfaren kvinne på din egen alder. En med erfaring som nyter utfra egne personlige preferanser. 

Ts her. Er klar over at jenter på 17 år ikke kan så mye i senga. Men det er utseende, ungdommeligheten og uskylden som lokker og pirrer. De er fullt voksne kvinner, men ser mye freshere ut. Ikke så farlig om de ikke kan så mye. Jeg bare forteller dem hva de skal gjøre og det er uansett deilig å ha noe så fint å knulle på..

Anonymkode: 393e7...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er utseende, ungdommeligheten og uskylden som lokker og pirrer.

Anonymkode: 393e7...bd0

Ikke alle 17-åringer er tynne og pene, og mange har hatt sexpartnere før så mange menn oppi alder er noe naive vil jeg si. Dessuten er dere utrolig lette å manipulere dessverre. 

Anonymkode: a3b9a...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle 17-åringer er tynne og pene, og mange har hatt sexpartnere før så mange menn oppi alder er noe naive vil jeg si. Dessuten er dere utrolig lette å manipulere dessverre. 

Anonymkode: a3b9a...4ce

Erfaring er ikke det samme som modenhet. At mange middelaldrende menn er lett manipulerbare, har TS demonstrert på en strålende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 14.29, WubWub skrev:

Foreldre har ikke noe med sønnens eller datterens sexliv etter fylte 16 år. De har faktisk rett på et privatliv ifølge loven. 

Hadde mine foreldre lagt seg opp i hvem jeg lå med når jeg var 17 så ville det blitt månelyst, det ville vært en invasjon av mitt private anliggende. 

Dessuten er det ofte slik at folk tenner på aldersforskjeller. Når man er tenåring fantaserer man om læreren på 35-45. Når man er voksen så tenner man på tenåringer osv. 

Nå har vell aldri det vært noe problem,da du bare får se fitte på film😂😂😂

Anonymkode: 71ef4...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som veldig ung gikk jeg bevisst for godt voksne menn i forhold til meg selv, for elskovsforhold, jeg hadde fire ulike fra 16-26. 

Jeg var også vanlig ungdom, med roting, og kjæresterier, forelskelse og tilhørende drama gjennom hele videregående og etterpå. 

Det første var en tilfeldighet med en gift mann, og det var en suksess. De andre forholdene var også suksesser, jeg søkte å fortsette min positive erfaring fra mitt første forhold. 

Det som var greia, det var en fantastisk seksuell opplæring. Det var helt trygt. Det var ingen fare for at han plutselig klinte med Tina i C klassen på neste fest. Det var ingen fare for at han sa til de andre på russebilen at jeg var dårlig i senga.

Det var et forhold der det bare var meg og han, og det var bare sex. Ikke noe fellesskap utover det. Ingen andre, ikke min familie, ikke hans familie, ingen venner eller uvenner.

Bare oss, og kroppene våre. Han satte pris på min ungdom, og han tok jobben med å lære meg å nyte sex veldig alvorlig. 

Disse tenårings forholdene er ikke alltid like gjevnbyrdige de heller. Det kan ofte være store maktforskjeller, og det kan foregå mye maktmisbruk der også. 

Det som er viktig er at det er gjensidig respekt. 

Anonymkode: 489af...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring (snart 40) og har hatt sex med et knippe under 20; kroppsmessig er det en innertier, men de er ofte fryktelig pripne i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Ts her. Er klar over at jenter på 17 år ikke kan så mye i senga. Men det er utseende, ungdommeligheten og uskylden som lokker og pirrer. De er fullt voksne kvinner, men ser mye freshere ut. Ikke så farlig om de ikke kan så mye. Jeg bare forteller dem hva de skal gjøre og det er uansett deilig å ha noe så fint å knulle på..

Anonymkode: 393e7...bd0

Javel? DE? Det er like stor forskjell på unge jenter som det er på eldre kvinner. Her har du 17 åringen din

article-1360704-0D58F584000005DC-645_634

Anonymkode: 6bd7b...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj! Gris! Hvorfor kan du ikke finne deg ei nærmere din egen alder? Over 20 års forskjell er bare ekkelt. Hun er et barn. 

Anonymkode: b0e86...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Som veldig ung gikk jeg bevisst for godt voksne menn i forhold til meg selv, for elskovsforhold, jeg hadde fire ulike fra 16-26. 

Jeg var også vanlig ungdom, med roting, og kjæresterier, forelskelse og tilhørende drama gjennom hele videregående og etterpå. 

Det første var en tilfeldighet med en gift mann, og det var en suksess. De andre forholdene var også suksesser, jeg søkte å fortsette min positive erfaring fra mitt første forhold. 

Det som var greia, det var en fantastisk seksuell opplæring. Det var helt trygt. Det var ingen fare for at han plutselig klinte med Tina i C klassen på neste fest. Det var ingen fare for at han sa til de andre på russebilen at jeg var dårlig i senga.

Det var et forhold der det bare var meg og han, og det var bare sex. Ikke noe fellesskap utover det. Ingen andre, ikke min familie, ikke hans familie, ingen venner eller uvenner.

Bare oss, og kroppene våre. Han satte pris på min ungdom, og han tok jobben med å lære meg å nyte sex veldig alvorlig. 

Disse tenårings forholdene er ikke alltid like gjevnbyrdige de heller. Det kan ofte være store maktforskjeller, og det kan foregå mye maktmisbruk der også. 

Det som er viktig er at det er gjensidig respekt. 

Anonymkode: 489af...474

Unge menn liker de uskyldige og rene jentene for forhold. De erfarne damene liker de best for korte forhold for å bli lært opp i sex. De eldre mennene liker de unge jentene for sex fordi de er uskyldige og uerfarne i senga og fordi de er leie av de mode erfarne damer som kan alt.  Slik er livet.

Anonymkode: 4f070...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/19/2018 at 3:15 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke ulovlig. Du kan med loven i hånden ha sex med alle over 16 år. Det er unntak til den loven. Men det er sosialt sett uetisk. Om det er greit eller ikke, det spiller ingen rolle for oss. Det er det de to partene som bestemmer selv. Sånn egentlig.
Dette gjelder alle aldersforskjeller. Kjønn spiller ingen rolle ifølge loven. Men ifølge de sosiale spillereglene på en måte, det som er "normen" så er det så å si rett og galt. Selv om at teknisksett og ifølge loven så er det likestilt. Folk rynker på nesa når kvinnen er eldst i forholdet. Det at et par er 17 og 50 er noe som er lite akseptabelt sosialt sett. 

Når man snakker om modenhet og utvikling. Så er det biologisk galt å ha sex med en 16 åring når man har har selv passert 20. Loven tar ikke hensyn til dette. Det er ofte det som gjør at normen ikke er at 16 åringer er samboer med en 40 åring. Det er ikke "normalt" av en grunn, og det biologiske og modenhet er en av de. 
Når det kommer til hvor man er i livet, så er det forskjell på 20 vs 60, 60 vs 90. Forskjellen biologisk, sosialt og hvor man er i livet er store når det er 17 vs 40. også 40 vs 80. Men ifølge loven så er det ingen problem om en 80 åring ligger med en 17 åring. 

Så lov, ja. Sosialt akseptabelt, nei. 

Anonymkode: a2281...9aa

I Italia kan du ha sex med 14 åringer. Kjør på.

Anonymkode: bacdf...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2018 at 10:15 AM, T-Rex said:

Ja. Det er ekstremt mange flere gamle gubber som vil ha sex med unge kvinner enn det er unge kvinner som vil ha sex med gamle gubber.

Sånn ut det nok med unge menn og gamle blubbete og skrukkete kjerringer også.

Anonymkode: bacdf...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...