Gå til innhold

Jeg har lyst å ha sex med en 17 årig jente.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom i kontakt med ei 17-årig jente på en fest. Vi var begge fulle og det kunne lett blitt noe den kvelden. Skal  ut igjen til helgen og da treffer jeg henne sikkert. Da har jeg lyst å ha sex med henne. Det er vel greit? Selv om jeg er 40 år, så har jo den kvinnelige venstrepolitikeren (38 år) sagt at hun mener hun ikke gjorde noe galt da hun hadde sex med en 17 åring. Da må jo dette være greit? Siden politikere ofte skal vite hva som er rett og galt i samfunnet. Kan hun så kan vel jeg??

Anonymkode: 393e7...bd0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom i kontakt med ei 17-årig jente på en fest. Vi var begge fulle og det kunne lett blitt noe den kvelden. Skal  ut igjen til helgen og da treffer jeg henne sikkert. Da har jeg lyst å ha sex med henne. Det er vel greit? Selv om jeg er 40 år, så har jo den kvinnelige venstrepolitikeren (38 år) sagt at hun mener hun ikke gjorde noe galt da hun hadde sex med en 17 åring. Da må jo dette være greit? Siden politikere ofte skal vite hva som er rett og galt i samfunnet. Kan hun så kan vel jeg??

Anonymkode: 393e7...bd0

Nice try...

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre som folk blir krenket av at Grande har hatt frivillig sex. 

 

Anonymkode: 7914e...e13

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jenta like kåt på deg, så pul i vei.

Anonymkode: 964af...ca9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom i kontakt med ei 17-årig jente på en fest. Vi var begge fulle og det kunne lett blitt noe den kvelden. Skal  ut igjen til helgen og da treffer jeg henne sikkert. Da har jeg lyst å ha sex med henne. Det er vel greit? Selv om jeg er 40 år, så har jo den kvinnelige venstrepolitikeren (38 år) sagt at hun mener hun ikke gjorde noe galt da hun hadde sex med en 17 åring. Da må jo dette være greit? Siden politikere ofte skal vite hva som er rett og galt i samfunnet. Kan hun så kan vel jeg??

Anonymkode: 393e7...bd0

Hvem er denne politikeren?

Anonymkode: 44b51...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Kjæresten min er 41 og har en datter på 17, han sier at hadde han funnet ut om noen på 40 hadde hatt nerver til å ligge med datteren hans så hadde vedkommende ikke hatt penis så mye lenger. :fnise:

Anonymkode: a7d63...411

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er begge voksne, og så lenge det er frivillig fra begge, ser jeg ikke problemet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Kjæresten min er 41 og har en datter på 17, han sier at hadde han funnet ut om noen på 40 hadde hatt nerver til å ligge med datteren hans så hadde vedkommende ikke hatt penis så mye lenger. :fnise:

Anonymkode: a7d63...411

Det høres jo ut som en stabil kjærest du har, som har vivide fantasier om grov vold om datteren hans tar et valg han er uenig i. Har han slike forestillinger om hva han vil gjøre med deg om du noengang gjør noe han er uenig i?

 

Det er jo ikke som om en på 40 kan "ha nerver til å ligge med", det vil jo være en samtykkende handling fra en motpart som etter loven har samtykkekompetanse på dette. 

Anonymkode: f61e2...1e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Kjæresten min er 41 og har en datter på 17, han sier at hadde han funnet ut om noen på 40 hadde hatt nerver til å ligge med datteren hans så hadde vedkommende ikke hatt penis så mye lenger. :fnise:

Anonymkode: a7d63...411

Fedre som blander seg opp i hvem døtrene puler er bare ekle.

Anonymkode: 70485...4ad

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom i kontakt med ei 17-årig jente på en fest. Vi var begge fulle og det kunne lett blitt noe den kvelden. Skal  ut igjen til helgen og da treffer jeg henne sikkert. Da har jeg lyst å ha sex med henne. Det er vel greit? Selv om jeg er 40 år, så har jo den kvinnelige venstrepolitikeren (38 år) sagt at hun mener hun ikke gjorde noe galt da hun hadde sex med en 17 åring. Da må jo dette være greit? Siden politikere ofte skal vite hva som er rett og galt i samfunnet. Kan hun så kan vel jeg??

Anonymkode: 393e7...bd0

Hvor har du det i fra?

Anonymkode: 70485...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Har du lyst har du lov, dersom dere begge gjør det frivillig og ingen av dere blir så fulle at dere mister bevisstheten eller muligheten til å stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ut som en stabil kjærest du har, som har vivide fantasier om grov vold om datteren hans tar et valg han er uenig i. Har han slike forestillinger om hva han vil gjøre med deg om du noengang gjør noe han er uenig i?

 

Det er jo ikke som om en på 40 kan "ha nerver til å ligge med", det vil jo være en samtykkende handling fra en motpart som etter loven har samtykkekompetanse på dette. 

Anonymkode: f61e2...1e4

Vel, jeg kan også si at om et kvinnfolk på 40 hadde ligget med min 17 år gamle sønn hadde det blitt månelyst. Det er fader meg så ekkelt. En 17åring er fortsatt så umoden at de lar seg utnytte og gjøre ting de aldri ville gjort om de var litt eldre. De vet ofte ikke hva de vil og hva som er best for de. Bare ekle og desperate griser som går etter 17åringer når de er bikket 40. Seriøst. Ser du ikke det så er du vel en av de som beskrevet. Går an å ha litt vett i hodet sitt.

Hadde jeg gjort noe slikt hadde han da bare dumpet meg, halli. Er noe annet når det er dattera hans på 17 og en gris på 40.

Anonymkode: a7d63...411

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan også si at om et kvinnfolk på 40 hadde ligget med min 17 år gamle sønn hadde det blitt månelyst. Det er fader meg så ekkelt. En 17åring er fortsatt så umoden at de lar seg utnytte og gjøre ting de aldri ville gjort om de var litt eldre. De vet ofte ikke hva de vil og hva som er best for de. Bare ekle og desperate griser som går etter 17åringer når de er bikket 40. Seriøst. Ser du ikke det så er du vel en av de som beskrevet. Går an å ha litt vett i hodet sitt.

Hadde jeg gjort noe slikt hadde han da bare dumpet meg, halli. Er noe annet når det er dattera hans på 17 og en gris på 40.

Anonymkode: a7d63...411

En interessant debatt-teknikk, å insinuere at jeg er "en av dem" bare fordi jeg stiller spørsmål ved dine (og din lett psykopatiske?) samboer/kjærest. Det fremkommer jo ikke noe juridisk holdbart i dine innlegg, kun hva du mener. Selv mener jeg at det er ubehagelig at så mange mennesker velger seksuell kontakt med motparter i fylla, men jeg sitter ikke og snakker om avkuttede peniser. 

Det du må ta inn over deg, er at sannsynligheten for at det finnes personer på 17 som ønsker, etterspør og verdsetter seksuell kontakt med eldre er større enn at du har rett i at "alle" synes det er så ekkelt. Det handler jo i bunn og grunn om at mennesker som er over 16, som kan stemme ved kommunevalg, få barn, og i enkelte tilfeller gifte seg, kanskje er nødt til å bli tildelt en pen slump tillit?

Anonymkode: f61e2...1e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan også si at om et kvinnfolk på 40 hadde ligget med min 17 år gamle sønn hadde det blitt månelyst. Det er fader meg så ekkelt. En 17åring er fortsatt så umoden at de lar seg utnytte og gjøre ting de aldri ville gjort om de var litt eldre. De vet ofte ikke hva de vil og hva som er best for de. Bare ekle og desperate griser som går etter 17åringer når de er bikket 40. Seriøst. Ser du ikke det så er du vel en av de som beskrevet. Går an å ha litt vett i hodet sitt.

Hadde jeg gjort noe slikt hadde han da bare dumpet meg, halli. Er noe annet når det er dattera hans på 17 og en gris på 40.

Anonymkode: a7d63...411

Foreldre har ikke noe med sønnens eller datterens sexliv etter fylte 16 år. De har faktisk rett på et privatliv ifølge loven. 

Hadde mine foreldre lagt seg opp i hvem jeg lå med når jeg var 17 så ville det blitt månelyst, det ville vært en invasjon av mitt private anliggende. 

Dessuten er det ofte slik at folk tenner på aldersforskjeller. Når man er tenåring fantaserer man om læreren på 35-45. Når man er voksen så tenner man på tenåringer osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt ekkelt men allikevel lovlig, så gjør som du vil. Veldig sosialt akseptert er det jo ikke, du vil nok desverre veldig lett få stempel gammel gris. Jeg ville i hvert fall ha sjekket ekstra nøye at jenta virkelig hadde lyst til dette? La henne styre. Og ikke når hun har drukket selvsagt, hun er ikke gammel nok til å drikke, du kan ikke forvente at hun skal kunne ta et voksent valg i den settingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden politikere ofte skal vite hva som er rett og galt i samfunnet.

Anonymkode: 393e7...bd0

Ikke bare skal vite, det er faktisk stortingspolitikere som Grande som bestemmer lovene i dette landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk mellom 16-25ish har ikke ferdig utviklet hjerne. Så både du og Grande er bare nasty om dere velger å ha sex med folk som ikke kan forventes å ta gjennomtenkte og veloverveide valg. 

Anonymkode: 7391d...d09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, WubWub said:

Foreldre har ikke noe med sønnens eller datterens sexliv etter fylte 16 år. De har faktisk rett på et privatliv ifølge loven. 

Hadde mine foreldre lagt seg opp i hvem jeg lå med når jeg var 17 så ville det blitt månelyst, det ville vært en invasjon av mitt private anliggende. 

Dessuten er det ofte slik at folk tenner på aldersforskjeller. Når man er tenåring fantaserer man om læreren på 35-45. Når man er voksen så tenner man på tenåringer osv. 

Fordet om du gjør det er det ikke dermed sagt at det er vanlig.

Anonymkode: 2d026...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...