Gå til innhold

Jeg er syk, men har et ansvar for andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er syk, faller det meste på mannen. Men han greier ikke å holde hodet over vannet så vi drukner i rot og klesvask osv. Det er mye å gjøre, og det går akkurat når vi er to stykker. Jeg har vært syk i 3 uker og først nå har jeg fått tatt klesvask skikkelig. Vi er 4 stk i familien. 

Noen ganger er jeg frisk i månedsvis, andre ganger er jeg syk i månedsvis. Er under utredning på 2 sykehus, så vi får se hva de finner ut av der, men jeg sliter veldig med følelsen av å ikke være god nok i de periodene jeg er syk. Følelsen av alt jeg skulle gjøre, som jeg ikke greier. Det ødelegger selvbildet mitt fullstendig og fra før av er jeg selvdestruktiv, så det er ikke bra. Har prøvd å snu tankene i 3 år uten hell, mulig en marginal bedring siden jeg har blitt klar over problemet. Sier de ikke at halve løsningen er å vite at du har et problem? 

Men hva gjør jeg egentlig? Jeg kan ikke piske mannen, han er sliten når han må "gjøre alt" (det er aldri alt, jeg gjør det jeg kan, men når jeg nesten ikke greier å gå begrenser det seg veldig, etter å ha levert barna i barnehagen klarer jeg ikke mer den dagen i de periodene. Så det er min innsats i de vonde periodene). 

Flere i samme båt? :(

Anonymkode: f459f...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...