Gå til innhold

Hvordan finne lykken i seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er dumt å jage lykken, Ts. Men du kan lære deg å bli tilfreds. Hva har du i livet ditt? Venner, jobb, hobby? Dyrk interesser. Ha rutiner. Omgi deg med god musikk, gode lukter, varme, venner etc. Viktig for en intimtørst menneskekropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Egentlig så får jeg bare dårligere selvtillit av å være her inne på denne siden pga jeg har jo skrevet flere innlegg her inne, og  får ofte negative (unødvendige) kommentarer. Jeg blir sjokkert over hvordan folk snakker/ skriver til andre noen ganger. Folk hadde jo aldri snakka sånn til andre i virkeligheten. Så jeg vet ikke om det bare er det at jeg kan være dårlig til å formulere meg, eller om det selve sakene jeg skriver om. Men jeg blir faktisk lei meg av å lese noen av de kommentarene og får bare dårligere selvtillit av å være her inne pga det. Og da, på toppen av det hele så har jeg ihvertfall ikke lyst til at folk vet hvem jeg er. Og nesten alt jeg skriver/ spør om her inne er ting jeg ikke vil at folk skal vite at det er meg liksom.

-TS

Anonymkode: 5d3da...a2c

For å sitere dette innlegget:

Håper forresten du ikke tenker mer på de dømmende svarene du har fått tidligere i tråden; iblant kan dette forumet gi inntrykk av å være en norsk versjon av "Fluenes Herre", og det å komme med oppmuntringer her, føles omtrent som å være Gandhi viftende med et hvitt flagg i en krigssone omgitt av maskingeværsalver og granater. ;)

Så ikke tenk på det negative tullet enkelte kommer med, og ønsker deg en riktig fin helg ...!

Anonymkode: abdaa...6df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å sitere dette innlegget:

Håper forresten du ikke tenker mer på de dømmende svarene du har fått tidligere i tråden; iblant kan dette forumet gi inntrykk av å være en norsk versjon av "Fluenes Herre", og det å komme med oppmuntringer her, føles omtrent som å være Gandhi viftende med et hvitt flagg i en krigssone omgitt av maskingeværsalver og granater. ;)

Så ikke tenk på det negative tullet enkelte kommer med, og ønsker deg en riktig fin helg ...!

Anonymkode: abdaa...6df

Tusen takk :) god helg til deg også :) 

-TS

Anonymkode: 5d3da...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har du vært til behandling på grunn av angsten? Første steg i lykkelig retning er å ta i mot litt hjelp. Gå til legen å forklar situasjonen hvis du ikke allerede har gjort dette. Vanskelig å hjelpe seg selv når du har hengt deg fast i et negativt spor. Jeg håper ikke du ser på mitt innlegg som negativt. Det er gode mennesker på forumet her også som du ser ovenfor så er det mange som bryr seg uten å kjenne deg. Ellers ville de vel ikke tatt seg bryet med å svare deg. Lykke til! Jeg er sikkert på du finner inspirasjon og glede etter hvert.

Anonymkode: 546a8...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts har du vært til behandling på grunn av angsten? Første steg i lykkelig retning er å ta i mot litt hjelp. Gå til legen å forklar situasjonen hvis du ikke allerede har gjort dette. Vanskelig å hjelpe seg selv når du har hengt deg fast i et negativt spor. Jeg håper ikke du ser på mitt innlegg som negativt. Det er gode mennesker på forumet her også som du ser ovenfor så er det mange som bryr seg uten å kjenne deg. Ellers ville de vel ikke tatt seg bryet med å svare deg. Lykke til! Jeg er sikkert på du finner inspirasjon og glede etter hvert.

Anonymkode: 546a8...966

Tusen takk :) ja det et hyggelig at fremmede folk, folk jeg ikke kjenner gidder å svare. Det setter jeg stor pris på.

men ja, jeg har vært til behandling. Men er ganske ferdig med selve behandlingen. Som de jeg får hjelp av sier, nå har jeg fått de «verktøyene» jeg trenger for å kunne øve videre selv. Så nå holder jeg på å øve på sosiale ting selv. 

-TS

Anonymkode: 5d3da...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...