Gå til innhold

womanizer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har veldig lyst til å kjøpe en womanizer, men lurer på om det er verdt pengene? er det noen som har hatt dårlig erfaring med det? blir den lett ødelagt?

Anonymkode: 7d977...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to av dem og synes det er verdt pengene, men selv får jeg lett sår på klitoris av dem :( 

Anonymkode: f33be...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en. Om det er verdt pengene kommer jo litt an på.

Jeg bruker den sjelden da den er såpass heftig at det egentlig blir veldig ubehagelig når jeg kommer. Blir rett og slett for mye og litt vondt. Må alltid fjerne den fra klitoris når jeg kommer, men den "virker" utrolig kjapt da, det skal den ha. 

Anonymkode: df38a...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en, men bruker den ikke da den er for "hard" på en måte. Blir ubehagelig. Liker ikke orgasmen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken tenker du på? finnes flere ulike typer womanizer.

Har selv en womanizer pro 40, har kun prøvd den en gang. Den fikk meg nær, men ikke helt i mål, men vil tro det er en tilvenningasak. God stimulering uten direkte kontakt med klitoris, så du vil ungå sår. 

Vil nok anbefale å prøve, veldig veldig mange som elsker den! Har ikke kondomeriet et slikt "orgasmegaranti"... pengene tilbake om du ikke er fornøyd? 🤔🤔

Anonymkode: 31f2c...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min pro40, bruker den flere ganger daglig!

Anonymkode: 0030b...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Womanizer W500 Pro og elsker den. Ligner på datamus, ligger godt i hånda. Jeg har ofte problemer med å nå orgasme men den får fart på saken. Har ikke problemer med å bli sår, man kan jo instille intensiteten. Bare pass på å ikke være tørr, bruk glidemiddel hvis nødvendig.

Dyr er den jo men absolutt verdt pengene.

Anonymkode: f449d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizeren er faktisk så bra at jeg syns den burde være standar inventar i et hvert hjem, som dusj og vinduer:nori:jeg ELSKER den, jeg kan komme flere ganger i minuttet med den greia der. Jeg spruta til og med, og det har jeg aldri gjort før! (er 34) LØP OG KJØP!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...