Gå til innhold

Aldersforskjell på 14 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om aldersforskjell på 14 år? Om det har noe å si så er jeg 31 og han 45. Vi har begge barn fra før, så er ferdig med den biten. I utgangspunktet så er det for mye aldersforskjell for meg, men jeg valgte å gi ham en sjanse. Vi er mange av de samme interessene, samme humor og han virker veldig snill. Vi har møttes ett par ganger og jeg finner ham attraktiv. Ser yngre ut enn det han er også. Det jeg sliter litt med er hva venner og familie eventuelt ville synes og hvordan han ville passet inn. Jeg har en del yngre venninner også, så ser for meg at det vil bli rart. Han er jo f.eks. nærmere min mor i alder enn meg! Det får jeg litt noia av. Vinglet litt frem og tilbake på om jeg egentlig burde avslutte hele greia. Noen med erfaringer? Positive og negative?

Anonymkode: 25f09...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere om aldersforskjell på 14 år? Om det har noe å si så er jeg 31 og han 45. Vi har begge barn fra før, så er ferdig med den biten. I utgangspunktet så er det for mye aldersforskjell for meg, men jeg valgte å gi ham en sjanse. Vi er mange av de samme interessene, samme humor og han virker veldig snill. Vi har møttes ett par ganger og jeg finner ham attraktiv. Ser yngre ut enn det han er også. Det jeg sliter litt med er hva venner og familie eventuelt ville synes og hvordan han ville passet inn. Jeg har en del yngre venninner også, så ser for meg at det vil bli rart. Han er jo f.eks. nærmere min mor i alder enn meg! Det får jeg litt noia av. Vinglet litt frem og tilbake på om jeg egentlig burde avslutte hele greia. Noen med erfaringer? Positive og negative?

Anonymkode: 25f09...c75

Jeg er straks 29 og har datet to forskjellige menn tidligere på 13 år eldre. Alle ferdig med barn! Fikk noen slengbemerkninger fra venninner om aldersforskjell.  

Nå dater jeg en på 9 år eldre og han er visstnok gammel iflg dem. De dater selv jevnaldrende menn. Men det driter jeg i egentlig. 

Anonymkode: 46290...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og kjæresten min er 41. Ingen som har reagert på det som jeg vet om 😊 Ble tatt godt imot av mine venner og familie. Vi begge har to barn hver, ingen av oss kan si sikkert at vi aldri vil ha et barn sammen i fremtiden da. Han er sprek og flott så merker lite til noe forskjell 😊

Anonymkode: be6b2...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns i utgangspunktet at aldersforskjell på 14 år er stor, men dere er jo begge voksne. Hvis det ikke er et problem for dere, så spiller det ingen rolle hva andre tenker

Anonymkode: 01df9...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29 og kjæresten min er 43. Ingen som har reagert på det men kjæresten min var redd for hva foreldrene mine kom til å si men de unner meg bare et lykkelig forhold 🌸💕

Anonymkode: 209a9...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, har samme problem selv! Har vært med en 16 år eldre mann noen måneder nå (ikke offentlig enda). 27 og 43. Føler meg rådvill mellom følelser og "fornuft". Men vi har det supert sammen, så sliter med å gi han opp.... 

Anonymkode: 38e88...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks og meg var det 11 år mellom, han var eldre. Jeg merket ingenting til eventuell negativitet fra verken familie eller vennekrets, annet enn at han ble kalt "gammer'n" på vennskapelig vis i vennekretsen ;)  Dette er noe du/dere må føle på selv, for min egen del merket jeg aldersforskjellen godt etter 15 år sammen og det ble brudd etter 18 år. Nå var vi generelt ganske ulike på mange områder, så aldersforskjellen alene skal jeg ikke skylde på.

Anonymkode: a5a9c...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er begge gamle og på vei mot grava. Intet problem

Anonymkode: f77e9...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg har 15 år imellom oss, vært sammen i 6 år i år. Var 22 når vi ble sammen,du bør gi det en sjanse ;D

Endret av lovedrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 14 år mellom mine foreldre. Mamma var 26 og pappa var 40 da de fikk meg, etterfulgt av to til. Går fint det, de har vært gift i 18 år til sommeren 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 år yngre enn samboer, vi har nå vært sammen i 8 år og har tre barn sammen. Gi det en sjans :) han er også nærmere i alder til mine foreldre enn meg. Vi merker lite av det, han går godt overens med de. 

Anonymkode: ccc95...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre mannsgriser som dater unge jenter er til å bli kvalm av. Av hensyn til jentene burde det være straffbart for gamlingene å innlate seg med jenter som er mer enn 5-6 år yngre enn dem selv.

Anonymkode: 57ef8...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eldre mannsgriser som dater unge jenter er til å bli kvalm av. Av hensyn til jentene burde det være straffbart for gamlingene å innlate seg med jenter som er mer enn 5-6 år yngre enn dem selv.

Anonymkode: 57ef8...2d7

:alice:Du gjør sikkert folk kvalme du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du trives så skal du ikke bry deg om hva andre mener. Dere er jo begge voksne.

Men om dette blir en fyr du satser på bør du forberede deg på at aldersforskjellen blir mer merkbar når dere blir eldre. 

Anonymkode: a9a7d...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, lovedrug skrev:

:alice:Du gjør sikkert folk kvalme du også.

Det er mangt en kan bli kvalm av, men gamle menn må da være noe av det verste som kan tenkes.

Anonymkode: 57ef8...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Enda større forskjell her. Han er 48, jeg er 26. Nesten ingen av vennene våre sier noe negativt (jeg har natt én som har sagt "er ikke det litt gammelt da?"), jeg kommer godt overens med hans familie og min familie liker ham. Jeg har noen venninner på min egen alder som jeg som oftest treffer alene, men typen min og jeg har en vennegjeng der alderen spriker fra 20 - 70, så der merker vi ingenting. Jeg henger med hans venner også, men de er alle musikere, så jeg føler meg oftest som den eldste når vi er sammen.

I hverdagen merker vi nesten ingenting, unntatt at kanskje jeg er litt flinkere til datarelaterte ting enn det han er.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år er ikke noe problem når dere begge to er så pass voksne som dere er !

Anonymkode: c37c0...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når dere blir gamle det blir problematisk, ikke nå som dere er like spreke begge to. Det er 14 år som skiller foreldrene mine, og det begynte merkes godt da han som er eldst bikket 60. Ti år senere er de som to forskjellige generasjoner.

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...