Gå til innhold

Oppbevaring i bagasjerommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjører en Volvo xc60 som har et ganske stort bagasjerom. Har en del ting som jeg alltid har med meg i bilen som f.eks isskrape, spylevæske, tilhengerfeste (har et slikt avtagbart), litt vaskeutstyr til bilen osv. Akkurat nå ligger det i bagasjerommet og blir kastet frem og tilbake bak i der, så jeg er på leting etter noen smarte løsninger på oppbevaring. Helst noe jeg kan feste i kroken i den ene siden av bagasjerommet så ikke oppbevaringsutstyret også sklir fra side til side

 

Noen der ute som har noen smarte løsninger? 

Anonymkode: b1c22...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kasse (gjennomsiktig plastkasse med lokk  fra Clas Ohlson som jeg har festet til en krok på den ene siden av bagasjerommet med et strikk. (strikk med to kroker i - husker ikke hva det heter).De har jo flere størrelser og utforminger på kassene. Det fine med kassen er at den er lett å ta ut og inn/flytte på, det ser ikke rotete ut,jeg ser hva innholdet i kassen er.

 

Anonymkode: c6f18...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Volvo har noe.

Anonymkode: 4e107...9dd

Doh. Tenkte jo ikke på å sjekke hos Volvo 🙈 mulig jeg skaffer meg noe derfra etterhvert, men jeg tror ikke de nettingene blir så pent med tiden når det skal ligge litt tunge ting i den også. Som hengerfestet for eksempel 🤔

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kasse (gjennomsiktig plastkasse med lokk  fra Clas Ohlson som jeg har festet til en krok på den ene siden av bagasjerommet med et strikk. (strikk med to kroker i - husker ikke hva det heter).De har jo flere størrelser og utforminger på kassene. Det fine med kassen er at den er lett å ta ut og inn/flytte på, det ser ikke rotete ut,jeg ser hva innholdet i kassen er.

 

Anonymkode: c6f18...48d

Se pent ut, enkelt å flytte på. Dette er som englemusikk i mine ører 😘 skal ta en tur ned på Clas Ohlson og se hva de har av alternativer 👍

Anonymkode: b1c22...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører en Volvo xc60 som har et ganske stort bagasjerom. Har en del ting som jeg alltid har med meg i bilen som f.eks isskrape, spylevæske, tilhengerfeste (har et slikt avtagbart), litt vaskeutstyr til bilen osv. Akkurat nå ligger det i bagasjerommet og blir kastet frem og tilbake bak i der, så jeg er på leting etter noen smarte løsninger på oppbevaring. Helst noe jeg kan feste i kroken i den ene siden av bagasjerommet så ikke oppbevaringsutstyret også sklir fra side til side

 

Noen der ute som har noen smarte løsninger? 

Anonymkode: b1c22...dc0

Herlighet måtte du til kg for å få hjelp med dette? 

Kjøp deg er stor smart store kasse på Coop Obs/Europris, putt stasjet oppi og sett på lokket. Deretter kjører du til bilforhandler eller en velutstyrt bilutstyrsbutikk og kjøper et sikkerhetsnett til å spenne over alt du har i bagasjerommet. Dette har Volvo, Peugeot og til og med Opel som standar utstyr du får med nye biler, vanligvis. Mulig det ligger baki der uten at du har sett dette? 

Anonymkode: 93a5b...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja herregud. Jeg «måtte» spørre kg om dette. 

Neida, jeg kunne selvfølgelig gjort som du sa, jeg kommer sikkert på ørten andre måter også, men jeg spurte mer om tips og råd som jeg kanskje ikke selv hadde tenkt på enda som kunne gjort det litt fint baki der også.  Den metoden du nevner har jeg tenkt på, men jeg syns ikke den er spesielt praktisk eller fin. 

Fikk tips om en oppbevaringskasse som man kan kjøpe på Wish som jeg nå har bestilt. Om den viser seg å ikke fungere slik jeg vil så fikk jeg også tips om en grei oppbevaringskasse med lokk fra Biltema, som også ser anonym og enkel ut. 

Anonymkode: b1c22...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...