Gå til innhold

Eks på frivillighetssentralen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke så lett for meg å skrive men la oss prøve. 

En kompis av meg jobber som administrasjonsmedarbeider på frivillighetssentralen noe denne kompisen aldri har nevnt for meg. Dette er noe jeg har funnet ut gjennom vennersvenner og aldri diskutert med vedkommende. Samtidig og på en annen side har det vært en veldig vanskelig tid mellom min eks og meg. Vi alle kjenner hverandre fra tidligere gjennom en kristelig organisasjon men vi omgås ikke lenger her. 

Så kommer det som har såret meg veldig og det er at min kompis og eks har plutselig fått kontakt og eksen har gjennom frivillighetssentralen godsnakket og sikkert sagt masse usanne ting om meg til min kompis. Det var selvsagt ikke så smart av meg å fortelle eksen at min kompis jobbet på frivillighetssentralen men gjort er gjort! 

Uansett så har min kompis nå snudd ryggen til eller stukket kniven i ryggen min. Igjen. For ja dette har   også skjedd før i vårt vennskap (eller hva jeg anså som et) og jeg tilga vedkommende for det den hadde gjort. Men jeg forstår ikke motivet bak å oppføre seg slik mot venner igjen og igjen? Jeg har aldri gjort denne personen noe. Betyr ikke vennskap noenting? 

Anonymkode: 2ab1d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jo selvfølgelig at jeg nok har lett etter lojalitet på helt feil sted! 

Anonymkode: 2ab1d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg vet ikke helt hva frivillighetssentralen har med det å gjøre, men ja, det er sårende når ekser sier ting en selv opplever som usanne eller ihvertfall veldig rart framstilt til venner og kjente. Men det er ikke noe å gjøre med det, hun kan framstille ting som hun ønsker, og det samme kan du. Om du vil fortelle kompisen din side av saka, så kan du gjøre det. Hvis kompisen din ønsker å være lojale mot dere begge, så må han få lov til det.