Gå til innhold

Blokket meg?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en FWB jeg har vært med i mange mnd nå og vi ønsker begge ikke noe seriøst.
Men vi henger en del og snakker nesten hver eneste dag. Begge tar initiativet til samtale, for å understreke det!
Har god sex og vi klikker godt... Men han utelukker forhold helt da han sier vi ikke er en god match og bla bla...., men samtidig liker han meg veldig godt. Sier jeg er en bra jente og alt det der.
( Tror egentlig problemet hans nå er at han er redd for å binde seg og ikke klar for kjæreste ).

Men nok om det... Så har det seg slik at først blokkerer eksen hans meg, deretter blokkerer en tidligere flamme meg som han har holdt på med i type 3 mnd slik jeg forstod det. 
De gikk tur sammen for en god stund siden (mens vi rotet) og var med på byn med han og kompisene. Jeg møtte han med en tilfeldighet på byen med hun, og da var han "all over meg" og sa han skulle oppføre seg og ikke ha sex med andre? (Han var ganske full).. 
Da var hun ikke til stede, men de var sammen. 
Jeg reagerte litt på at de var sammen, da han sa han hadde kuttet kontakten med henne for mnd siden. 
Ikke at jeg kan bli sur eller noe sånt for han må jo gjøre akkurat det han vil da vi ikke er noe eksklusiv...

Men så var det mye fram og tilbake, å han likte ikke at jeg blandet meg og tok alt dette opp... Følte jeg overvåket han da jeg spurte om de hadde gjort noe (forståelig reaksjon, da jeg ble litt overivrig)
Meeeen poenget mitt er at så drar vi på byen noen uker senere sammen, og jeg finner deretter ut at hun har også blokkert meg på facebook. Jeg er ikke venner med henne, men jeg har som de fleste jenter vært inne å snoket litt, hehe ;-) 

Jeg har spurt om han om det på en litt lur måte så han ikke trodde jeg var målrettet inn for å sjekke på hun, litt vanskelig å forklare men men. 
Men han skjønte ikke hvorfor og han sa at han ikke hadde nevnt meg til noen.
Hverken eksen eller kjæresten. Og at han ikke snakker om jenter til de han er med.... Men nå har vi vært i lag leeenge og det er flere og flere i hans krets som vet at vi henger mye og han skal hele tiden fortelle kollega/venner at han er med meg...

Tror dere han kanskje glapp seg til henne da han møtte meg og var med denne jenten? 

Noe som skurrer i og med begge som han har hatt noe "seriøst" med har blokket meg. 
Også spurte jeg han nesten 7 uker etter de var sammen om de hadde truffet hverandre igjen og det hadde de heller ikke? Er ikke det liiittt tilfeldig da ;) I og med at de var med hverandre 2 ganger på en uke og poff så var det ikke noe mer og dermed blokker hun meg ??? 



 

Anonymkode: a4b0e...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ei mølje, skjønte ingenting 😂 hvor gamle er dere? Høres så barnslig ut om jeg kan få lov til å si det. Og hva mente du med at eksen òg kjæresten hadde blokket deg?

Anonymkode: 00b5c...6ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "alle" allerede vet om dere to, og han mer en gjerne forteller andre om dere så er det vel ikke så rart å tenke seg til at de andre jentene også vet? Det må ikke nødvendigvis komme fra han. Men hva er problemet om de har blokkert deg?

Du sier at du ikke ønsker noe seriøst med denne fyren, men ut i fra hva du skriver så virker ikke det helt sant. Det virker som du har følelser for han og at du ønsker noe, da kan det være en rimelig dårlig idé å fortsette med dette forholdet som kun baserer seg på sex. Tenker at du ikke ville skrevet et så langt innlegg her inne, "stalket" jenter han har hatt en greie med, poengtert her at du vet han liker deg men tror han bare er redd/ikke klar osv om det kun var sex for deg. 

Anonymkode: 352d3...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er sikker på at du er blokkert av dem:

Det er ikke logisk at han har sagt noe til dem om deg, fordi han er ikke tjent med det hvis han f.eks vil ha åpen dør hos dem også.

Teori om hvorfor de har blokkert: begge to er smart nok til å legge sammen 2+2, ser at du dukker opp som venneforlag mye f.eks, skjønner at du antagelig snoker og blokkerer fordi de ble irritert eller taktisk ikke vil du skal ha tilgang på info om f.eks fordi de er interessert selv. 

Anonymkode: be5ff...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er ikke dumme, så de skjønner jo sånt! Er det noen som faktisk er dum her så er det deg som gidder å bli brukt som den hemmelige sædbøtta til en drittsekk! Vil du virkelig være den jenta? Og vil du virkelig være den jenta som alle andre jenter hater fordi de syns du er en tøs og ødeleggende element fordi han driver å puler på deg i stedet for å ta seg en runk dagen etter han har sagt til de at de er sammen? Skaff some self r-e-s-p-e-c-t girl......
Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri giddi å nedverdiga meg til å la han pule på meg igjen, tatt avstand fra han som kompis også og advart hele byen om hvor dust og utro han er mot jenter han er sammen med!

Anonymkode: 27765...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du er vanskelig å forstå og opplever deg ganske naiv. Kort fortalt, for han er du ikke noe å samle på men grei nok for sex og oppmerksomhet - altså føler han ikke noe for deg. Om det er hva du vil fortsette med så er det jo opp til deg, men anbefaler deg å finne noen andre å se mot enn han her - han behandler nok de andre jentene like ille og jeg tenker at han er en som enda ikke har erfart nok til å kunne slå seg til ro med å vite hva han vil. Altså en uerfaren og usikker kar på vift, jeg kan ikke se at du skal ha mye igjen for å omgås en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet for at han selv kan ha gått inn på deres profiler og blokkert deg, i tilfelle det er bilder/kommentarer på profilene deres relatert til han som han ikke vil du skal se.

Anonymkode: 00d2c...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...