Gå til innhold

Trine Skei Grande saken- Nå med fakta


Gjest HanenIFlokken

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Rainstorm said:

Innsigelsen min er likevel den samme, dere som står sånn veldig opp for dette "offeret", hvordan tenker dere det oppleves å nærmest infantiliseres på nett her? Han har tydelig sagt fra at de var frivillig, og likevel hevder flere her inne at han er et offer.

Han sa det var frivillig, ikke at han i ettertid syntes det var en god ide. Det synes vel neppe Skei Grande heller, og mitt poeng er at det burde hun forstått før hun gjorde det. Jeg bryr meg ikke spesielt mye om gutten i så måte.

Anonymkode: a6e10...f3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han sa det var frivillig, ikke at han i ettertid syntes det var en god ide. Det synes vel neppe Skei Grande heller, og mitt poeng er at det burde hun forstått før hun gjorde det. Jeg bryr meg ikke spesielt mye om gutten i så måte.

Anonymkode: a6e10...f3f

Okei, så du mener at alle folk sine dårlige ideer bør trykkes i nasjonale medier? Eller stryk det, la oss holde oss til saken, mener du at ministere og politikere sine dårlige ideer bør trykkes i nasjonale medier? 

Ja, hun burde forstått det før hun gjorde det. Jeg er ikke av oppfatningen at det at hun i det tilfellet ikke gjorde det betyr at hun er uskikket som politiker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Så du skrev i bunn og grunn denne setningen "Nå var han under 18, full og full [...]"? All den tid beruset og full er det samme? Jeg skjønner. Beklager misforståelsen. 

Innsigelsen min er likevel den samme, dere som står sånn veldig opp for dette "offeret", hvordan tenker dere det oppleves å nærmest infantiliseres på nett her? Han har tydelig sagt fra at de var frivillig, og likevel hevder flere her inne at han er et offer. Jeg tenker at det må være utrolig kjipt, ikke bare at det skal brettes ut over alt, men i tillegg at fremmede mennesker skal eie sannheten som hans seksuelle affærer. 

De fleste av oss har seksuelle erfaringer bak oss som vi gjerne kunne vært foruten. Jeg kan ikke forestille meg hvor belastende det må være å få en slik smurt utover nettaviser og fora i fleng. Jeg er veldig glad for at mine mindre minneverdige affærer ikke var med politikere. 

Anonymkode: 94cd2...945

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa det var frivillig, ikke at han i ettertid syntes det var en god ide. Det synes vel neppe Skei Grande heller, og mitt poeng er at det burde hun forstått før hun gjorde det. Jeg bryr meg ikke spesielt mye om gutten i så måte.

Anonymkode: a6e10...f3f

Betyr det at i praksis bør politikere avstå fra alkohol i festlige lag? Vi vet jo at vi alle kan gjøre dumme ting i fylla. 

Anonymkode: 94cd2...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm said:

Eller stryk det, la oss holde oss til saken, mener du at ministere og politikere sine dårlige ideer bør trykkes i nasjonale medier?

Ja.

Anonymkode: a6e10...f3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Betyr det at i praksis bør politikere avstå fra alkohol i festlige lag? Vi vet jo at vi alle kan gjøre dumme ting i fylla. 

Anonymkode: 94cd2...945

Fylla har skylda er ikke en unnskyldning som er god nok for meg fra en politiker nei. Da er de idioter som drikker så mye i utgangspunktet.

Anonymkode: a6e10...f3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: a6e10...f3f

Uavhengig av belastningen dette er for den andre parten som ikke har valgt å ha et liv i rampelyset? 

Kan jeg spørre hvorfor du mener det er av allmenn interesse hvem være ministere har hatt sex med og hvor de har hatt sex med dem? Skal dette brukes til å dømme hvorvidt de er skikket til embetet? Og kan jeg anta at du da mener at Skei Grande ikke er skikket?

Jeg har nok vært med på en dum idé eller to i mitt liv, og som AB_945 sier: takk og lov det ikke er med en politiker eller kjent figur siden noen tydeligvis mener man som medlem av staten har rett på innsyn og detaljer fra disse dårlige idéene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fylla har skylda er ikke en unnskyldning som er god nok for meg fra en politiker nei. Da er de idioter som drikker så mye i utgangspunktet.

Anonymkode: a6e10...f3f

Så en politiker skal ikke gjøre en eneste feil, da vet vi det. Blir vanskelig å finne politikere da gitt. :) 

Anonymkode: 94cd2...945

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av oss har seksuelle erfaringer bak oss som vi gjerne kunne vært foruten. Jeg kan ikke forestille meg hvor belastende det må være å få en slik smurt utover nettaviser og fora i fleng. Jeg er veldig glad for at mine mindre minneverdige affærer ikke var med politikere. 

Anonymkode: 94cd2...945

Men de kan bli politikere i fremtiden!

Anonymkode: 17fbf...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr det at i praksis bør politikere avstå fra alkohol i festlige lag? Vi vet jo at vi alle kan gjøre dumme ting i fylla. 

Anonymkode: 94cd2...945

Dersom alkohol gjør at du ikke klarer å holde deg for god til å hoppe på folk som er under halvparten så gammel som deg, i tillegg til umyndig, så - ja.

Anonymkode: 45b61...af2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT!? 

Forkastelig å ha så ræva dømmekraft og så ha makt!   

Stoler ikke på folk som er i stand til slikt for fem flate øre! 

Det er VANVIDD med en 38 åring og en på 16!!

Anonymkode: d38b8...766

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Så en politiker skal ikke gjøre en eneste feil, da vet vi det. Blir vanskelig å finne politikere da gitt. :) 

Anonymkode: 94cd2...945

Evt. kan man prøve å sortere bort de som gjør de absolutt største og mest opplagte brølerene.

Anonymkode: a6e10...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dette skal være et nasjonalt problem!?.......  Det var frivillig for begge parter.  Ingen utnyttet hverandre. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Zienna said:

Jeg skjønner ikke at dette skal være et nasjonalt problem!?.......  Det var frivillig for begge parter.  Ingen utnyttet hverandre. 

 

Fordi det viser ufattelig dårlig dømmekraft!

Anonymkode: d38b8...766

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det viser ufattelig dårlig dømmekraft!

Anonymkode: d38b8...766

Kjære vene.  Hva slags politikere ønsker du?  De perfekte?  Jeg tror vi er best tjent med politikere som har gjort noen feilvurderinger, akkurat som alle oss andre...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Zienna said:

Kjære vene.  Hva slags politikere ønsker du?  De perfekte?  Jeg tror vi er best tjent med politikere som har gjort noen feilvurderinger, akkurat som alle oss andre...

Det er vel derfor det står til som det gjør :/

Anonymkode: a6e10...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de kan bli politikere i fremtiden!

Anonymkode: 17fbf...60e

Ikke skrem meg!!  :sjokkert:

Anonymkode: 94cd2...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evt. kan man prøve å sortere bort de som gjør de absolutt største og mest opplagte brølerene.

Anonymkode: a6e10...f3f

Eller sortere bort de som gjør store brølere gang etter gang og aldri lærer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zienna said:

Kjære vene.  Hva slags politikere ønsker du?  De perfekte?  Jeg tror vi er best tjent med politikere som har gjort noen feilvurderinger, akkurat som alle oss andre...

 

HA! JA! Jeg krever at person med makt som henne ikke henger med 16 åringer JA!

Det har ingenting med å være "perfekt "å gjøre,  alle vet da vel for f at alle gjør dumme ting nå og da,  men DETTE  er ikke vanlig " shit, dummet meg litt ut jeg " opplegg!    

Anonymkode: d38b8...766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Zienna skrev:

Kjære vene.  Hva slags politikere ønsker du?  De perfekte?  Jeg tror vi er best tjent med politikere som har gjort noen feilvurderinger, akkurat som alle oss andre...

På hvilken måte er vi best tjent med slike politikere?

Anonymkode: 1c26c...eac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...