Gå til innhold

Lese journalen på min journal.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ha lest jornalen, men nå kommer jeg meg ikke inn der.. noen som vet hvorfor? Har det noe med at siden ble hacka? Jeg tilhører øst

Anonymkode: 4b0d4...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken journal er du på jakt etter? kjernejournalen? isåfall finner du den på helsenorge.no. 

Anonymkode: ebd32...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ha lest jornalen, men nå kommer jeg meg ikke inn der.. noen som vet hvorfor? Har det noe med at siden ble hacka? Jeg tilhører øst

Anonymkode: 4b0d4...5d4

Ha litt tålmodighet, det er gode sjanser for at du snart kan du laste ned journalen din fra piratebay 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, prt90 said:

Ha litt tålmodighet, det er gode sjanser for at du snart kan du laste ned journalen din fra piratebay 

He, he, jeg for min del satser på at mye av min medisinske historie ikke er digitalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken journal er du på jakt etter? kjernejournalen? isåfall finner du den på helsenorge.no. 

Anonymkode: ebd32...145

Nei ikke kkernejournalen.. jeg har prøvd å logge meg inn på helse orge, men der  får jeg jo ikke opp journalene mine f.els fra dps, epikriser osv

Er det noen andre som kommer inn på minjournal.no?

Anonymkode: 4b0d4...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tilhører Helse Øst så kan du ikke se journalen på nett enda. Det er bare Helse Nord og Helse Vest som har tilgang, via helsenorge.no. 

Anonymkode: a6632...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...