Gå til innhold

Virker litt merkelig på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis fikk seg dame for få måneder siden, etter det har han blitt skikkelig vanskelig å få kontakt med, svarer ikke på messenger og snap f. Eks. (Har aldri vært interessert i han, kun en kompis). Nylig fant jeg ut hvorfor, tror jeg, dama hans hindrer han!

Altså helt ut av det blå skrev hun til meg fra hans messenger. Spør hvem jeg er. Så tror jeg først det er han som tuller, da blir hun lettere desperat og følger opp med "hvem er du!" Og så spør hun "Var det deg (navnet hans) var på fest hos forrige helg?" Så svarer jeg henne hvem jeg er og hun forteller at de to "har det veldig uavansert seg imellom med at hun får være på hans mobil og omvendt". Hun hadde scrolla godt nedover på messenger for å åpne samtale med meg, siden det er en stund siden vi snakket, så hun inspiserer altså meldingene/tlf hans.

Dette gjorde hun mens han sov (spurte om han var der). 

Jeg har aldri hatt for vane å ha det slik i forholdene mine, så jeg reagerer litt på ddtte, kan noen fortelle meg om det "bare er meg"? Han er ikke typen til dette sånn jeg kjenner han. 

Anonymkode: 1e975...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver jo at han ikke svarer deg lenger. Da må du jo ha sendt ting til han også har han ikke svart.

Hvordan vet du at hun har bladd langt ned for å finne samtalen? Er du også på telefonen hans?

 

Anonymkode: 81031...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør hvem jeg er. Så tror jeg først det er han som tuller, da blir hun lettere desperat og følger opp med "hvem er du!" Og så spør hun "Var det deg (navnet hans) var på fest hos forrige helg?" Så svarer jeg henne hvem jeg er og hun forteller at de to "har det veldig uavansert seg imellom med at hun får være på hans mobil og omvendt".

Anonymkode: 1e975...286

Hvorfor er du så fiendlig mot dama til kameraten din forresten?

Anonymkode: 81031...80b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo at han ikke svarer deg lenger. Da må du jo ha sendt ting til han også har han ikke svart.

Hvordan vet du at hun har bladd langt ned for å finne samtalen? Er du også på telefonen hans?

 

Anonymkode: 81031...80b

Han svarer meg som bare det - når han ikke er hos dama. Vi har aldri hatt annet enn normale samtaler så ser ikke hva hun skal mistenke om så.

Hvordan man vet man ligger nedover i lista over meldinger på messenger? Det vet du også om du bruker det. Det vet jeg i den grad at jeg vet 4 av våre felles kompiser har snakka med han der de siste dagene, ergo er de over meg i samtalelista, foruten de antar jeg at han, med så stor omgangskrets, har snakka med flere enn noen få i løpet av flere uker.

Anonymkode: 1e975...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En kompis fikk seg dame for få måneder siden, etter det har han blitt skikkelig vanskelig å få kontakt med, svarer ikke på messenger og snap f. Eks. (Har aldri vært interessert i han, kun en kompis). Nylig fant jeg ut hvorfor, tror jeg, dama hans hindrer han!

Altså helt ut av det blå skrev hun til meg fra hans messenger. Spør hvem jeg er. Så tror jeg først det er han som tuller, da blir hun lettere desperat og følger opp med "hvem er du!" Og så spør hun "Var det deg (navnet hans) var på fest hos forrige helg?" Så svarer jeg henne hvem jeg er og hun forteller at de to "har det veldig uavansert seg imellom med at hun får være på hans mobil og omvendt". Hun hadde scrolla godt nedover på messenger for å åpne samtale med meg, siden det er en stund siden vi snakket, så hun inspiserer altså meldingene/tlf hans.

Dette gjorde hun mens han sov (spurte om han var der). 

Jeg har aldri hatt for vane å ha det slik i forholdene mine, så jeg reagerer litt på ddtte, kan noen fortelle meg om det "bare er meg"? Han er ikke typen til dette sånn jeg kjenner han. 

Anonymkode: 1e975...286

Jeg synes tlf. er privat å driver ikke å snoker på andres.

Min har jeg låst med kode så den kommer ingen innpå sånn uten videre.

Hvis man ikke kan stole på folk er det lite vits i å bygge et forhold synes jeg. Blir bare tull å tøys.

Når det er sagt så brukes det en del tid med ny partner til å begynne med å da er det venner som går litt fløyten i første omgang.

Ihvertfall er det slik i min verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig tegn at han tar kontakt bare når han er alene / uten henne.  Og du virker faktisk ganske sjalu. Man må ikke snakke om sex eller følelser for å like noen på en spesiell måte serru. Når det er sagt så la de to være i fred du. Du har andre venner liksom? 

Anonymkode: 5f63e...bf4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer meg som bare det - når han ikke er hos dama. Vi har aldri hatt annet enn normale samtaler så ser ikke hva hun skal mistenke om så.

Anonymkode: 1e975...286

Men hva er problemet da? Han svarer jo.

Jeg bruker ikke tiden med kjæresten på å chatte med andre. Og i hvert fall ikke når vi nettopp har blitt sammen. Så synes det høres helt normalt ut. 

Men enig med deg i at snoking på tlf ikke høres helt bra ut.

Anonymkode: 7b196...fa3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker litt opphengt i ting, men det gjør egentlig du også. Kanskje hun bare er klossete, og får hun lov til å bruke hans telefon og Messenger så får du nesten ta det med ham om du ikke liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig tegn at han tar kontakt bare når han er alene / uten henne.  Og du virker faktisk ganske sjalu. Man må ikke snakke om sex eller følelser for å like noen på en spesiell måte serru. Når det er sagt så la de to være i fred du. Du har andre venner liksom? 

Anonymkode: 5f63e...bf4

Voldsomt til negging. Kan bekrefte for alle som lurer at jeg absolutt ikke er sjalu, jeg er lykkelig, forlovet og glad i min mann. Så vet du det. Men jeg er også glad i mine venner og synes han virker ukomfortabel når jeg treffer ham med henne. Uten ser han konstant betenkt ut og må alltid svare henne kjapt på meldinger for å ikke bli pepret etterpå, som han selv sier. Har en følelse av at han føler seg litt presset, for han er vanligvis ikke typen til å holde på sånn. Men han er også generelt konfliktsky så han sier ikke stort imot, men det er ikke vanskelig å se.

Anonymkode: 1e975...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lurer du på? Ja de har tilgang til hverandres messenger, og det er helt vanlig. Det er heller ikke uvanlig å spørre hvem noen er, når man ser at en person av motsatt kjønn som kjæresten sin aldri har nevnt eller introdusert hun for, har sendt mange meldinger til han enten de er gamle eller nye.

Det er nok ikke sånn at dama ikke lar han svare på meldinger, men at han av hensyn til at han faktisk har kjæreste nå velger å være et godt eksempel å fase ut hyppig kontakt med venninder av motsatt kjønn, slik man skal gjøre frivillig og automatisk når man får seg kjæreste.

Anonymkode: 58489...c64

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er problemet da? Han svarer jo.

Jeg bruker ikke tiden med kjæresten på å chatte med andre. Og i hvert fall ikke når vi nettopp har blitt sammen. Så synes det høres helt normalt ut. 

Men enig med deg i at snoking på tlf ikke høres helt bra ut.

Anonymkode: 7b196...fa3

Problemet  er jo at kjæresten svarer!!! Jeg hadde fått noia hvis min kjæreste svarte på meldinger til meg på min Messenger uten at jeg visste det! DET er ikke normalt, og det er vel det TS reagerer på.... men folk tolker alltid som de vil..... 

Anonymkode: e7bf9...166

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lurer du på? Ja de har tilgang til hverandres messenger, og det er helt vanlig. Det er heller ikke uvanlig å spørre hvem noen er, når man ser at en person av motsatt kjønn som kjæresten sin aldri har nevnt eller introdusert hun for, har sendt mange meldinger til han enten de er gamle eller nye.

Det er nok ikke sånn at dama ikke lar han svare på meldinger, men at han av hensyn til at han faktisk har kjæreste nå velger å være et godt eksempel å fase ut hyppig kontakt med venninder av motsatt kjønn, slik man skal gjøre frivillig og automatisk når man får seg kjæreste.

Anonymkode: 58489...c64

Det er ikke normalt at kjæresten svarer for kjæresten i en melding.... Greit hvis man kjenner den man svarer til, og det er et fellessvar på en måte, men ikke slik TS beskriver her. Tydelighvis en sjalu kjæreste :)

Anonymkode: e7bf9...166

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt til negging. Kan bekrefte for alle som lurer at jeg absolutt ikke er sjalu, jeg er lykkelig, forlovet og glad i min mann. Så vet du det. Men jeg er også glad i mine venner og synes han virker ukomfortabel når jeg treffer ham med henne. Uten ser han konstant betenkt ut og må alltid svare henne kjapt på meldinger for å ikke bli pepret etterpå, som han selv sier. Har en følelse av at han føler seg litt presset, for han er vanligvis ikke typen til å holde på sånn. Men han er også generelt konfliktsky så han sier ikke stort imot, men det er ikke vanskelig å se.

Anonymkode: 1e975...286

Folk bare MÅ misforstå! 

Anonymkode: e7bf9...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Hun virker litt opphengt i ting, men det gjør egentlig du også. Kanskje hun bare er klossete, og får hun lov til å bruke hans telefon og Messenger så får du nesten ta det med ham om du ikke liker det. 

Jeg tenker at kjæresten virker ung og sjalu, og kanske bittelitt kontrollerende... 

Anonymkode: e7bf9...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt til negging. Kan bekrefte for alle som lurer at jeg absolutt ikke er sjalu, jeg er lykkelig, forlovet og glad i min mann. Så vet du det. Men jeg er også glad i mine venner og synes han virker ukomfortabel når jeg treffer ham med henne. Uten ser han konstant betenkt ut og må alltid svare henne kjapt på meldinger for å ikke bli pepret etterpå, som han selv sier. Har en følelse av at han føler seg litt presset, for han er vanligvis ikke typen til å holde på sånn. Men han er også generelt konfliktsky så han sier ikke stort imot, men det er ikke vanskelig å se.

Anonymkode: 1e975...286

Det er da ikke noe negging ei heller voldsomt. Hvor gammel er du som tar sånn på vei for at andre ser saken på en annen måte enn du selv gjør?  Og du selv blåser opp til storm pga han har dame og du ikke får hans oppmerksomhet, buhuu... Jo, du er sykelig opptatt av han (sjalu)  når du lager en sak av ingenting. Han har DAME nå, han er OPPTATT! Selvom du er lykkelig forlovet så virker du fremdeles eiesyk på kompisen din.. Det er faktisk ganske normalt at venninner blir tonet ned og kanskje mer faset ut med tiden fordi nå har han funnet en jente som dekker hans behov for det andre kjønn... 

Anonymkode: 5f63e...bf4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...