Gå til innhold

Hvordan kan jeg treffe kvinner når jeg jobber hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du ingenting annet i livet enn å jobbe og trene? Det høres egentlig litt stusselig ut, og er nok ikke særlig interessant for mange kvinner som leter etter en partner. 

Anonymkode: 0fb71...044

Nope, hva gjør folk da? 

Tror dessverre ikke andre heller- gjør så mye annet enn jobb og trening. Begrenset hva man rekker i hverdagen. 

Anonymkode: a6ccc...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Nope, hva gjør folk da? 

Tror dessverre ikke andre heller- gjør så mye annet enn jobb og trening. Begrenset hva man rekker i hverdagen. 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Det kalles prioritering. Du blir ikke kjent med nye folk hvis du bare bruker tiden på jobb og trening.
Det er allerede gitt en drøss med tips i tråden her om hva andre folk gjør - folk gjør ikke som deg, de gjør mer.
Ja, det er lite tid mellom tidspunktet du slutter på jobb og tidspunktet du skal legge deg, men ikke så lite at du ikke kan variere hva du bruker fritiden til. Hvorfor bruke ALT av fritid på trening, hver eneste dag og hver eneste helg? Hvorfor bytter du ikke ut noen dager med sosiale aktiviteter?
Å drive slik du beskriver blir som å spise brødskiver med ost hver eneste dag, og klage på at du ikke vet hvordan folk har tid\plass til andre pålegg. Alt du trenger å gjøre er å variere!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, hva gjør folk da? 

Tror dessverre ikke andre heller- gjør så mye annet enn jobb og trening. Begrenset hva man rekker i hverdagen. 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Jeg trener, går på matlagingskurs iblant, meditasjonskurs, strikkekurs, tegnekurs, er med i en svømmeklubb, jobber frivillig, henger med venner, går på museum/kino, kjører motosykkel om sommeren. Hadde ikke vært interessert i en mann som kun jobber og trener...

Anonymkode: ddd46...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener, går på matlagingskurs iblant, meditasjonskurs, strikkekurs, tegnekurs, er med i en svømmeklubb, jobber frivillig, henger med venner, går på museum/kino, kjører motosykkel om sommeren. Hadde ikke vært interessert i en mann som kun jobber og trener...

Anonymkode: ddd46...4dd

Deg om det, flott at du gidder alt dette.. Noen er ikke superutadvendte, og har en jobb de blir mentalt sliten av. 

Selv orker jeg heller ikke veldig mye etter jobb. Har mye kveldsjobbing dvs mellom 12:00 og 22:00 er okkupert av jobb/reise. Da er det ikke mye igjen av dagen. 

Ts: Du får rett og slett forhøre deg litt med kollegaer om de kjenner noen single damer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Almond said:

Det er ikke mulig å møte noen via jobb? Eller trening? Eller venner?

Jeg hører konstant her på KG om kvinner som hater så sykt at menn skal "prøve å sjekke dem opp" på treningssenter (dvs prate med dem) så det tror jeg ikke er så lurt :P

Anonymkode: f2434...796

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turistforeningen sine singelturer kanskje? 

Ellers hvordan er drømmedama da?

Anonymkode: 2798d...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har jeg venner, men begrenset hvor ofte man treffe dem i hverdagen.

 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Deg om det da. Treffer venner støtt og stadig, ikke bare i helgene. Virker ikke som helgene dine består av noe, du nevner ikke helger i det hele tatt. Du har fått flere tips her om hvor du kan treffe damer. Kom deg ut, bare kom deg ut. Det er damer overalt!
 

Dersom alle bare var hjemme i hverdagene hadde ikke mange tilbud klart seg. Det er kafeer, restauranter, diverse kulturtilbud, frivillighetsorganisasjoner etc som er tilgjengelig rett som det er.

 

Anonymkode: c5b5a...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

"Kvinner møter man overalt"

Jeg jobber hver dag som alle andre, og forstår ikke hvordan jeg kan treffe kvinner. Der er ingen på jobben. Når jeg kommer hjem fra jobb så drar jeg på trening og etter det så er det kveld, og så legger man seg. 

Forstå meg rett, jeg er singel og ønsker å bli kjent med kvinner. Tinder er ikke så aktuelt. 

Jeg er noen og tjue år, mann :) 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Det er ganske lett å være kvinne når mannfolk legger an på dem overalt ..de trenger egentlig ikke ta noe initiativ. 
Dessuten er det er stort kvinneunderskudd i Norge, så det gjør ikke saken så veldig mye enklere. 

Er du ung mann idag så kan du ikke prioritere jobb om du ønsker å samtidig treffe kvinner...det er noe du må dedikere deg til nærmest fulltid.  

Det er stor forskjell på å være singel mannfolk i 20årene kontra kvinne i 20årene.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Minitroll skrev:

Deg om det, flott at du gidder alt dette.. Noen er ikke superutadvendte, og har en jobb de blir mentalt sliten av. 

Selv orker jeg heller ikke veldig mye etter jobb. Har mye kveldsjobbing dvs mellom 12:00 og 22:00 er okkupert av jobb/reise. Da er det ikke mye igjen av dagen. 

Ts: Du får rett og slett forhøre deg litt med kollegaer om de kjenner noen single damer.

Det er jo ikke sikkert at personen gjør alt på én gang. 

--------------------

Det burde være mulig å gjøre noe annet enn å trene noen ganger i måneden i hvert fall. 

Dessuten, hvis man bare har tid til jobb og trening, hvordan skal man da ha tid til en kjæreste? Det krever litt tid å ha kjæreste også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Det er jo ikke sikkert at personen gjør alt på én gang. 

--------------------

Det burde være mulig å gjøre noe annet enn å trene noen ganger i måneden i hvert fall. 

Dessuten, hvis man bare har tid til jobb og trening, hvordan skal man da ha tid til en kjæreste? Det krever litt tid å ha kjæreste også. 

Man må rett og slett justere forventningene. Satse på nettdating eller helgekjæreste, for virkeligheten for mange i dag er at 99% av tiden dreier seg om kun jobb. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må rett og slett justere forventningene. Satse på nettdating eller helgekjæreste, for virkeligheten for mange i dag er at 99% av tiden dreier seg om kun jobb. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Hvis begge går med på det så er det vel greit, men jeg tror ikke at det er noe for alle. Å ha en kjæreste man kun treffer i helgen kan vel knapt kalles kjæreste. 

Da blir det vel mer pulevenn enn kjæreste. Bare synes det er merkelig å ville finne noen, men han har aldri tid til å gjøre noe annet enn trening etter jobb. Høres litt ut som man egentlig ønsker å få det i både pose og sekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Hvis begge går med på det så er det vel greit, men jeg tror ikke at det er noe for alle. Å ha en kjæreste man kun treffer i helgen kan vel knapt kalles kjæreste. 

Da blir det vel mer pulevenn enn kjæreste. Bare synes det er merkelig å ville finne noen, men han har aldri tid til å gjøre noe annet enn trening etter jobb. Høres litt ut som man egentlig ønsker å få det i både pose og sekk. 

For en del dreier det seg ikke om hva man ønsker eller ikke, men hva realitetene i dagens arbeidsliv innebærer. For en del er det lange dager og lite ferier, så da må man nesten finne en tilsvarende partner som er inneforstått med dette. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For en del dreier det seg ikke om hva man ønsker eller ikke, men hva realitetene i dagens arbeidsliv innebærer. For en del er det lange dager og lite ferier, så da må man nesten finne en tilsvarende partner som er inneforstått med dette. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Selvsagt, men da må man finne denne personen også da, og om man ikke har tid til det så må en enten lage tid til det, prøve nettdating eller slå seg til ro med at man ikke finner en kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk vennene dine. Folk flest jobber man-fre og ikke alle har et superaktivt liv utenom med ørten ulike hobbyer. Men i helgene er det jo perfekt, ta en øl med gutta på fredagskvelden - kanskje kompisen din har en kollega som har en fest? Så drar dere videre også vips har du fått servert en sosial setting på et gullfat. Ved å bare være sosial og inkluderende så åpner det seg endel muligheter som kan være relativt avslappende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Kvinner møter man overalt"

Jeg jobber hver dag som alle andre, og forstår ikke hvordan jeg kan treffe kvinner. Der er ingen på jobben. Når jeg kommer hjem fra jobb så drar jeg på trening og etter det så er det kveld, og så legger man seg. 

Forstå meg rett, jeg er singel og ønsker å bli kjent med kvinner. Tinder er ikke så aktuelt. 

Jeg er noen og tjue år, mann :) 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Med andre ord umulig.

Anonymkode: 0fba5...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste klarer jo å date selv om de er i full jobb? 

Jeg har heller aldri truffet noen via verken jobb eller trening. Ei heller er jeg av typen som liker gå på byn og gjøre tusen aktiviteter. Jeg fant kjærleiken via nettdating. Helt perfekt, sitte hjemme og skrive med folk, og så dukke opp til en kaffe kanskje en gang eller to i uken. 

Anonymkode: e56d1...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste voksne jobber hver dag. Forstår ikke helt problemet her, du har jo fri etter jobb, eller? Med mindre du jobber 15 timer om dagen forstår jeg ikke problemet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elaine Marley skrev:

Selvsagt, men da må man finne denne personen også da, og om man ikke har tid til det så må en enten lage tid til det, prøve nettdating eller slå seg til ro med at man ikke finner en kjæreste. 

Det handler om struktur. Jobber man 0730 til 1930 for eksempel, som er ganske vanlig i min bransje, så har man fortsatt tid til en times trening og treffe noen en time eller to kl. 21 på en hverdag, og ellers benytte litt av helgene. 

Går fint det. Skjønt kanskje ikke i et land som Norge, der de fleste er mest opptatt av hva man kan få, helst uten å yte noe særlig tilbake. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om struktur. Jobber man 0730 til 1930 for eksempel, som er ganske vanlig i min bransje, så har man fortsatt tid til en times trening og treffe noen en time eller to kl. 21 på en hverdag, og ellers benytte litt av helgene. 

Går fint det. Skjønt kanskje ikke i et land som Norge, der de fleste er mest opptatt av hva man kan få, helst uten å yte noe særlig tilbake. 

Anonymkode: 0e3c4...8e2

Ja, det er vel det jeg har prøvd å få frem. Det går an om man er villig til å gjøre noe for det. 

Så hva skal man gjøre da? Gi opp da eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Nope, hva gjør folk da? 

Tror dessverre ikke andre heller- gjør så mye annet enn jobb og trening. Begrenset hva man rekker i hverdagen. 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Synes du er flink som trener i hvert fall, kjenner nesten bare folk som setter seg på sofaen når de kommer hjem fra jobb og blir sittende. Hvilket dessverre inkluderer meg selv.

Men klart, skal du treffe damer må du ut der damene er. Om du ikke har tid i hverdagen, så får du vel vente til feriene dine.

Men jeg tror ikke det handler om tid, det handler om hva man gidder.

Anonymkode: 72ca8...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...