Gå til innhold

Hvordan kan jeg treffe kvinner når jeg jobber hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Kvinner møter man overalt"

Jeg jobber hver dag som alle andre, og forstår ikke hvordan jeg kan treffe kvinner. Der er ingen på jobben. Når jeg kommer hjem fra jobb så drar jeg på trening og etter det så er det kveld, og så legger man seg. 

Forstå meg rett, jeg er singel og ønsker å bli kjent med kvinner. Tinder er ikke så aktuelt. 

Jeg er noen og tjue år, mann :) 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JeSuisLouise

Du må jo nesten bare sette av tid, hvis du ønsker å møte noen da :) Trener du hver eneste dag? Er du noe særlig på fester eller andre sosiale happenings?

Nå har jeg kjæreste, men da jeg var singel så var jeg generelt mye ute. Ikke bare sånn på byen, men jeg reiste, var på pub quiz, fest, skiturer, konserter. Sitter man inne så møter man hvertfall ingen. Skjønner veldig godt du vil unngå Tinder, de greiene der er jo helt håpløst.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en hobby/interesse utover trening, evt org. idrett?

Anonymkode: ddd46...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett og slett lage tid ja! Nettdating er bra for å få kontakt. Dropp trening om en første date blei på en hverdag, men pla legg gjerne til helga da :) 

Anonymkode: 1ea0d...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen konkrete råd, men de fleste jobber så jeg skjønner ikke hvordan akkurat det er en showstopper. Folk finner seg som oftest partner likevel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner kvinner der kvinner oppholder seg. Du som trener på treningssenter trenger da bare å ta turen innom kvinnegarderoben. Der er det masse damer.

Anonymkode: 11c16...812

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte noen på jobben? Møte noen i helgene? Møte noen på trening? Sette av én kveld i uke til å møte noen i stedet for å trene?

Anonymkode: beefc...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben er der ingen, kun eldre folk fra 45-60 år som er gift eller etablert. Alternativet må vær å komme seg ut i helgene å treffe noen, garantert mulig å treffe noen på byen selv om det kanskje ikke høres ut som den enkleste plassen, men ved å være hyggelig og interessert kommer en nok langt :)

Jobber ikke i helgene, så en tur på byen er vel den største muligheten da, altså da legge inn aksjer for videre kontakt, ikke one-night-stand. 

Nettdating er nevnt her - sukker feks? 

Jeg har nok av tid til å sette av til en jente om jeg først treffer henne! 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det andre gjør: Nettdating, datingapper, hør med venner, dra ut med venner og venners venner, bli kjent med naboer og naboers venner, dra til fritidsmiljøer og møt nye folk, dra på byen, prat med folk hvor som helst.

Du kommer ingen som helst vei hvis du bruker all tiden utenfor jobb på alt annet enn å bli kjent med nye kvinner.

Anonymkode: 8d8a9...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke tinder aktuelt? Mange i tjueåra som møter sin kjæreste der, er bare å skrive i profilteksten at du leter etter en kjæreste.

Også får du bruke helgene på aktiviteter du liker å gjøre som du kunne tenke deg å gjøre sammen med en kjæreste på sikt , for plutselig dukker denne potensielle kjæresten opp nettopp via deres felles interesser, og det er jo mye bedre å bygge et forhold på enn en tilfeldig fra byen som man bare liker utseendet til og ikke har noe særlig annet til felles med.

Anonymkode: 7376d...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Missy77 skrev:

Treningsstudioet er vel et perfekt sted??? 😁😁 Trener det ingen søte jenter der?

Selvsagt, føler likevel ikke det er riktig kontekst.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortell om deg selv da ts :popcorn:

Anonymkode: b3f81...098

Hvorfor? :)

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du gjør i hverdagen er altså å jobbe og trene? Du er aldri på butikken eller ute og trasker, eller er med venner? Mange treffer via venner også. Du har vel venner???

Meld deg inn i røde kors eller noe slikt og bli med som frivillig.  Der møter du mange mennesker med gode verdier.

Anonymkode: c5b5a...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du finner kvinner der kvinner oppholder seg. Du som trener på treningssenter trenger da bare å ta turen innom kvinnegarderoben. Der er det masse damer.

Anonymkode: 11c16...812

Ja, det er bare å stikke innom der :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste du gjør i hverdagen er altså å jobbe og trene? Du er aldri på butikken eller ute og trasker, eller er med venner? Mange treffer via venner også. Du har vel venner???

Meld deg inn i røde kors eller noe slikt og bli med som frivillig.  Der møter du mange mennesker med gode verdier.

Anonymkode: c5b5a...72f

Selvsagt har jeg venner, men begrenset hvor ofte man treffe dem i hverdagen.

 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis du både jobber og trener hver dag og ikke har tid til å møte venner, hvordan skal du da ha tid til å date eller å ha en kjæreste? Jeg er i hvert fall ikke interessert i å være sammen med noen som jobber hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du ingenting annet i livet enn å jobbe og trene? Det høres egentlig litt stusselig ut, og er nok ikke særlig interessant for mange kvinner som leter etter en partner. 

Anonymkode: 0fb71...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...