Gå til innhold

Svineinfluensa vaksine og problemer senere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Tok svine influensa vaksinen i 2009 da jeg har astma og ble anbefalt å ta vaksinen. Etter dette har jeg slitt med moderat depresjon ( påvist ) og sliter mye med å være trøtt, sliten og har smerter i kroppen, konstant. Har i alle år tenkt at dette er bare depresjon. Men var hos legen i går og han begynte å så vidt å snakke om ME, men at det var ikke det vi skulle utbrede enda. Dette er jo noe jeg har tenkt over men har heller trudd det var depresjon. Kom så på etter at jeg hadde vært hos legen at jeg tok vaksinen. Så jeg lurer på. er det noen i etterkant som har blitt syke av vaksinen? Vet jeg ikke skal selv diagonisere meg selv men søkte litt på ME i går og fant mange likhetstrekk i hvordan jeg har det. men i igjen vet jeg jo at symptomene er veldig lik depresjon. 
 

Anonymkode: 6446e...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomene du nevner kan jo ha mange årsaker, men noe du bør prøve, om du ikke allerede har gjort det, er å eksperimentere med kostholdet, og med probiotika. Matintoleranse kan gi slike symptomer.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: ec5ef...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er vaksinen som er årsaken til dette. Folk får me selv om de ikke har vaksinert seg

Anonymkode: b01bc...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk kan ha fått ME av vaksine. Vaksine eller ei, når du har hatt problemer så lenge BØR du utredes! Be om utredning for ME, og gjerne av en spesialist eller på et ME senter. Gunnar Aasen er flink.

Anonymkode: 997e1...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde faktisk det samme etter at jeg tok den høsten 2009. Men hos meg mener de at vasksina gjorde så cøliakien som lå latent fikk en dytt. Jeg ble skikkelig dårlig i desember, og ble liksom bare aldri helt frisk igjen. Gikk hele tiden og hanglet, var kvalm, sliten, svimmel, trøtt, verket i kroppen osv. 

Tok år og dag for de endelig fant det ut, men ble helt bra når jeg endret kosthold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...