Gå til innhold

Trenger gode råd! Hvordan lykkes med nettdating? Synes det er vanskelig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er voksen kvinne. Tror jeg søker menn som er på "mitt nivå", og får mange meldinger og kontakt. Men jeg synes det er så vanskelig. De to siste mennene var veldig på, men så stopper det plutselig. Begynner å lure på om jeg er for ivrig, vil for mye. Eller at jeg rett og slett ikke er bra nok, pen nok, interessant nok. Men tror egentlig ikke det siste, tror kanskje det er selve opplegget i nettdating som gjør dette vanskelig. 

Så: Finnes det noen gode råd for å lykkes??? 

Anonymkode: 11e96...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir jo helt umulig for oss å svare på. Vi vet jo ikke hvordan du fremtrer og hva du skriver som gjør at de slutter å ville skrive til deg, møte deg. Har du spurt dem da? Det går jo an å skrive noe slikt som om at du har skjønt at man ikke er så interessert allikevel, men at du gjerne vil vite årsaken til at det dabbet av slik at du kan gjøre det bedre neste gang. Det har hendt at jeg har hatt dialog som bare dør ut, men da er nok ikke interessen det helt store heller tenker jeg. Mange der ute er såkalte vindusshoppere og er der kun for spenning.

Anonymkode: 2d3f6...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som vil dele sine beste tips?

Anonymkode: 11e96...d67

Mitt beste tips er å avslutte nettdating. 

Anonymkode: 4fc41...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste tips er å avslutte nettdating. 

Anonymkode: 4fc41...866

 

Ja, hvis det var så enkelt å finne seg kjæreste ITL.. det er nemlig ikke så enkelt. På nettdating er i alle fall alle single...

ts

Anonymkode: 11e96...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det minimalt med informasjon, så vet ikke hvilke råd jeg kan gi. 

Mine opplegg via nettdating har aldri vært så vellykka som med folk jeg har møtt på andre arenaer, men jeg har nok av venner som har lykkes på nett. Ei av venninnene mine mener at et tidlig møte er viktig, bare for å sjekke om det er noen fysisk kjemi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, nettdating er ikke altid så lett. Har inntrykk av at noen bruker disse sidene kun til tidsfordriv. Noen har blitt så blaserte av det store utvalget og tar stadig kontakt med nye av gammel vane. Det trenger ikke være noe spesielt du har gjort feil, kanskje har de skrevet med flere samtidig, og så bestemt seg for den andre.

Hvis folk har tatt kontakt og skrevet med deg en stund, er det neppe fordi du ikke er pen eller smart nok. Mitt beste råd er vel å ikke overdrive og være for intens. Klart du må gi respons og vise interesse, men prøv å følge frekvensen til den du skriver med sånn ca. Vise at man har et eget liv og egne interesser er nok positivt.

Anonymkode: b97c7...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, nettdating er ikke altid så lett. Har inntrykk av at noen bruker disse sidene kun til tidsfordriv. Noen har blitt så blaserte av det store utvalget og tar stadig kontakt med nye av gammel vane. Det trenger ikke være noe spesielt du har gjort feil, kanskje har de skrevet med flere samtidig, og så bestemt seg for den andre.

Hvis folk har tatt kontakt og skrevet med deg en stund, er det neppe fordi du ikke er pen eller smart nok. Mitt beste råd er vel å ikke overdrive og være for intens. Klart du må gi respons og vise interesse, men prøv å følge frekvensen til den du skriver med sånn ca. Vise at man har et eget liv og egne interesser er nok positivt.

Anonymkode: b97c7...708

 

Etter litt refleksjon har jeg funnet ut at jeg nok blir litt intens, og vil litt mye. Sikkert lurt å ta det rolig, men ikke så lett. Jeg har jo forstått at det lønner seg å møtes tidlig, men noen ganger går ikke det og da ender man med å skrive kanskje litt lenge.

Skulle gjerne visst hva som er lurest å gjøre som kvinne, for jeg er ganske fersk på dette.

ts

Anonymkode: 11e96...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, bortebra skrev:

Her var det minimalt med informasjon, så vet ikke hvilke råd jeg kan gi. 

Mine opplegg via nettdating har aldri vært så vellykka som med folk jeg har møtt på andre arenaer, men jeg har nok av venner som har lykkes på nett. Ei av venninnene mine mener at et tidlig møte er viktig, bare for å sjekke om det er noen fysisk kjemi. 

 

Jeg har konkludert med at det mest sannsynlig har blitt for mye meldinger for tidlig. Og pga avstand fikk vi ikke til å treffes før følelsen dabbet av. Antagelig vil jeg kanskje for mye, og skremmer bort mannen.... Kjedelig, får øve meg på å holde igjen:-)

Og ikke legge så mye i det.

ts

Anonymkode: 11e96...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...