Gå til innhold

Vanlig å overse andre rundt når dere prater med en person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger så skjer dette meg. Jeg prater med noen, og får ikke med meg at jeg f.eks står i veien for noen som skal forbi:rodme: De kan be meg flytte meg 3 ganger, før jeg registrerer at de er der. Hehehe.. Blir fullstendig fokusert på den jeg snakker med, og glemmer tydeligvis tid og sted..

Anonymkode: 8f48e...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger så skjer dette meg. Jeg prater med noen, og får ikke med meg at jeg f.eks står i veien for noen som skal forbi:rodme: De kan be meg flytte meg 3 ganger, før jeg registrerer at de er der. Hehehe.. Blir fullstendig fokusert på den jeg snakker med, og glemmer tydeligvis tid og sted..

Anonymkode: 8f48e...975

Det er jo ikke unormalt det. Men si meg, jeg klarer ikke helt å forestille meg dette, er det i åpningen til en butikk eller noe? Du kan jo bli mer bevisst på hvor du står hen før du snakker med noen (du ser en du kjenner og ser hvor du kan stå og snakke med vedkommende uten å stå i veien for folk).

Jeg har vært i veien for folk veldig mange ganger, flytter på seg litt hvis de ber en flytte på seg, så er en ferdig med det. Er jo ikke verre enn det :) Mannen min blir av en eller annen grunn dritflau hvis jeg står i veien for noen.. skjønner ikke det, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sånn. Du er rett og slett bare litt distré 

Anonymkode: ddd19...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...