Gå til innhold

Vanntette sko til gå/løpeturer i regn, snø, slaps.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poster her da kleskategorien dreier seg mer om mote.

Jeg har fjellstøvler som er vanntette og gode å gå i terreng, på fjell og skog og mark med. Jeg er veldig fornøyd med de til dette formålet, men de er veldig stive rundt foten for å støtte opp ankelen og derfor ikke gode til f.eks. rask gange eller jogging på fortau og grusstier.

De "vanlige" hverdagsskoene mine blir våte og kalde, mens de mer vanntette arbeidsskoene jeg har blir for tunge

Så hva skal jeg kjøpe som er lett og vanntett i vestlandsvær? De trenger ikke å være superbillige så lenge kvaliteten er ok og de varer en stund.

Anonymkode: 388e1...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salomon har mange sånne, terrengjoggesko i goretex. Sjekk ut Salomon Speedcross 4 GTX eller Salomon XA 3d GTX :) De sistnevnte har jeg mitt andre par av, nå jogger jeg lite, men går en del tur og de har funket utmerket.

Husk at impregnering forlenger levetiden på goretex membranet så ville absolutt impregnert skoene i tillegg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Salomon sine xa pro 3D Chassis. 

Fungerer flott men sålen var litt stiv i begynnelsen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også Salamon-sko. De finnes i ulike høyder og stivhetsgrad. Jeg og samboeren har begge sånn i vanlig joggeskohøyde, og de er knall. 

Anonymkode: 49f0d...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...